Mitä tehdä kun menettää elämän rakkauden

Anonyymi

Hei

Erosimme EX vaimon kanssa ensimäisen kerran vuosi sitten. Ero oli molemmille kova paikka.
Itse olin toiminut suhteessa jo pidemmän aikaan tyhmästi ja huonosti EX vaimoa kohtaan. Josta olen todella häpeissäni ja itselle vihainen.
Itse oli pakko käydä puhumassa ammattilaisen kanssa,että saan omat ajatukset kasaan ja edes jotain käsitystä sille,että miksi olin toiminut niin kuin toimin...

EX vaimo oli minulle todella vihainen ja vihasi minua ylikaiken.Haukkui minut ihan kokonaan ja kaikki minussa.
Olin ihan varma että tulee vihaamaan minua aina.

Kunnes 3 kuukautta eron jälkeen EX vaimo ilmoitti minulle että ehkä voimme yrittää vielä. Olin aivan onneni kukkuloilla ja ajattelin että nyt olen saanut toisen mahdollisuuden,enkä enää ikinä toimi häntä kohtaan typerästi...
Aikaa kului ja mielestäni meillä meni hyvin. Oli pieniä riitoja mutta ne osattiin selvittää hyvin. Huomasin kyllä EX vaimosta että häntä vanhat asiat hiersi,mutta ajattelin että ne vain häiritsevät vähän ja hän pääsee niistä yli kun niistä ei paljon puhuttu..
No tämä oli iteltä virhe arviointi..
6 kuukautta olimme ensinmäisen eron jälkeen yhdessä,kunnes EX vaimo ilmoitti että ei pysty tähän ja antamaan minulle anteeksi.
Olin aivan rikki ja olen sitä edelleen.
En vaan pääse tilanteesta yli,luulin jo että saimme toisen mahdollisuuden.

Nyt lopullisesta erosta on kulunut 4 kuukautta ja en vaan pysty olemaan ajattelematta EX vaimoa. Mikään tai kukaan ei vaan tunnu miltään. Rakastan häntä aivan helvetisti..
EX vaimon kanssa ei pystytä keskustelemaan mistään,pois lukien yhteisen lapsen asioista.
Hän on minulle niin hermona,samoista asioista kun ensinmäisen eron jälkeen.
On haukkunut minut ihan paskaksi mieheksi ja tyyliin kaikki minussa on paskaa...
Jos yritän häneltä jotain asiaa kysyä hän vaan alkaa hermoilla ja sanoo vihaavansa minua,eikä halua puhua mistään.
Tai olla missään tekemisissä.

Sain tietää että hän tapailee jotain uutta miestä ja olen siitä ihan rikki.
Toivon toki EX vaimolle kaikkea hyvää,mutta ajatus siitä että hän on löytänyt uuden miehen satuttaa todella paljon..

En vaan tierä kuinka pystyn hänet unohtamaan? En halua hänelle hermoilla enää mistään. Tuntuu että olen menettänyt elämäni rakkauden ja en tiedä yhtään kuinka pääsen eteen päin...

Kuinka helvetti pystyn vaan menemään eteen päin? Ja olla ajattelematta EX vaimoa?

6

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menihän ne Matti ja Mervikin monta kertaa yhteen. Nyt eikuin takasin anelemaan. Mutta ei keittokaan monta kertaa lämmitettynä enää samalta maistu . Sama exien suhteen .

• Anonyymi

Vaikka et usko nyt, tapahtunut on parasta mitä miehelle voi käydä.

• Anonyymi

eipä yleistetä

• Anonyymi

Heh heh 😘

• Anonyymi

Ok.

• Anonyymi

Kolme on ollut ja neljättä en muista, DX, LX ja SX

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      454
      3439
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      138
      1910
    3. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      21
      1831
    4. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1450
    5. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      100
      1397
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      35
      1211
    7. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      66
      1206
    8. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      1126
    9. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      160
      1104
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      209
      970
    Aihe