...Joissakin tietyissä merkeissä?
Kyseisen keskustelun kävivät keskenään viehättävä ja kaunis ambulanssin ensihoitaja ja komea poliisi.
Varmaan sitä silmäpeliä, ja mating ja datingia tapahtuu kaikkialla, eri alojen, kuten pelastustehtävissä olevienkin välillä paljon. Ei siinä mitään. Luonnollistahan se on. Itse asiassa niin varmaan pitää ollakin. Se on hyvä asia, jos niin on.
Eikä se mikään ihme ole, että kauniilla ja komeilla ihmisillä synkkaa.
Toivottavasti heille tuli keskenään säpinää ja onnistunut ilta, tai vähintäänkin sopivat keskenään ne treffit.
Minulla, eli potilaalla taas oli vähemmän onnistunut ilta.
Ambulanssissa kuultua:"Voitaisiin tavata illalla vielä myöhemminkin"
52
1689
Vastaukset
- Anonyymi
Taasko mennään ulkonäkö edellä. Eikö näiden missien eduskuntatouhut
jo tunneta ja sen jälkeen miten yhteiskuntaa kupataan.- Anonyymi
No, minä nyt sen verran huomioita tehneenä laitoin merkille, että on ne todella kauniita nämä ensihoitajat ja poliisitkin. Tosin minulle sillä ulkonäöllä ei ole niin väliä. Vaan hyvillä ja asiallisilla käytöstavoilla. Ja sillä, että ylipäätään halutaan auttaa. Niin vain ei itselleni, ( taaskaan) käynyt.
Karua opetusta ihmisten todellisesta auttamishalusta, tai ihmisten inhimillisyydestä, tai humaanisuudesta. Tai oikeammin niiden puutteesta.
Terv: Perjantainpotilas
- Anonyymi
Pohjois-Savon ensihoito kuuluu P-Savon alueeseen, ja Kuopioon.
- Anonyymi
Paitsi että ne treffit olisi voinut sopia kyllä myöhemminkin, ei potilastehtävän ja ajon aikana.
Sivuhuomautuksena, että vaikka potilas olisi henkilökunnan mielestä idi*otti, niin kuulo ja ajattelu vielä pelaa.- Anonyymi
Kateellisen ulinaa 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateellisen ulinaa 😆
Ei soveliasta potilaan eli hoidettavan kuullen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateellisen ulinaa 😆
Hohhoijjaa. Onko sulla murrosikä jäänyt päälle?
- Anonyymi
...Vaikka jalat eivät enää sillä hetkellä pelanneetkaan.
- Anonyymi
Joit sitten jalat alta ja päädyit poliisin pahnoille.
Moni eläkeläinen tissuttelee. - Moni ei hahmota sitä, että työn suojaavan vaikutuksen loputtua juominen voi oikeasti riistäytyä käsistä. - Anonyymi
Verenpainelääkitys
Alkoholi voi viedä paineen niin alas, että jalat menevät alta.
Nitrot
Rintakipuun otettava lääke laskee verenpainetta. Jos samaan aikaan otetaan konjakkia, paine voi laskea niin alas, että jalat menevät alta.
Ole tekemissä mummun ja vaarin kanssa, niin tiedät, mitä heille kuuluu.
Seuraa kaatuilemisia ja muita pieniä onnettomuuksia. Ne voivat johtua humalatilasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joit sitten jalat alta ja päädyit poliisin pahnoille.
Moni eläkeläinen tissuttelee. - Moni ei hahmota sitä, että työn suojaavan vaikutuksen loputtua juominen voi oikeasti riistäytyä käsistä.Minulla loppuivat työt ja kaikki tässä elämässä. Itse asiassa paitsi petti jalat, niin romahti koko elämä. Mutta ei siinä mitään.
Jostakin syystä jalkojen pettämistä alta ei kirjattu minnekään. Kaikkea muuta epärelevanttia kylläkin.
Sitäpaitsi ainakin tuli kyseisen kyydin aikana selväksi, että ei sillä potilaalla ja hänen voinnillaan nyt niin väliä ole. Jollakin aivan muulla kylläkin.
Niin siis heidän välillään oli näillä merkitystä:😙😘😘 Jos ymmärrätte vinkin...
Ei se mitään. Kyllä minä ymmärrän. Ja toivottavasti muistan olla enää hölmöilemättä enempää. Ainakin olen raatorehellinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla loppuivat työt ja kaikki tässä elämässä. Itse asiassa paitsi petti jalat, niin romahti koko elämä. Mutta ei siinä mitään.
Jostakin syystä jalkojen pettämistä alta ei kirjattu minnekään. Kaikkea muuta epärelevanttia kylläkin.
Sitäpaitsi ainakin tuli kyseisen kyydin aikana selväksi, että ei sillä potilaalla ja hänen voinnillaan nyt niin väliä ole. Jollakin aivan muulla kylläkin.
Niin siis heidän välillään oli näillä merkitystä:😙😘😘 Jos ymmärrätte vinkin...
