Viimeinen käyttöpäivä

Anonyymi

Nyt lähtee ässän vihreä-kortti tauolle ja ilmeisesti ostospaikka muuttuu kokonaan.
Niin mitta täynnä sitä, että joutuu itse joka tuotteen päivämäärän katsomaan.
Miksi ihmeessä siellä ei tehdä kuten muissa kaupoissa, että laputetaan tuote joissa on seuraavana päivänä viimeinen käyttöpäivä?
Onko liian vähä henkilökuntaa vai ajatukset muualla? Vai eikö välitetä?
Eikä tämä ole ensimmäinen kerta kun normihintaisissa on käyttöpäivä seuraavaan päivään.

Hävikkiä syntyy kaupassa, mutta eipä ole minun murhe.
Kiireellä ei kannata käydä sitten viikon ruokaostoksilla kun pitää itse tsekata päivämäärät.

12

1220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kesko on kuulemma eniten rikastunut viime vuosina.

• Anonyymi

Eikö päivän punalaputettuja riitä aloittajalle asti? Luulen, että tässä on siitä kyse. Tarvis saada jo seuraavankin päivän poistettavat omaan kärryyn.

• Anonyymi

Et taida oottaa huomioon, että osa asiakkaista ei käy joka päivä kärkkymässä viimeisen tunnin poistotavaraa.
        Moni käy kerran viikossa kaupassa ja vie sitä ruokaa perheessä muillekin kuin vain itselleen.
        Silloin sillä päivämäärällä on kyllä merkitystä.
        Itselläni ainakaan ei ole mielenkiintoa kulutella aikaani kaupassa vahtaamassa päivämääriä. Pitää luottaa siihen, että ruoka mitä normaalihinnallaa ostetaan on tuoretta.

• Anonyymi

Kokoomus kana munii punaisia munia.

• Anonyymi

Ainoa juttu, mikä Salessa ahdistaa tällä hetkellä ovat uudistuksen jälkeen liian ahtaat käytävät. Ennen oli paremmin.

• Anonyymi

Saleen ei pidä lihavien ihmisten mennä.

• Anonyymi

Tämä johtuu luultavasti siitä, että tavaraa ostetaan varastoon lähes tarpeen mukaan. Ylimääräistä hävikkiä syntyy vähemmän. Isommissa marketeissa ja suurilla paikkakunnilla tarpeen määritteleminen on vaikeampaa ja hävikin minimoimiseksi tuotteita punalaputetaan jo aiemmin. MInä ainakin osaan lukea käyttöpäivät pakkauksista, sen verran täytyy ravintonsa eteen tehdä. Sitä ei tiedä, koska se loppuu tykkänään. Maailma on sellainen.

• Anonyymi

Rääkyvien kakaroiden kanssa tuo päivämäärien vastaamien onkin oikein mielenkiintoista.

• Anonyymi

Onneksi olen varakas, ei tarvitse laputettuja tuotteita ostaa.

• Anonyymi

Laputetut tuotteet onkin tarkoitettu rahvaalle.

• Anonyymi

Laputettuja tuotteita ostavat ihmiset, joilla on tililä rahaa. Velkarahalla elävien pitää näyttää rikkaammilta kuin ovat. Oikeasti varakas pystyy ostamaan punalaputetunkin,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      93
      3641
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      29
      2403
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      142
      2049
    4. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      34
      901
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      44
      841
    6. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      30
      820
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      61
      805
    8. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      5
      789
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      40
      707
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      89
      695
    Aihe