Mosquito magnet

Anonyymi

Onko kukaan hankkinut Mosquito magnet hyttysansaa.
Kannattaako hankkia? Onko tehokas
T. Mökki rämiän laidalla

20

3857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa laittaa aseman ukolle viestiä, jos vaikka tekisi esittelyvideon kyseisestä tuotteesta.

    • Anonyymi

      Toimii voin sanoa erittäin hyvin kunhan muistat laittaa tulille hyvissä ajoin toukokuussa, kaksi 11kg pulloa kesässä. 😁

    • Anonyymi

      Joo laita vaan niin tuhoat kaikki muutkin siinä sivussa,siis mehiläiset ym.

      • Anonyymi

        Tehoaako myös mamuihin ja muihin vieraslajeihin, vai onko niitä tuholaisia varten kehitetty joku Mamu Magnet tai vastaava? Jos kyllä, niin olisin kiinnostunut...


      • Anonyymi

        Olet saanut täysin väärää infoa, pyydys ei tapa muuta kuin hyttysiä on itsellä laitteesta lähes 10v kokemus. Mukava on kesällä grillata ja palvoa aurinkoa ilman ininää, suosittelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet saanut täysin väärää infoa, pyydys ei tapa muuta kuin hyttysiä on itsellä laitteesta lähes 10v kokemus. Mukava on kesällä grillata ja palvoa aurinkoa ilman ininää, suosittelen.

        No käykö siihen, tai onko yleensä saatavilla, Zyklon B- versiota? Kauanko pitää 11kg:n pullo / kanisteri ininän loitolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet saanut täysin väärää infoa, pyydys ei tapa muuta kuin hyttysiä on itsellä laitteesta lähes 10v kokemus. Mukava on kesällä grillata ja palvoa aurinkoa ilman ininää, suosittelen.

        Montakos mehiläistä näet pihallas, minkähän vuoksi täytyy laittaa tällaisia laitteita,on noita sääskiä,mäkäräisiä,polttiaisia,ym,ym,meilläkin mutta sen hetken mitä noista ’vaivaa’ en ala niitä tietoisesti jahtaamaan. Ainakin lintuja riittää pihapiirissä jotka osaltaan hoitavat harvennuksen näihin.


    • Anonyymi

      Ei. Samalla voi kuolla hyödylliset pölyttäjät :(

    • Anonyymi

      Ruotsissa magneto pyydys 250€, toukokuun lopussa piälle ei tarvihe taistella 3000 neliön tontilla sääskien kanssa, tyhjennän hyttyset linnuille viikottain ja siitä tykkäävät. 👍

    • Anonyymi

      Mosquito tehokas laite,muistaa laittaa jo keväällä toimiin.

    • Anonyymi

      Siivikossa perinteinen itikoitten ja mäkäräisten torjuntakonsti on kun akat istuu pihassa ketarat levällään.
      Voitte ohiajaessa vilkaista pihaan ja siellä ne isttu.

      • Anonyymi

        Näin kertoo hän joka yöt touhuaa hautausmaalla lapion ja rasvatuupin kans. Taitaa siis olla perverssin mielikuvituksen tuotetta tämä torjunta konsti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kertoo hän joka yöt touhuaa hautausmaalla lapion ja rasvatuupin kans. Taitaa siis olla perverssin mielikuvituksen tuotetta tämä torjunta konsti.

        Hautausmaalle sais olla ympärivuorokautinen vartiointi kun tässä nyt tämmönen kaikkia Pudasjärvisiä järkyttävä yöllinen touhu on paljastunut. Aivan hirveää!! Onkohan näitä tyyppejä useampiakin??


    • Anonyymi

      Ai zetorillako pitää ajaa ettei ole liikaa vauhtia, enpä omista

    • Anonyymi

      Tehokas hyttyspyytäjä on,suosittelen mosquitoa.

    • Anonyymi00025
      UUSI

      Verkkovirtalaite toimii. Meillä myös akulla toimiva Executive malli joka sammuu yöllä. Pisin aika 2vuorokautta toiminu sammumatta. Tuota en suosittele kallis hermojen rassaaja.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe