Enpä ole tätäkään tajunnut

Anonyymi

9

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oho!
      Tätä kokeilen oitis seuraavan öljypullon kanssa. Nykyisestä on korkki viskattu menemään.
      Kuka näitä niksejä arvaisi tuosta vaan, :))

• Anonyymi

Olisi kiva, kun olisi ohje pullon etiketissä :)

• Anonyymi

Ohje on täysin preseestä. Ei kukaan järkevä käytä anglosaksimaiden auringonkukkaöljyä vaan rypsiöljyä eikä Suomessa käytetä pskakorkkeja ja pska-aineita, oliiviöjytkään eivät ole pska-aineiden tapaan litrojen muovipulluissa

• Anonyymi

Minä olen niin tehnyt kaikki ihan väärin, niin väärin.

• Anonyymi

Oli kurja olo koko päivän kun olin eilen selkähieronnassa. Se fysioterapeutti sanoi, että saatat tuntea huomenna vähän kurjaksi.
      Aikosin ottaa liettualaista vodkaa pitkän paukun, mutta kun hiukan valmiiksi närästi, vaihdoin sen ryyypin suklaapirtelöön.

Ei pässimpä vaihtoehto siit ollutkaan.
      Aurinkoiset säät ovat vaihtumassa epävakaisempiin lähipäivin, mutta kai se kevään edistyminen silti jatkuu.

• Anonyymi

Juu, uusi lumi vanhan sulattaa :)
        Voispa joskus vielä ottaa paukun, mutta pää ei kestä, ei uskalla,
        vaikka hermot joskus kaipaisi tujausta.

• Anonyymi

Kiitos vinkistä.Täytyy kirjotaa vinkki ylös ja mennä selaimen laitaa haku. kaikialla varoitetan liiteiden avaminen,kun lähetäjästä ei tietoa.Pätee tälläkin.Ihan samoin kuin sähköpostit ymm.Tai puhelin numerot jota ei suomesta ja outoja ymm.älä vastaa ne.

• Anonyymi

Minä olen jo kauan ihmetellyt sitä, että mitä varten noita meidän Suomen metsiä kaadetaan pois oikein urakalla!
      Tehdään suuria ja aina suurempia sellutehtaita ja sinne niin kuin moolokin kitaan vain aina lisää.
      Paperia ei enää niin paljon käytetä, paitsi VC_paperi, se on tarpeellista, mutta paljon on turhaa paperin käyttöä, esim. kukkakaupoissa , tosin siellä osataan hyödyntää myös vanhoja sanomalehtiä, että vain päällimmäinen on kauniimpaa paperia.

Virhe tehdä noin suuria sellutehtaita, sen nyt tyhmempikin ymmärtäisi, ettei suomalainen puu riitä, jos nyt ei meinaa aivan tyhjäksi nyhjäistä!
      Ja velivenäläiseen ei ole luottamista, se on nähty.

• Anonyymi

Minulla on hiukan metsäteollisuutta kaikkiaan alle 10% salkussa lähinnä UPM joka on kemianteollisuutta nykyisin Uruguayssa ja Saksan itäosissa. Venäjälle ei voida tietenkään sijoittaa mitään koska siinä on kansallistamisvaara ja sellukattila on kallis investointi jos se varastetaan (kansallistetaan) kuten Viipurin asunnot venäläisille ja kemian teollisuudessa on patentteja jotka venäläiset varastaisivat

Samsasta syystä Nokia ei tuota mitään Venäjällä kylläkin sitä kiinnostaa Afrikka

Jo alku on hankalaa vaikka metsää olisi miten paljon,
        siitä ei saa edes raakapuuta
        liikkumaan Siperian valtatietä pitkin
        https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-e523922f269ae8291d78eaa81f2d83a8.webp

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      485
      3800
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2836
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      279
      2158
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      449
      2013
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1364
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      1271
    7. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1138
    8. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      80
      1048
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      1019
    10. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      1018
    Aihe