Ei se mitään. Kyllä minä ymmärrän. Ja toivottavasti muistan olla enää hölmöilemättä enempää. Ainakin olen raatorehellinen.Vaikuttiko rehvastelulta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttiko rehvastelulta
Alan harkita euroopan oikeusasiamiehelle kantelua.
- Anonyymi
Mutta kuten sanoin: onhan se mating ja dating ja toiseen sukupuoleen kiinnostuminen luonnollista ja ymmärrettävä asia. Sitä tapahtuu, kuten sanoin, huomattavasta yleisemmin.
- Anonyymi
Korjaus: Siis huomattavasti, ei huomattavasta, yleisemmin.
- Anonyymi
Kumpi kysyi:"Voitaisiin tavata illalla vielä myöhemminkin?"
Tämä ei ole ollenkaan soveliasta potilaan kuullen.
T. Heidän esimiehensä- Anonyymi
Vastaus kysymykseen: ensiapuhoitaja
- Anonyymi
Tuskin ensihoitajalla ja poliisilla on yhteistä esimiestä...
Ja mitä se poliisi teki siellä ambulanssin kyydissä?
PoliisiTV:tä kun on katsonut poliisi seuraa ambulanssia omalla autolla perästä.
Aloitus on jonkun niuvanniemeläisen keksimää legendaa.
- Anonyymi
Tulivatko hakemaan tahdonvastaiseen hoitoon?
Tulevan potilaan saamisesta lääkärin arvioon huolehtii terveydenhuollon viranomainen, pääasiassa ensihoito. Poliisilla ei ole mitään muuta roolia kuin avustaa kuljetuksessa lääkärin tekemän arvion perusteella, jos henkilö on väkivaltainen tai on jokin muu vastaava syy. - Anonyymi
Tietysti ihmisiä kaikki ja myös puolisoiden pettäminen on yleinen harrastus.
- Anonyymi
Uskottomuus kukoistaa.
- Anonyymi
Voi olla, tai sitten ei. No, he olivat nuoria, kauniita ja saattoihan olla, että ihan vapaitakin. Ja ilmeisesti molemmat olivat hyvin kiinnostuneita toisistaan. Vaikka eivät olisikaan ns. vapaita, vaan parisuhteessa. Mitä sitä moralisoimaan, tai tuomitsemaan. Onhan sekin aika yleistä. Jos työ on tylsää, ja tympii. Niin onhan se s*kstaaminen huomattavasti kivempaa. Voi kyllä minä ymmärrän. Etenkin näin ahdistavina maailmanpoliittisina ja sodan laajenemisen uhkan aikoina.
Tosin sitä en ymmärrä, miksi kyseinen keskustelu käytiin potilaan kuullen. Ja otettiinko minusta jokin tekosyy kutsua paikalle poliisit? Sekin kävi mielessä.
- Anonyymi
Aloittajalle, onnistui ja sain. 🥳
- Anonyymi
Trollaat, emme usko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollaat, emme usko.
Valitettavasti en trollannut.
- Anonyymi
Höpöhöhö.
Mitä muka poliisi teki ambulanssin kyydissä? Heillä on kuitenkin oma miekkataksi. - Anonyymi
Oliko osapuoliset miehiä, hym. .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti en trollannut.
Aina kun juttu alkaa lähenemään on melko tyypillistä väittää trolliksi tai mielenterveyspotilaaksi.
- Anonyymi
Joko he vihdoin hakivat tuhansien aiheiden tyypin perähikiältä hoitoon?
- Anonyymi
Tuossa vaiheessa runsainmitoin ilmiannettu piilorasismi jota ei ole kyetty saamaan ihmisiä piinaamattomaksi näyttäisi hyökkäävän.
- Anonyymi
kauniilla ja komioilla synkkaa usein ja niin hyvin että eivät osaa lopettaa.
Se on sama kun muutamat vaihtaa autoa jatkuvasti, sitten valittavat rahanpuutetta. - Anonyymi
Keksi parempi trollaus.
Keskustelupalstojen häiriköt pyrkivät aiheuttamaan mielipahaa ja saamaan aikaan reaktion omaan kirjoitukseensa. Kicksien hakemisessa ei tunneta omantunnontuskia. Trollaajan kesyttää parhaiten jättämällä hänet vaille kommentoinnin tuomaa tyydytystä, neuvoo tutkija.- Anonyymi
Edelliselle: niitä kicksejä ainakin minä saan paremmin ja enemmän vaikka syömällä jäätelöä, kuin keksimällä mitään juttuja.
En koskaan harrasta trollausta.
Terv. aloittaja
- Anonyymi
Valitettavasti en trollannut. Keskustelussa kuvatut asiat tapahtuivat oikeasti ja oikeassa elämässä. Sopivuudesta ja siitä, että menikö kaikki ihan oppikirjojen mukaisesti, tai että onko soveliasta sopia treffejä, tai suhdetta ambulanssissa kesken hoito ja työtehtävän, niin en tiedä. Ehkä joku tietää asian paremmin. Potilaalla ja hänen voinnillaan ei tuntunut olevan mitään väliä sinä iltana.
