Mosquito magnet

Anonyymi

Onko kukaan hankkinut Mosquito magnet hyttysansaa.
Kannattaako hankkia? Onko tehokas
T. Mökki rämiän laidalla

20

3850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa laittaa aseman ukolle viestiä, jos vaikka tekisi esittelyvideon kyseisestä tuotteesta.

    • Anonyymi

      Toimii voin sanoa erittäin hyvin kunhan muistat laittaa tulille hyvissä ajoin toukokuussa, kaksi 11kg pulloa kesässä. 😁

    • Anonyymi

      Joo laita vaan niin tuhoat kaikki muutkin siinä sivussa,siis mehiläiset ym.

      • Anonyymi

        Tehoaako myös mamuihin ja muihin vieraslajeihin, vai onko niitä tuholaisia varten kehitetty joku Mamu Magnet tai vastaava? Jos kyllä, niin olisin kiinnostunut...


      • Anonyymi

        Olet saanut täysin väärää infoa, pyydys ei tapa muuta kuin hyttysiä on itsellä laitteesta lähes 10v kokemus. Mukava on kesällä grillata ja palvoa aurinkoa ilman ininää, suosittelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet saanut täysin väärää infoa, pyydys ei tapa muuta kuin hyttysiä on itsellä laitteesta lähes 10v kokemus. Mukava on kesällä grillata ja palvoa aurinkoa ilman ininää, suosittelen.

        No käykö siihen, tai onko yleensä saatavilla, Zyklon B- versiota? Kauanko pitää 11kg:n pullo / kanisteri ininän loitolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet saanut täysin väärää infoa, pyydys ei tapa muuta kuin hyttysiä on itsellä laitteesta lähes 10v kokemus. Mukava on kesällä grillata ja palvoa aurinkoa ilman ininää, suosittelen.

        Montakos mehiläistä näet pihallas, minkähän vuoksi täytyy laittaa tällaisia laitteita,on noita sääskiä,mäkäräisiä,polttiaisia,ym,ym,meilläkin mutta sen hetken mitä noista ’vaivaa’ en ala niitä tietoisesti jahtaamaan. Ainakin lintuja riittää pihapiirissä jotka osaltaan hoitavat harvennuksen näihin.


    • Anonyymi

      Ei. Samalla voi kuolla hyödylliset pölyttäjät :(

    • Anonyymi

      Ruotsissa magneto pyydys 250€, toukokuun lopussa piälle ei tarvihe taistella 3000 neliön tontilla sääskien kanssa, tyhjennän hyttyset linnuille viikottain ja siitä tykkäävät. 👍

    • Anonyymi

      Mosquito tehokas laite,muistaa laittaa jo keväällä toimiin.

    • Anonyymi

      Siivikossa perinteinen itikoitten ja mäkäräisten torjuntakonsti on kun akat istuu pihassa ketarat levällään.
      Voitte ohiajaessa vilkaista pihaan ja siellä ne isttu.

      • Anonyymi

        Näin kertoo hän joka yöt touhuaa hautausmaalla lapion ja rasvatuupin kans. Taitaa siis olla perverssin mielikuvituksen tuotetta tämä torjunta konsti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kertoo hän joka yöt touhuaa hautausmaalla lapion ja rasvatuupin kans. Taitaa siis olla perverssin mielikuvituksen tuotetta tämä torjunta konsti.

        Hautausmaalle sais olla ympärivuorokautinen vartiointi kun tässä nyt tämmönen kaikkia Pudasjärvisiä järkyttävä yöllinen touhu on paljastunut. Aivan hirveää!! Onkohan näitä tyyppejä useampiakin??


    • Anonyymi

      Ai zetorillako pitää ajaa ettei ole liikaa vauhtia, enpä omista

    • Anonyymi

      Tehokas hyttyspyytäjä on,suosittelen mosquitoa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      938
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      607
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      516
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      47
      506
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe