Miksi vaaka vaihtele? Digitaalinen

Anonyymi

Painoin 52,6kg vaaka näytti eka kertaa. Astuin uudellen Vaaka näytti heti 52,6kg saapui heti 53kg. Miten saan oikeen näyttämään? Onko se 52kg oikee tai 53? Heti ku menin vaakalle pysähtyi 52kg heti pomppasi sit 53kg. Saako vastauksia

15

257

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      et saa vastauksia koska mulla ei ole samaa vaakaa kuin sulla.

    • Anonyymi

      ohan toi 400 g ihan kamala asia.Mua ihan itkettää sun puolesta toi 400 grammaa.Miten sleviän tuosta 400 ylimääräisestä grammasta.Ihan järkyttävää kerta kaikkiaan.

    • Anonyymi

      Vaaka: myhome

    • Anonyymi

      ONKO SE 52KG tai 53KG oikee painoni? Mun mielestä 52kg oikee painoni, se pysähtyy sihee, joskus ku käyn vaakalle taas pomppaa 53kg

      • Anonyymi

        Kyllä on!


      • Anonyymi

        Edelleen ihan kamalaa jos on kilon pienempi lukema.Mun maailma ihan järiseen tosta kilon erosta.Mä en pysty nukkuu kun se painoero näyttää yhtä kiloa.Mä olen järkyttynyt.


      • Anonyymi

        Ootko mustasukkainen? Oon pitkä ja (irl) hoikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko mustasukkainen? Oon pitkä ja (irl) hoikka

        laihdutus kysymys poistettiin.Täällä saa haukkua läskiksi mutta ei kysyä miksi hoikka laihduttaa?


    • Anonyymi

      Digitaalivaakani o ollut vakavassa häiriötilassa jo yli 12 vuotta.
      Ilman elämäntavan, ml. ruokailun muutoksia se on näyttänyt johdonmukaisesti laskevia lukemia 93,5kg -> 79kg. Täysin kelvoton kapine. Onnekseni puntaroin harvakseltaan enkä ota migreeniä satojen grammojen heitoista. Kilon puolikkaatkin sopivat vaihtelun hajontaan.

    • Anonyymi

      Henkilövaa'at mittaavat painoa jokaisesta tukipisteestään ja laskee arvot yhteen jotta saadaan henkilön paino. Varsinkin halvoissa malleissa voi olla noissa sähköisissä tuntoelimissä eroja joten arvo voi muuttua siitäkin miten vaa'alle astutaan.

      Ihmisen paino vaihtelee sadoissa grammoissa runsaastikin sen mukaan onko syönyt, käynyt vessassa tms. Punnitsen itseni aamulla heti herättyäni ja "aamuistunnolla" käynnin jälkeen, jolloin saan tavallaan "tyhjäpainon" vertailuun.

    • Anonyymi

      Minä olen kauhea läskimaha.

    • Anonyymi

      Itsellä kans kyseinen ”myhome” vaaka, Cittarista ostettu. Lukemat vaihtelee välillä jopa kolmellakin kilolla kun testaa uudestaan. XD

      • Anonyymi

        Kolmella kilolla? Painat sitten varmaan lähellä 150 kiloa tai vaaka on rikki. Vie takuuseen pois.

        Normaali-tarkkuus vaakoille on 2 % eli tarkoittaa kahden kilon heittoa todelliseen lukemaan. Todellisen lukeman saa terveysasemalla.

        Normivaaka - sama yksilö - voi valehdella kolmen mittauksen välillä korkeintaan yhden kilon. Niistä voi ottaa keskiarvon tai kaksi lähinnä toisiaan olevaa. Yleensä heitto johtuu siitä, että alusta on kalteva, epätasainen tai pehmeä.

        Mitatkaa paino aina samaan aikaan, edellä kerrotusti vaikkapa aamulla ennen ruokailua mutta aamutoimien jälkeen. Aina samassa vaatetuksessa.


    • Anonyymi

      Minulla on Prismasta ostettu huokea vaaka. En tiedä kuinka tarkka se on verrattuna oikeisiin arvoihin, mutta se on ainakin yksimielinen itsensä kanssa. Esim. jos nyt mittaan enkä seuraavan tunnin aikana juo enkä syö mitään enkä päästä ulos eritteitä, niin vaa'an lukema on tunnin kuluttua useimmiten täysin sama kuin tuntia aikaisemminkin. Ainakaan erot eivät ole suuria. Malli on Beurer GS 14 https://www.prisma.fi/tuotteet/100072522/beurer-gs14-lasivaaka-100072522

    • Anonyymi

      Kaikki "myhome" omistajat! - ja muiden omaa elämää elävien vaakojen.
      Se vanhanaikeinen vaaka näytti aina 2 kg vähemmän! kuin todellinen paino.
      Sellainen "Hyvän mielen vaaka!"

      Tapaan itse verrata uutta digi-piruilevaa vaakaani uimahallin luotettavaan.
      Usein miten ne näyttävät samaa, mutta silloin vaa'an on oltava suorassa!
      Jos lattia on vino ja vaaka keikkuu eri kulmista ilmassa pikkuriikisenkin,
      niin silloin se näyttää mitä tahansa!
      Lattiassani on teipillä merkitty pieni karsina vaa'alleni.

      Tietysti on mielihyvää tuottavaa astua siihen ja saada se "tyhjäpaino" aamusella,
      mutta itse haluan myös sen "päiväpainon" varsinkin mittanauha-tutkimuksia tehdessäni.
      Haluan vaatteiden istuvan päällä vielä aterioituanikin!

      Mutta kovin pikkumainen Lidl-vaakani ei ole. Nakuna paras se paino ottaa.
      Näyttää saman painon vaikka minulla olisi raskaita koruja 500g edestä.
      Hyvin suurpiirteinen vaaka!
      Mutta paino laskee koko ajan verrattuna kuukauden alkuun ja loppuun.

      Kokeilin pari päivää alle 1000kcal-dieettiä ja paino nousi +3kg!
      Nyt olen syönyt runsaasti 1900kcal, jopa yli tarpeeni, mikä on 1600kcal.
      Ja keho on tyytyväinen pudotellen -1kg joka kuukausi!

      Mikä parasta, niin XS-hameeni, mitä pidän päämääränäni, sujahtaa päälle!
      Mutta vasta ensi kuun alussa siitä saa vetoketjun kiinni.
      Sen saavutettuani en laihduta enempää ennen ensi kevättä.

      Vakavasti tytöt, daamit, ladyt! Varotaan laihduttamasta liikaa!
      Syksy on tulossa ja ne timotei-heinän ohuet menevät tulevissa syyskuumeissa ja viruksissa Manalan maille, eikä ole mitään lääkettä tarjota herättää prinsessa-Ruususen unesta.
      Lääkäri puhui vakavasti lasten, ikääntyneiden ja hoikkien vastustuskyvyn heikkoudesta.
      Lääketilanne on puutteellinen useissa Euroopan maissa. Penisiliinistä on puute jopa leikkaussaleissa! Ei ole tarvittavia aineita valmistaa!
      Se ei ole vain Ozempia, mitä joutuu odottamaan, vaan se koskee monia lääkkeitä!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      98
      6927
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2710
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2293
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1970
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1691
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      7
      1493
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1268
    Aihe