Mutta ei sillä ole nyt niin merkitystä.
Ottakaa huumorilla. Niin minä ainakin asiaan suhtauduin. Nk. yritän aina. Siksi tämä keskustelu avattiin. Ja sen myös omalta osaltani lopetan. Koska minulle oli ihan sama, vastasiko tähän kukaan, tai mitä mieltä siitä, tai minusta ollaan.
Heippa! Ja jatkoja muille! 😘 - Anonyymi
Joskus trollaaminen on äärimmäisen pikkutarkasti valmisteltu, hyvin argumentoitu kommentti, joka kuitenkin on silkkaa puuta heinää. Senkin tarkoitus on vain herättää reaktioita.
- Anonyymi
En hyväksy trollaamista, tai valehtelemista missään tilanteessa, enkä koskaan. Koska se ei ole oikein, eikä hyväksyttyä.
Terv. aloittaja - Anonyymi
Te sitten haittaatte huviksenne oikeamielisten kirjoituksia kaikilla bystanderointimenetelmilläkö ettei totuus hoitokuljetuksen tasosta paljastuisi, vai onko kysymyksessä jo etukäteen alibien etsiskely ettei tarvitsisi välittää niin paljoa mitä kuljetuksenaikana oli puhuttu tulevaisuudessakaan, vai onko kysessä jokin kulttuurinmuutosta puoltaminen epäsopivaksi
- Anonyymi
Poliisi turvaa Suomessa joka päivä ensihoitotehtäviä. Virkavaltaa tarvitaan, jos aggressiivinen potilas on vaaraksi ambulanssimiehistölle tai itselleen.
Yleensä kyse on henkisesti epävakaan potilaan kuljettamisesta mielentila-arvioon eli lääkärin tekemästä virka-apupyynnöstä, joka perustuu mielenterveyslakiin.
Poliisi hälytetään kyytiin myös, jos mikä tahansa ensihoidon tehtävä muuttuu kentällä väkivaltaiseksi tai väkivallan uhaksi hoitohenkilöstöä kohtaan.
Poliisihallituksen tilastoista ei kuitenkaan selviä, kuinka monessa sairaankuljetuksessa poliisi on joutunut menemään ambulanssiin asti tai milloin turvaamiseksi on riittänyt, että poliisipartio ajaa ambulanssin perässä.- Anonyymi
Toisinaan syyntakeettomuutta on havaittu käytettävän myös alibina oikeuksittajättämistä valmisteltaessa tapauksessa jossa oikeuksiatavoitellut on joutunut tappouhkauksen alaiseksi
- Anonyymi
Se ainakin on tullut, ainakin viimeistään opittua, että ei potilailla ole mitään väliä, oikesti sairaanhoidossa toimiville ihmisille.
Ketä tahansa voidaan kohdella, ihan miten tahansa. Keksiä vaikka päästä mitä vain, jotta saadaan kutsuttua poliisit paikalle. Yritetään flirttailla poliisia avoimesti potilastehtävän aikana. Ja potilaan voinnista, kunnosta, tai oireista ei kysytä mitään.
Siihen päälle potilaita vieläpä pahoinpidellään päivystyksessä vartijoiden ja järjestyksenvalvojien toimesta joidenkin hoitajien tekaistuiden väitteiden perusteella. Ja kyseinen toiminta vielä hyväksytään. Jotakin vikaa tässä terveydenhuoltosysteemissä, eikä ole oikein kunnossa.
Se on ainakin opittu, että ei todellakaan saada sairauskohtauksia ja soittaa häkeen. Koska seurauksena voi olla ihan mitä tahansa.
Inhimillisesti parasta hoitoa? Todellako? Ja hyvinvointivaltioko? Ehkä se sitä joillekin sitäkin on. Mutta ei kaikille.
Hyvin surullista, mutta totta.
😢- Anonyymi
Oliks tää niitä juttuja josta puuttui se että yliterve väestö ei tuo tarpeeksi leipää muuten tietynalan yrittäjille. Analysoippa aikaisempaakin tarkemmin olosuhteet huomioiden miksi henkilö jälkeenpäin on aiheeksi kirjoituksellaan tapauksen ottanut.
- Anonyymi
Ja lisää...
Keskiviikkoiltana käytänyt pari tuntia vastaten puutaheinää vanhoihin aloitukdsiin.
Ei ihan tervettä touhua.- Anonyymi
Yleiskäyttätymiseltäsi somessakin olet jo pitkäaikainen klassikko
- Anonyymi
Oi flirtti piristää elämää❣️❣️❣️
- Anonyymi
Miksi ihmeessä potilaat kutsutaan Kysiin kuulemaan tutkimusten tulokset, vaikka ne voisi ilmoittaa puhelimessa tai kirjallisesti ainakin silloin, jos mitään erikoista ei ilmene ja jos potilas niin toivoo.
Tosi tehotonta ja kallista toimintaa tämmöinen nykymeno. Jonot voisi saada toimimaan vilkkaammin jo tällä tavalla!
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379