Onko kukaan hankkinut Mosquito magnet hyttysansaa.
Kannattaako hankkia? Onko tehokas
T. Mökki rämiän laidalla
Mosquito magnet
20
3850
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa laittaa aseman ukolle viestiä, jos vaikka tekisi esittelyvideon kyseisestä tuotteesta.
- Anonyymi
Toimii voin sanoa erittäin hyvin kunhan muistat laittaa tulille hyvissä ajoin toukokuussa, kaksi 11kg pulloa kesässä. 😁
- Anonyymi
Joo laita vaan niin tuhoat kaikki muutkin siinä sivussa,siis mehiläiset ym.
- Anonyymi
Tehoaako myös mamuihin ja muihin vieraslajeihin, vai onko niitä tuholaisia varten kehitetty joku Mamu Magnet tai vastaava? Jos kyllä, niin olisin kiinnostunut...
- Anonyymi
Olet saanut täysin väärää infoa, pyydys ei tapa muuta kuin hyttysiä on itsellä laitteesta lähes 10v kokemus. Mukava on kesällä grillata ja palvoa aurinkoa ilman ininää, suosittelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet saanut täysin väärää infoa, pyydys ei tapa muuta kuin hyttysiä on itsellä laitteesta lähes 10v kokemus. Mukava on kesällä grillata ja palvoa aurinkoa ilman ininää, suosittelen.
No käykö siihen, tai onko yleensä saatavilla, Zyklon B- versiota? Kauanko pitää 11kg:n pullo / kanisteri ininän loitolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet saanut täysin väärää infoa, pyydys ei tapa muuta kuin hyttysiä on itsellä laitteesta lähes 10v kokemus. Mukava on kesällä grillata ja palvoa aurinkoa ilman ininää, suosittelen.
Montakos mehiläistä näet pihallas, minkähän vuoksi täytyy laittaa tällaisia laitteita,on noita sääskiä,mäkäräisiä,polttiaisia,ym,ym,meilläkin mutta sen hetken mitä noista ’vaivaa’ en ala niitä tietoisesti jahtaamaan. Ainakin lintuja riittää pihapiirissä jotka osaltaan hoitavat harvennuksen näihin.
- Anonyymi
Ei. Samalla voi kuolla hyödylliset pölyttäjät :(
- Anonyymi
Ruotsissa magneto pyydys 250€, toukokuun lopussa piälle ei tarvihe taistella 3000 neliön tontilla sääskien kanssa, tyhjennän hyttyset linnuille viikottain ja siitä tykkäävät. 👍
- Anonyymi
Mosquito tehokas laite,muistaa laittaa jo keväällä toimiin.
- Anonyymi
Siivikossa perinteinen itikoitten ja mäkäräisten torjuntakonsti on kun akat istuu pihassa ketarat levällään.
Voitte ohiajaessa vilkaista pihaan ja siellä ne isttu.- Anonyymi
Näin kertoo hän joka yöt touhuaa hautausmaalla lapion ja rasvatuupin kans. Taitaa siis olla perverssin mielikuvituksen tuotetta tämä torjunta konsti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kertoo hän joka yöt touhuaa hautausmaalla lapion ja rasvatuupin kans. Taitaa siis olla perverssin mielikuvituksen tuotetta tämä torjunta konsti.
Hautausmaalle sais olla ympärivuorokautinen vartiointi kun tässä nyt tämmönen kaikkia Pudasjärvisiä järkyttävä yöllinen touhu on paljastunut. Aivan hirveää!! Onkohan näitä tyyppejä useampiakin??
- Anonyymi
Ai zetorillako pitää ajaa ettei ole liikaa vauhtia, enpä omista
- Anonyymi
Tehokas hyttyspyytäjä on,suosittelen mosquitoa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102938
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17607- 36516
- 47506
- 25505
- 43492