Onko noloa?

Anonyymi

Onko mun noloa mennä virpoa 13 vuotiaana?? Kavereiden kanssa
Menisin jos ei olisi noloa. Onko noloa olen 13v pituus 165?

9

625

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole noloa, jos pukeudut asiaankuuluvasti ja olet tehnyt annettavaksi koristellun pajunoksan, ja osaat vielä yhden virvontavärssynkin. Minä ainakin olen varannut herkuja annettavaksi, eikä sillä ole niin väliä, että kenelle niitä antaa, jos siitä on iloa molemminpuolin.

Noloja on ne, jotka eivät ole tehneet mitään (pukeutuminen&pajunoksat) ja tulevat vain kerjäämään karkkia.

Tyttäreni teki minulle myös pääsiäisen odotukseksi kalenterin.
      https://www.canva.com/design/DAE7IQdDZTc/pdk5ZTRzn7lIerSp394q0A/view

Siitä voi nauttia muutkin.

• Anonyymi

Ihanaa❤️ mä ainakin teen kunnon pajun oksia

• Anonyymi

Naamioidu niin että kukaan ei tunnista ja kulje tuntemattomien - tai ihmisten jotka ei aattelis sitä nolona tai mitään - ovilla.

• Anonyymi

Todellakin noloa.

• Anonyymi

Mielestäni 13v. on jo liian vanha virpomaan karkkien perässä. Vain jos on nuorempia sisaruksia tms. jotka kaipaavat vanhempaa seuralaista.

• Anonyymi

On mullaki 2 pikku siskoja

• Anonyymi

Mietin samaa itekki. Jos tulis joku kaveri mukaan nii ehkä vois.

• Anonyymi

Ei ole! Jos menet kerrostaloihin ovi koodit on lähes kaikkialla.Mene vaan kavereiden kanssa. Vaikka vanhempien ystäville ja tuttaville. Aikoinaan oli fiksua kun sinun ikäinen tyttö silloin kävi virpoo kerrostalossa 3-4 vuotta vanhempi Iso_ Veli mukana turvaamassa siskoa.Nyt ovat aikuisia ja kukaan ei käy kerrostalossa virpoamassa.Joten en enää varaa nameja virpojille.

• Anonyymi

Mäkin oon 13 ja haluaisin mennä virpomaan kun viime vuosina ei päässyt on mulla kyllä pikkuveli mukana mutta ei kai se ole noloa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      607
      1551
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      847
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      476
      721
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      11
      662
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      43
      616
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      40
      590
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      29
      538
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    9. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      29
      488
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      157
      473
    Aihe