Itselle on valjennut kymmeniä vuosia aamut,
jota muut eivät pilaa.
Mistä se johtuu? Ihan vaan siitä,
että olen itse itselle rehellinen
ja ajattelen itsenäisesti. Luen ja kuuntelen uutisia,
pyrin ottamaan selvää,
onko uutinen tosi. Myös mikään,
tai kukaan ei saa minua ärsyyntymään.
Olisi melko hirveää, jos vihaisin,
tai ärsyyntyisin asioista, tai ihmisistä.
On ihmisiä jotka aloittajan laitta
ärsyyntyvät asioista.
Jotakuta ärsyttää ihonväri, laulutaito,
poliittinen suuntaus, ulkomuoto, lihavuus,
laihuus, murre, asuinpaikka,
lista on loputon.
Kerran meinasin ärsyyntyä naapuriini,
mutta huomasin hänen olevan tyhmempi,
köyhempi ja onnettomampi kuin minä,
joten ärtymys vaihtui sääliin.
Ole sinäkin oman elämäsi herra,
äläkä anna muitten ohjata sitä.
Terveisin Sheldon Cooper
Hullut Riihessä...
6
184
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri noin kuuluu elää elämää. Paljon viisauksia yhdessä kirjoituksessa. Voi kunpa muutkin osaisivat elää noin. Valitettavasti ammatti loukkaantujia on maailma täynnä, kuka vetää mistäkin asiasta herneen nenään.
- Anonyymi
Minulle on yksi ainoa punainen vaate, se on kuolaava perseennuolija.
- Anonyymi
En oikein tiedä mitä mieltä olen siitä pers... nuolennasta. Aikuisviihteessä, näin hienosti sanottuna olen sellaista nähnyt. En minä heitä kuitenkaan inhoa, kai se on oma valinta. Hygienia on varmaan aika tärkeä, ettei jää hommasta ns. paskan maku suuhun.
- Anonyymi
Pitää harjata hampaat ja kurlata kossulla ni on parempi olo!
- Anonyymi
Harmi kun Yyterissä treffialue suljettiin. Tapasin sieltä kaksi kivaa miestä.
Olivat ostaneet jostain erotiikkaliikkeestä tiukasti liimautuvaa muovikelmua.
Sanoin alussa että lähetään sit. Mentiin heidän hotellihuoneeseen. Yx amispoika. - Anonyymi
Oliko tää sinun eka seksi kokemus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2373026Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell161702Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.101379- 1041228
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1291221- 751137
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531042Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581035Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717957- 135942