Ystävyydestä

Anonyymi

Olen iloinen ystävyydestä. Toivon ettet odota minulta muuta ja se riittää.

23

1252

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millaisessa tilanteessa ja kenelle mahtaa olla suunnattu? Miksi kirjoitat tämän tänne?

    • Anonyymi

      Mäkin olen iloinen ystävyydestä. Saatan välillä haaveilla kaikenlaista mutta en odota sinulta mitään, ymmärrän realiteetit.

      • Anonyymi

        Sama täällä


    • Anonyymi

      Minäkin olen iloinen ystävyydestä. Ymmärrän hyvin realiteetit ja juuri siksi haaveilen sinusta kaikenlaista ja odotan aikaa jolloin voidaan realisoida haaveet.

    • Anonyymi

      Minäkin olen. Sinä riität ja kyllä toivon.

    • Anonyymi

      Kenelle tämä on suunnattu?

      • Anonyymi

        Juuri sinulle. Kaikki nämä aloitukset, joihin ei ole nimetty kaipauksen kohdetta, on kirjoitettu sinua ajatellen.


    • Anonyymi

      Toivottavasti tämä ei ole mulle. Voisi olla.

      • Anonyymi

        Sama ajatus, toivottavasti ei ole mulle ja jos olis, niin toivoisin että hän uskaltaisi sanoa asiasta jollain tavalla suoraan😊 …suoraan suusta suuhun ja avais hieman syytä miksi ei kannata toivoa ystävyyttä enempää.

        Voisin olla ystävä, mutta en milloinkaan ilman taka-ajatuksia hänen kohdalla. Reilua olis saada tietää.


    • Anonyymi

      Mä kyllä odotin enemmän kuin ystävyyttä, koska ite aloit mulle flirttailla... Mutta kunnioitan sua ja välitän susta niin helvetin paljon, että sun ystävyys käy mulle. Tilanne tasaantuu ajan kanssa. Oon tallettanut sut ikuisesti mun sydämeeni. Oot vaan niin upea kaikin tavoin. ❤️

      • Anonyymi

        Samoin minäkin. Minun on pakko lähteä pois sieltä missä kohtaamme, koska en kestä tätä tilannetta itseni kanssa. Suren niin paljon. Kaikki ei ole mahdollista. Nyt on vain tämä luopuminen sinusta ja suru. Olen selviytynyt pahemmastakin elämässäni.
        Selviän tästäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin minäkin. Minun on pakko lähteä pois sieltä missä kohtaamme, koska en kestä tätä tilannetta itseni kanssa. Suren niin paljon. Kaikki ei ole mahdollista. Nyt on vain tämä luopuminen sinusta ja suru. Olen selviytynyt pahemmastakin elämässäni.
        Selviän tästäkin.

        Missä kohtaatte?


    • Anonyymi

      Ei kannata flirttailla jos ei tarkoita sitä. Minua ei ainakaan enää pidetä löysässä hirressä ruokkimalla aina välillä tunteita ja sitten perääntymällä friend zonelle. Siirryn eteenpäin muihin asioihin, koska tosi ystävä ei Kohtele noin 🙂

      • Anonyymi

        Ystävyyteen ei tosiaan kuulu mikään flirttailu. Muutenkin hankalaa, jos joku haluaa seikkailla harmaalla alueella ihmissuhteissa, eikä tiedä onko ystävä vai mikä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävyyteen ei tosiaan kuulu mikään flirttailu. Muutenkin hankalaa, jos joku haluaa seikkailla harmaalla alueella ihmissuhteissa, eikä tiedä onko ystävä vai mikä.

        Minusta jokainen aikuinen on vastuussa siitä, ettei anna myöskään kohdella itseään huonosti. Jos joku ehdottaa jtn epämääräistä järjestelyä, niin ei lähde siihen mukaan sitten, jos tuntuu oudolta.
        Itse en sekoita ystäviä ja muuta seuraa. Vähemmän draamaa.


    • Anonyymi

      Olen kai ollut itse surkea ystävä. Siltä ainakin tämän keskustelun valossa tuntuu. Olen odottanut enemmän, olen flirttaillut, olen jättänyt etenemättä. Miksi? En ainakaan, koska en välittäisi tarpeeksi tai tahtoisi enemmän. En, koska en arvostaisi häntä. Myös hän on jättänyt minua löysään hirteen, antanut olettaa ja odottaa, jonka jälkeen aina taas perääntynyt. Loppujenlopuksi olen tainnut ymmärtää sen, että hänen aviomiehensä on se tärkein ja yhdessä eletty elämä, siihen ei voi naisten välistä ihastusta tai mitään muutakaan sotkea. Tai ehkä kuvittelin kaiken. Tyhmänä ja nuorena. Se siitä. Hän olisi ja on todellakin minun tyyppiäni. Kunnioitan, välitän ja arvostan. Sitten vaikka vain ystävänä. Enkä enää muuta odota tai oleta.

      • Anonyymi

        Vähissä ovat bisarit jotka kykenevät sitoutumaan lesboon monogamisesti, tasavertaisesti ja rakastavasti. Tässä on hyvä oppi kaikille sinisilmäisille lesboille jotka on retkahtanut ihanaan binaiseen ja kuvittelee vielä että olet hänelle miestä kiinnostavampi vaihtoehto. Hah!
        Seksiä voit saada, polysuhteeseen kelpaat, muu on haihattelua.


      • Anonyymi

        Rakas ystävä
        Älä jätä asioita arvailujen varaan.
        Rehellinen ja avoin puhe voi ainoastaan johtaa suhteeseen tai toimivaan aitoon ystävyyteen.
        Omassa elämässäni arvailin ja odotin jotain tapahtuvaksi.
        Kunnes sitten, itse kerroin miten vahvasti tunnen,
        Niin paljon enemmän kuin ystävyyttä toivoin.
        Vastapuoli ei tuntenut samoin.
        Vastasi kauniita sanoja,
        Ystävyyttä tarjosi.
        Hyväksyin.
        Kauniisti siis kertoi, että en ole hänen se
        Joka aamulla ensimmäisenä on mielessä ja illalla viimeisenä ajatuksena, kun vaipuu uneen.
        Edelleen hukkuisin häneen,jos en jokaisella kohtaamisella työstäsi tunnetta ystävyydeksi.
        Vaikeaa se on ja alkuun olin aivan rikki.
        Silti vapaa, ei ole ehjää
        Rakkaudella ystävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas ystävä
        Älä jätä asioita arvailujen varaan.
        Rehellinen ja avoin puhe voi ainoastaan johtaa suhteeseen tai toimivaan aitoon ystävyyteen.
        Omassa elämässäni arvailin ja odotin jotain tapahtuvaksi.
        Kunnes sitten, itse kerroin miten vahvasti tunnen,
        Niin paljon enemmän kuin ystävyyttä toivoin.
        Vastapuoli ei tuntenut samoin.
        Vastasi kauniita sanoja,
        Ystävyyttä tarjosi.
        Hyväksyin.
        Kauniisti siis kertoi, että en ole hänen se
        Joka aamulla ensimmäisenä on mielessä ja illalla viimeisenä ajatuksena, kun vaipuu uneen.
        Edelleen hukkuisin häneen,jos en jokaisella kohtaamisella työstäsi tunnetta ystävyydeksi.
        Vaikeaa se on ja alkuun olin aivan rikki.
        Silti vapaa, ei ole ehjää
        Rakkaudella ystävä

        Halusit rakastella… kauniisti ilmaistu 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halusit rakastella… kauniisti ilmaistu 😍

        Näiden juttujen perusteella teistä palstalaisista saa alistuvan, huonoa kohtelua suvaitsevan, binaisten tossun alla olevan kuvan. Toivottavasti ryhdistäydytte!


    • Anonyymi

      Miksi ei enempää?

    • Hm... hienoo et olet ystävyydestä onnellinen. Miksi kerrot siitä täällä ? Etkö voi sanoa suoraan ? Mikä hiton ongelma ihmisillä on sanoa suoraan asioita ?! Ootteko kaikki jotai saa**tansn somemaailman uhreja ?!! Idiootteja ????!!🤔????

      • Anonyymi

        Onko sut päästetty vapaalla taas jostain laitoksesta?
        Älä ala spämmää koko palstaa täyteen. Täällä muita jotka haluaa keskustellakin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe