Enpä ole tätäkään tajunnut

Anonyymi

9

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oho!
      Tätä kokeilen oitis seuraavan öljypullon kanssa. Nykyisestä on korkki viskattu menemään.
      Kuka näitä niksejä arvaisi tuosta vaan, :))

• Anonyymi

Olisi kiva, kun olisi ohje pullon etiketissä :)

• Anonyymi

Ohje on täysin preseestä. Ei kukaan järkevä käytä anglosaksimaiden auringonkukkaöljyä vaan rypsiöljyä eikä Suomessa käytetä pskakorkkeja ja pska-aineita, oliiviöjytkään eivät ole pska-aineiden tapaan litrojen muovipulluissa

• Anonyymi

Minä olen niin tehnyt kaikki ihan väärin, niin väärin.

• Anonyymi

Oli kurja olo koko päivän kun olin eilen selkähieronnassa. Se fysioterapeutti sanoi, että saatat tuntea huomenna vähän kurjaksi.
      Aikosin ottaa liettualaista vodkaa pitkän paukun, mutta kun hiukan valmiiksi närästi, vaihdoin sen ryyypin suklaapirtelöön.

Ei pässimpä vaihtoehto siit ollutkaan.
      Aurinkoiset säät ovat vaihtumassa epävakaisempiin lähipäivin, mutta kai se kevään edistyminen silti jatkuu.

• Anonyymi

Juu, uusi lumi vanhan sulattaa :)
        Voispa joskus vielä ottaa paukun, mutta pää ei kestä, ei uskalla,
        vaikka hermot joskus kaipaisi tujausta.

• Anonyymi

Kiitos vinkistä.Täytyy kirjotaa vinkki ylös ja mennä selaimen laitaa haku. kaikialla varoitetan liiteiden avaminen,kun lähetäjästä ei tietoa.Pätee tälläkin.Ihan samoin kuin sähköpostit ymm.Tai puhelin numerot jota ei suomesta ja outoja ymm.älä vastaa ne.

• Anonyymi

Minä olen jo kauan ihmetellyt sitä, että mitä varten noita meidän Suomen metsiä kaadetaan pois oikein urakalla!
      Tehdään suuria ja aina suurempia sellutehtaita ja sinne niin kuin moolokin kitaan vain aina lisää.
      Paperia ei enää niin paljon käytetä, paitsi VC_paperi, se on tarpeellista, mutta paljon on turhaa paperin käyttöä, esim. kukkakaupoissa , tosin siellä osataan hyödyntää myös vanhoja sanomalehtiä, että vain päällimmäinen on kauniimpaa paperia.

Virhe tehdä noin suuria sellutehtaita, sen nyt tyhmempikin ymmärtäisi, ettei suomalainen puu riitä, jos nyt ei meinaa aivan tyhjäksi nyhjäistä!
      Ja velivenäläiseen ei ole luottamista, se on nähty.

• Anonyymi

Minulla on hiukan metsäteollisuutta kaikkiaan alle 10% salkussa lähinnä UPM joka on kemianteollisuutta nykyisin Uruguayssa ja Saksan itäosissa. Venäjälle ei voida tietenkään sijoittaa mitään koska siinä on kansallistamisvaara ja sellukattila on kallis investointi jos se varastetaan (kansallistetaan) kuten Viipurin asunnot venäläisille ja kemian teollisuudessa on patentteja jotka venäläiset varastaisivat

Samsasta syystä Nokia ei tuota mitään Venäjällä kylläkin sitä kiinnostaa Afrikka

Jo alku on hankalaa vaikka metsää olisi miten paljon,
        siitä ei saa edes raakapuuta
        liikkumaan Siperian valtatietä pitkin
        https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-e523922f269ae8291d78eaa81f2d83a8.webp

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      85
      5993
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      292
      5296
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      50
      3335
    4. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      10
      2856
    5. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      106
      2729
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      4
      1665
    7. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      16
      1595
    8. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1500
    9. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      32
      1449
    10. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      178
      1074
    Aihe