Prisman hinnat

Anonyymi

Jos hyllyssä on maitopurkin hinta 1.18 ja maksat kortilla niin eiks velotus pitäs kortilta olla sama. Nyt kuitenkin kassalla pyöritettiin 2cnt ylöspäin et otettiin 1.20.olen käsittänyt että jos maksan rahalla niin sillon pyöristetään ylöspäin. Näin ollen maksoin mielestäni 2cnt liikaa. Ja jos monelta sadalta päivässä otetaan samanlailla niin siitä kertyy kohtalainen summa ylimäärä kassaan🙈

17

947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ota huomioon että nyt ollaan Loimaalla:)

    • Anonyymi

      Olenkin ihmetellyt,miksi se niin hyvin menestyy.

    • Anonyymi

      Mihin aikaan Loimaan Prismassa alkaa tupla-alet? Se vaihtelee Prismojen välillä eli jossain alkaa vasta ysiltä, jossain kasilta, jossain puoli ysiltä.

      Eli siis jos on vaikka punalaputettu tuote -30% niin tietyn kellon ajan jälkeen sen saa -60%.

      • Anonyymi

        Mee kyttäämään sinne niinkuin muutkin Loimaalaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee kyttäämään sinne niinkuin muutkin Loimaalaiset.

        Ei se kyttäämällä selviä, alennus käsittääkseni lasketaan kassalla. Loimaalainen kirjoitetaan pienellä L-kirjaimella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee kyttäämään sinne niinkuin muutkin Loimaalaiset.

        On kyllä tosi hyvä että on tällaisia sivustoja mihin osa ihmisistä voi tulla purkamaan pahaa oloaan. Toivottavasti edes vähän helpotti. Tää siis sulle joka kommentoit: Mee kyttäämään sinne jne.

        Jaxuhalit!

        <3


      • Anonyymi

        Kyllä Loimaalla -60 % alennukset Prismassa alkavat klo 18. Forssan Prismassa taitaa alkaa vasta klo 21. Kyllä on tullut vuosien aikana ostettua monenlaista herkkua halvalla mitä ei muuten tulisi ostettua ja säästöä on tullut pitkälti yli 1000 euroa vuodessa. Hyvä homma kun täyttä tavaraa saa noin halvalla !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kyttäämällä selviä, alennus käsittääkseni lasketaan kassalla. Loimaalainen kirjoitetaan pienellä L-kirjaimella.

        Erikoisluvalla se kirjoitetaan isolla.


    • Anonyymi

      Niin kyl ne ilta-alennukset alkaa klo 21.00

      • Anonyymi

        Et ole tainnut vähään aikaan käydä Prismassa Loimaalla kun alennukset siellä ovat alkaneet jo ian kaiken klo18. Juuri viime vikolla ostin 2 eri päivänä klo 18 jälkeen -60 prosentin alennuksella kaikkea hyvää ja alennukset olivat yli 40 euroa. Forssan Prismassa en ole käynyt varsinaisesti alennuksissa mutta kun satuin sinne muuten poikkeamaan syksyllä niin katsoin taulusta että alkaisivatkohan alennukset klo 20 vai 21.


    • Anonyymi

      Loimaa …. Todellakin tarkanmarkan kehto , Täällä on puolet nihitilistejä ja kaik pitäis saada halvalla tai ilmasex,,,

      • Anonyymi

        Eihän missään ole puhuttu ilmaisista tuotteista vaan hyvistä alennuksista. Nihilismi tarkoittaa vallitsevien arvojen ja käsitysten kieltämistä enkä käsitä miten se tähän liittyy ja joka paikkakunnallahan alennuksia hyödynnetään. Tyhmähän semmonen ihminen on joka ei osaa ostaa halvalla !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän missään ole puhuttu ilmaisista tuotteista vaan hyvistä alennuksista. Nihilismi tarkoittaa vallitsevien arvojen ja käsitysten kieltämistä enkä käsitä miten se tähän liittyy ja joka paikkakunnallahan alennuksia hyödynnetään. Tyhmähän semmonen ihminen on joka ei osaa ostaa halvalla !

        No mutta, nythän oli kyse lähinnä justiinkin vain parista sentistä eli saa melkoisen paljon ostaa maitoo ennen kuin sillä on isosti merkitystä. Monikaan ei oikeasti välttämättä säästä, vaan raha kulkeutuu muualle, kuten kiinteisiin menoihin, ja tavalla jota voi pitää köysänä rahankäyttönä. Tunnen paljonkin ihmisiä, jotka toimii näin.

        Itse en pienituloisenakaan niinkään tuijota tuollaisia. Sen sijaan lähes kaiken käyttötavaran olen ostanut erilaisista alennusmyynneistä tai yksittäisiä aletuotteista täältä ja netistä alennusten ollessa 20-60%. Säästöä tullut ainakin pari tonnia! Suurin säästö muuten oli laittaa auto pois🙄

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän missään ole puhuttu ilmaisista tuotteista vaan hyvistä alennuksista. Nihilismi tarkoittaa vallitsevien arvojen ja käsitysten kieltämistä enkä käsitä miten se tähän liittyy ja joka paikkakunnallahan alennuksia hyödynnetään. Tyhmähän semmonen ihminen on joka ei osaa ostaa halvalla !

        Ihmiset käyttää tuota nihilisti -sanaa ihan väärissä tarkoituksissa kun eivät edes ole ottaneet selvää mitä se tarkoittaa :D Sitäpaitsi kuka enää käyttää x-kirjainta sanan lopussa? :D Edes teinit eivät käytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta, nythän oli kyse lähinnä justiinkin vain parista sentistä eli saa melkoisen paljon ostaa maitoo ennen kuin sillä on isosti merkitystä. Monikaan ei oikeasti välttämättä säästä, vaan raha kulkeutuu muualle, kuten kiinteisiin menoihin, ja tavalla jota voi pitää köysänä rahankäyttönä. Tunnen paljonkin ihmisiä, jotka toimii näin.

        Itse en pienituloisenakaan niinkään tuijota tuollaisia. Sen sijaan lähes kaiken käyttötavaran olen ostanut erilaisista alennusmyynneistä tai yksittäisiä aletuotteista täältä ja netistä alennusten ollessa 20-60%. Säästöä tullut ainakin pari tonnia! Suurin säästö muuten oli laittaa auto pois🙄

        lajijasuris

        Jos syö eineksiä niin ainakin silloin noista Prisman alennuksista hyötyy. Jos esim. alennus on ollut ensin 30 % niin se on tiettyyn kellonaikaan 60 %. Ei kai siinä mistään senteistä puhuta. Itse ostan näitä tuotteita joskus ja heitän pakkaseen ns. kiirepäivien varalle. Muuten en eineksiä osta kuin harvakseltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos syö eineksiä niin ainakin silloin noista Prisman alennuksista hyötyy. Jos esim. alennus on ollut ensin 30 % niin se on tiettyyn kellonaikaan 60 %. Ei kai siinä mistään senteistä puhuta. Itse ostan näitä tuotteita joskus ja heitän pakkaseen ns. kiirepäivien varalle. Muuten en eineksiä osta kuin harvakseltaan.

        Niin tekee ja noista saa pitkän päälle ison hyödyn mikäli vain kuuluvat omiin ostoksiin. Mä en ole kuin ihan muutaman kerran itselle löytänyt -30,% tuotteen, kun en varsinaisia eineksiä syö.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tekee ja noista saa pitkän päälle ison hyödyn mikäli vain kuuluvat omiin ostoksiin. Mä en ole kuin ihan muutaman kerran itselle löytänyt -30,% tuotteen, kun en varsinaisia eineksiä syö.

        lajijasuris

        Niin ja joo tuolla ylempänä kyseltiin alennuksiin liittyen

        lajijasuris


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5196
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1897
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1588
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1197
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe