eli miten öljypullon korkkia kuuluu käyttää. Katso viiden sekunnin video.
https://www.stara.fi/2022/03/16/oletko-kayttanyt-ruokaoljypullon-korkkia-vaarin-video-saa-aivot-nyrjahtamaan/?utm_source=suomi24.fi&utm_medium=recommendation_widget
(Joissakin pulloissa on erilainen korkki)
Enpä ole tätäkään tajunnut
9
92
Vastaukset
Oho!
Tätä kokeilen oitis seuraavan öljypullon kanssa. Nykyisestä on korkki viskattu menemään.
Kuka näitä niksejä arvaisi tuosta vaan, :))- Anonyymi
Olisi kiva, kun olisi ohje pullon etiketissä :)
- Anonyymi
Ohje on täysin preseestä. Ei kukaan järkevä käytä anglosaksimaiden auringonkukkaöljyä vaan rypsiöljyä eikä Suomessa käytetä pskakorkkeja ja pska-aineita, oliiviöjytkään eivät ole pska-aineiden tapaan litrojen muovipulluissa
- Anonyymi
Minä olen niin tehnyt kaikki ihan väärin, niin väärin.
- Anonyymi
Oli kurja olo koko päivän kun olin eilen selkähieronnassa. Se fysioterapeutti sanoi, että saatat tuntea huomenna vähän kurjaksi.
Aikosin ottaa liettualaista vodkaa pitkän paukun, mutta kun hiukan valmiiksi närästi, vaihdoin sen ryyypin suklaapirtelöön.
Ei pässimpä vaihtoehto siit ollutkaan.
Aurinkoiset säät ovat vaihtumassa epävakaisempiin lähipäivin, mutta kai se kevään edistyminen silti jatkuu.- Anonyymi
Juu, uusi lumi vanhan sulattaa :)
Voispa joskus vielä ottaa paukun, mutta pää ei kestä, ei uskalla,
vaikka hermot joskus kaipaisi tujausta.
- Anonyymi
Kiitos vinkistä.Täytyy kirjotaa vinkki ylös ja mennä selaimen laitaa haku. kaikialla varoitetan liiteiden avaminen,kun lähetäjästä ei tietoa.Pätee tälläkin.Ihan samoin kuin sähköpostit ymm.Tai puhelin numerot jota ei suomesta ja outoja ymm.älä vastaa ne.
- Anonyymi
Minä olen jo kauan ihmetellyt sitä, että mitä varten noita meidän Suomen metsiä kaadetaan pois oikein urakalla!
Tehdään suuria ja aina suurempia sellutehtaita ja sinne niin kuin moolokin kitaan vain aina lisää.
Paperia ei enää niin paljon käytetä, paitsi VC_paperi, se on tarpeellista, mutta paljon on turhaa paperin käyttöä, esim. kukkakaupoissa , tosin siellä osataan hyödyntää myös vanhoja sanomalehtiä, että vain päällimmäinen on kauniimpaa paperia.
Virhe tehdä noin suuria sellutehtaita, sen nyt tyhmempikin ymmärtäisi, ettei suomalainen puu riitä, jos nyt ei meinaa aivan tyhjäksi nyhjäistä!
Ja velivenäläiseen ei ole luottamista, se on nähty.- Anonyymi
Minulla on hiukan metsäteollisuutta kaikkiaan alle 10% salkussa lähinnä UPM joka on kemianteollisuutta nykyisin Uruguayssa ja Saksan itäosissa. Venäjälle ei voida tietenkään sijoittaa mitään koska siinä on kansallistamisvaara ja sellukattila on kallis investointi jos se varastetaan (kansallistetaan) kuten Viipurin asunnot venäläisille ja kemian teollisuudessa on patentteja jotka venäläiset varastaisivat
Samsasta syystä Nokia ei tuota mitään Venäjällä kylläkin sitä kiinnostaa Afrikka
Jo alku on hankalaa vaikka metsää olisi miten paljon,
siitä ei saa edes raakapuuta
liikkumaan Siperian valtatietä pitkin
https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-e523922f269ae8291d78eaa81f2d83a8.webp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3962082Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121919Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2471394Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.811041Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402928Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39808- 56779
- 75750
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70724