No siis asia on nyt nii et oon jo parisen vuotta tykänny yhestä mua vuotta nuoremmasta pojasta. Mutten oo saanu kerrottuu sille. Kesällä yhellä leirillä tapasin toisen pojan, 2 vuot nuoremman, johon sillee vähä kiinnostuin.
Viime aikoina on kavereiden kans mietitty jos kertosin tolle ns ekalle mun tunteista mut en oo edelleekää tehny. No sitte tää mua kaks vuotta nuorempi poika kenest edellee tykkään mutten yhtä paljo ku tost toisest tuli kertoo sen tunteistä mua kohtaa ja menin iha paniikkii et auts mitä teen. No eka olin sillee joo vois vois ja sit 10h myöhemmi sanoin etten haluu mitään eli oltiin ehkä 10 tuntii yhes, vähä nolottaa tää. Nyt tää mua kaks vuotta nuorempi yrittää flirttailla nii paljo et unohtaisin sen ekan ja valitsisin sen ja alkaisin senkaa seurustelee. Mut ahistaa ku en osaa päättää enkä haluu loukata ketää. Haluisin kertoo edellee sille ekalle vaihtoehdol ku miks muuten oisin antanu pakit toiselle🤷🏼♀️ no mut en haluu loukata tätä toista. Mut ahistaa ku se toine väkisi flirttailee vaik oon sanonu etten haluu mitää koska mietin ja en oo valmis.
Mitä hittoa mä teen ja kumman mä nyt valitsisin???
Vähäsen säätöö, apua?
Anonyymi
0
70
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1562909Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2842600Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.641733Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e431628Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?381520- 1221256
- 1101184
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee141134Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041063Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.3381027