Nyt lähtee ässän vihreä-kortti tauolle ja ilmeisesti ostospaikka muuttuu kokonaan.
Niin mitta täynnä sitä, että joutuu itse joka tuotteen päivämäärän katsomaan.
Miksi ihmeessä siellä ei tehdä kuten muissa kaupoissa, että laputetaan tuote joissa on seuraavana päivänä viimeinen käyttöpäivä?
Onko liian vähä henkilökuntaa vai ajatukset muualla? Vai eikö välitetä?
Eikä tämä ole ensimmäinen kerta kun normihintaisissa on käyttöpäivä seuraavaan päivään.
Hävikkiä syntyy kaupassa, mutta eipä ole minun murhe.
Kiireellä ei kannata käydä sitten viikon ruokaostoksilla kun pitää itse tsekata päivämäärät.
Viimeinen käyttöpäivä
12
1096
Vastaukset
- Anonyymi
Kesko on kuulemma eniten rikastunut viime vuosina.
- Anonyymi
Eikö päivän punalaputettuja riitä aloittajalle asti? Luulen, että tässä on siitä kyse. Tarvis saada jo seuraavankin päivän poistettavat omaan kärryyn.
- Anonyymi
Et taida oottaa huomioon, että osa asiakkaista ei käy joka päivä kärkkymässä viimeisen tunnin poistotavaraa.
Moni käy kerran viikossa kaupassa ja vie sitä ruokaa perheessä muillekin kuin vain itselleen.
Silloin sillä päivämäärällä on kyllä merkitystä.
Itselläni ainakaan ei ole mielenkiintoa kulutella aikaani kaupassa vahtaamassa päivämääriä. Pitää luottaa siihen, että ruoka mitä normaalihinnallaa ostetaan on tuoretta. - Anonyymi
Kokoomus kana munii punaisia munia.
- Anonyymi
Ainoa juttu, mikä Salessa ahdistaa tällä hetkellä ovat uudistuksen jälkeen liian ahtaat käytävät. Ennen oli paremmin.
- Anonyymi
Saleen ei pidä lihavien ihmisten mennä.
- Anonyymi
Tämä johtuu luultavasti siitä, että tavaraa ostetaan varastoon lähes tarpeen mukaan. Ylimääräistä hävikkiä syntyy vähemmän. Isommissa marketeissa ja suurilla paikkakunnilla tarpeen määritteleminen on vaikeampaa ja hävikin minimoimiseksi tuotteita punalaputetaan jo aiemmin. MInä ainakin osaan lukea käyttöpäivät pakkauksista, sen verran täytyy ravintonsa eteen tehdä. Sitä ei tiedä, koska se loppuu tykkänään. Maailma on sellainen.
- Anonyymi
Rääkyvien kakaroiden kanssa tuo päivämäärien vastaamien onkin oikein mielenkiintoista.
- Anonyymi
Onneksi olen varakas, ei tarvitse laputettuja tuotteita ostaa.
- Anonyymi
Laputetut tuotteet onkin tarkoitettu rahvaalle.
- Anonyymi
Laputettuja tuotteita ostavat ihmiset, joilla on tililä rahaa. Velkarahalla elävien pitää näyttää rikkaammilta kuin ovat. Oikeasti varakas pystyy ostamaan punalaputetunkin,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103419MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768