Suomeen ja toisiin EU maihin tulee nyt Ukrainasta sotaa pakoon SIVIILEJÄ, siis oikeita turvapaikanhakijoita, naisia,lapsia ja vanhuksia. Hyvä niin., Tervetuloa. Mutta nyt Sipilän toimet 2015 viimeinkin laitettava oikeuslaitoksen syyniin. Täyttyvätkö maanpetoksen kriteerit, kun tilasi Lähi- idästä ja Afrikasta oikein kutsumalla nuoria miehiä, käytännössä ns. elintasosurffareita elätettäväksemme. Tätä laskua maksamme kokoajan. Itse ainakin haluaisin mielummin osoittaa tukeni Ukrainainalaisille, oikeille pakolaisille.
Sipilän mahdollinen maanpetos nyt uudelleen arvioitavaksi
38
139
Vastaukset
- Anonyymi
sipilä ja orpo oikeuteen .
- Anonyymi
Sipihän kajautteli oikein miehekkäästi Al Jazzeeraaan tosin se ei kuulunut silloiseen hallitusohjelmaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sipihän kajautteli oikein miehekkäästi Al Jazzeeraaan tosin se ei kuulunut silloiseen hallitusohjelmaan
Saulikin on kutsunut irakilaisia
kts. kokoomus suomi24
Lapin kansa kertoo 17.7.2021 Luppoliite - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saulikin on kutsunut irakilaisia
kts. kokoomus suomi24
Lapin kansa kertoo 17.7.2021 Luppoliiteoivoi nyt se on rikki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saulikin on kutsunut irakilaisia
kts. kokoomus suomi24
Lapin kansa kertoo 17.7.2021 LuppoliiteSipilä ja Niinistö yhdessä sopineet?
- Anonyymi
Hakeudu jonnekin terapiaan traumoinesi
- Anonyymi
35000 saa hakeutua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
35000 saa hakeutua
Sepä ja samalla rikostilastot lähtivät nousuun. Sääli raiskattuja nuoria tyttöjä. Eikä Sipilä edes ole pyytänyt anteeksi.
- Anonyymi
Aika rohkea perätön aloitus, se olisi Venäjällä jo15 vuotta vankilaa.
Myös meillä madollista kunnianloukkaus.
Ylläpito joutuu poistamaan ettei itsekkin osallistu lain vastaisuuteen.- Anonyymi
Siis mitä? Mikä siinä muka perätöntä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mitä? Mikä siinä muka perätöntä?
Perätön lausuma, herjaus, se on rangaistava teko. Niin sanoo laki.
t lakimies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perätön lausuma, herjaus, se on rangaistava teko. Niin sanoo laki.
t lakimies.Kerrohan ihmeessä mikä on peråtöntä?
- Anonyymi
Jassoo, sipilisti Pankkomajurihan se siinä. Annettiinko Sipilälle jo anteeksi siellä rauhanyhdistyksellä, kun noin kärkkäästi lähdit puolustelemaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perätön lausuma, herjaus, se on rangaistava teko. Niin sanoo laki.
t lakimies.No lakimiespä sitten selvittää tämänkin asian laillisuuden.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/se-oli-paaministeri-sipilan-oma-hanke-lisasi-omaa-valtaansa-kokoomuslainen-avautui-ylella-2-3-miljardin-euron-siirto-oli-hamara-hallituskumppaneillekin/55130897-7dab-4d87-92a1-585ef318eedf
Suomessa kun eduskunta päättää valtion varojen käytöstä, niin miten on mahdollista, että Sipilä oli järjestänyt itselleen 2,3 miljardin varat ohi eduskunnan päätösvallan?
Perätön lausuma? Herjaus? Antaapa kuulua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No lakimiespä sitten selvittää tämänkin asian laillisuuden.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/se-oli-paaministeri-sipilan-oma-hanke-lisasi-omaa-valtaansa-kokoomuslainen-avautui-ylella-2-3-miljardin-euron-siirto-oli-hamara-hallituskumppaneillekin/55130897-7dab-4d87-92a1-585ef318eedf
Suomessa kun eduskunta päättää valtion varojen käytöstä, niin miten on mahdollista, että Sipilä oli järjestänyt itselleen 2,3 miljardin varat ohi eduskunnan päätösvallan?
Perätön lausuma? Herjaus? Antaapa kuulua.Onko sulla holhoojaa ?
Jos ei niin käsittää lestan huutosi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla holhoojaa ?
Jos ei niin käsittää lestan huutosi.Niin, palstan pankkopölhöhän se lopulta osoittautuikin "lakimieheksi". Etpä taida kyetä selittämään, miksi Sipilän Vake-puuhastelun tuloksena syntynyt pääministerin ikioma pikku budjetti olisi ollut laillinen. Huutele sinä itse vain sitä lestaasi. Kyllä koira toisen tuntee.
- Anonyymi
Trolli hyvä, Me olemme demokratiassa ja meillä on sananvapaus.
- Anonyymi
Noi oli niitä sipin koijauksia, kepun kehittyvien maakuntien rahotustukia ja kannattamattoman teollisuuden, tukiaisiin perustuvaa rakentamista. Noista tuista useat kepukunnat hyöty, eniten kuitenkin oma sisäpiiri, kepun oljengorkia. Meni viimenekin sipin perustama haitek yritys konkkaa, Gasek joka kehitteli puukaasuttimia, yksi puolitekele joka jäi pahasti kesken on Hämeenlinnan Lammilla. Pysykää erossa näistä kepun ropellihattujen koijauksista, säästytte monelta koittelemukselta ja pahasta.
- Anonyymi
Juha Sipilä, mitä todennäköisemmin oli lapsellisessa uskossa kutsuessaan mielestään oikeita pakolaisia 2015. No, tuli jotain muuta. Totta on, että hänen olisi tullut kantaa vastuu tästä virheestä.
- Anonyymi
Tuli rikostilastojen kasvattajia. Kiitos vaan saa... nasti Sipilä.
- Anonyymi
Katuuko Sipilä?
- Anonyymi
Eihän hän ilmeisesti kadu mitään, koska ei mielestään ole tehnyt mitään väärää. Aika ketku mieheksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän hän ilmeisesti kadu mitään, koska ei mielestään ole tehnyt mitään väärää. Aika ketku mieheksi.
Vellihousu. Kepu pettää aina.
- Anonyymi
Vienyt suomelta moljardeja
- Anonyymi
Kyllä ja biljardeja
- Anonyymi
Sipilän toimet 2015 viimeinkin laitettava oikeuslaitoksen syyniin
- Anonyymi
Raija Toiviainen ei tutki kuin Räsästä ja Raamattua. Oikeat rikokset ei kiinnosta.
- Anonyymi
Annetaan Mitali ja Arvonimi
Suomen SuurImaami- Anonyymi
Annetaan hame ja lettinauhat. Joku antoi palautetta suojatiellä ja Sipilä pillitti kuin pikkulikka.
- Anonyymi
tilasi Lähi- idästä ja Afrikasta oikein kutsumalla nuoria miehiä, käytännössä ns. elintasosurffareita elätettäväksemme. Tätä laskua maksamme kokoajan.
siinähän se setä lestaadion peittelijä- Anonyymi
Ajatelkaa sitä raiskattujen tyttöjen määrää!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatelkaa sitä raiskattujen tyttöjen määrää!!
Tilastot sipilän pöydälle
Ja toimittajat kysymään mitä näkee paperissa
Raiskasko politiikka suomen tytöt?
- Anonyymi
Tätä laskua maksamme kokoajan. Itse ainakin haluaisin mielummin osoittaa tukeni Ukrainainalaisille, oikeille pakolaisille.
- Anonyymi
Kyllä sipilän tulisi peseytyä useammin lepikon torpan multakylvyssä, jotta puhdistuisi.
Vihervassareiden kannattajat saivat itkupotkuraivarit somessa kun Yle lähetti ohjelman nimeltä Suomineidot. Tämä sama porukka joka on hiljaa näistä vieraskielisten katujengirikollisista ja muualta tulleiden tekemistä raiskauksista ja hiljaa hyväsyvät ne. Ainoa mitä nämä hokevat kotoutus,kotoutus.....
- Anonyymi
Sipilähän toi maahan kymmeniä tuhansia muslimitaistelijoita, lapsiksi tekeytyneinä....
- Anonyymi
KEPU PUMMI LEPPÄKIN LÄHTI KESKEN KAUDEN TÄSSÄ NÄEMME MITEN LUIHUA VÄKEE NÄÄ KEPULIT MIKÄÄN PUOLUE HALLITUKSESSA EI OTA VASTUUTA MISTÄÄN SIIS SUOMEN SUURIN LAILLISTETTU TERRORISTI JÄRJESTÖ.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504