Onko mun noloa mennä virpoa 13 vuotiaana?? Kavereiden kanssa
Menisin jos ei olisi noloa. Onko noloa olen 13v pituus 165?
Onko noloa?
9
324
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole noloa, jos pukeudut asiaankuuluvasti ja olet tehnyt annettavaksi koristellun pajunoksan, ja osaat vielä yhden virvontavärssynkin. Minä ainakin olen varannut herkuja annettavaksi, eikä sillä ole niin väliä, että kenelle niitä antaa, jos siitä on iloa molemminpuolin.
Noloja on ne, jotka eivät ole tehneet mitään (pukeutuminen&pajunoksat) ja tulevat vain kerjäämään karkkia.
Tyttäreni teki minulle myös pääsiäisen odotukseksi kalenterin.
https://www.canva.com/design/DAE7IQdDZTc/pdk5ZTRzn7lIerSp394q0A/view
Siitä voi nauttia muutkin.- Anonyymi
Ihanaa❤️ mä ainakin teen kunnon pajun oksia
- Anonyymi
Naamioidu niin että kukaan ei tunnista ja kulje tuntemattomien - tai ihmisten jotka ei aattelis sitä nolona tai mitään - ovilla.
- Anonyymi
Todellakin noloa.
- Anonyymi
Mielestäni 13v. on jo liian vanha virpomaan karkkien perässä. Vain jos on nuorempia sisaruksia tms. jotka kaipaavat vanhempaa seuralaista.
- Anonyymi
On mullaki 2 pikku siskoja
- Anonyymi
Mietin samaa itekki. Jos tulis joku kaveri mukaan nii ehkä vois.
- Anonyymi
Ei ole! Jos menet kerrostaloihin ovi koodit on lähes kaikkialla.Mene vaan kavereiden kanssa. Vaikka vanhempien ystäville ja tuttaville. Aikoinaan oli fiksua kun sinun ikäinen tyttö silloin kävi virpoo kerrostalossa 3-4 vuotta vanhempi Iso_ Veli mukana turvaamassa siskoa.Nyt ovat aikuisia ja kukaan ei käy kerrostalossa virpoamassa.Joten en enää varaa nameja virpojille.
- Anonyymi
Mäkin oon 13 ja haluaisin mennä virpomaan kun viime vuosina ei päässyt on mulla kyllä pikkuveli mukana mutta ei kai se ole noloa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949