Ooo, ihanaa romantiikkaa… Aika moni pari Suomessa kohtaa näin, mutta näköjään myös Etelä-Amerikassa. :) Mutta ihanan romanttista tuo postikorttien lähettely kyllä on. Kaikkea hyvää sympaattiselle Antoniolle!
https://www.suomi24.fi/viihde/antonio-flores-paljastaa-miten-rakkaus-pekka-haavistoon-syttyi-ma-olin-kerran?s24
Antonio Flores paljastaa, miten rakkaus Pekka Haavistoon syttyi: "Mä olin kerran..."

12
1472
Vastaukset
- Anonyymi
Baari seon homopaarikin ja kohtaamisia varten, etelä-amerikassa on suhtautuminen tuohon aikaan ollut jo paljon vapaanpaa kuin meillä, monet varakaat herrat on löytäneet tuolta onnensa, samoin kuin keski-ikäset miehet heterosuhteissa thaikkulasta rakkaus ei tunne rajoja, rahan sentään sekin tuntee mutta sekin on vain väline hyvään elämään, tietty kateuden aihekin. Pekka ja Antoni on upea pari Antoinion hersyvä hyväntuulisuus ja Pekan valtiomies olemus joka kehittyy ehkä jopa presidentin virkaan meillä, lapsia heille olisi suonut mutta ehkä jonain päivänä hopeinen haikara tuo iltatähden ;-)
- Anonyymi
Mukavat miehet.
- Anonyymi
Lopeta lässytys
- Anonyymi
Sympaattisen oloinen mies, ei pahaa sanomista.
- Anonyymi
Vaatimaton Pekka asuu arvotalossa luksusalueella. Ei liene sattumaa että Marian yökyläily järjestettiin vanhassa veneessä. Pekan vasemmistovihreä imagoon ei sovi luksustalo. Piinkova pyrkyri on Pekka.
- Anonyymi
Arvotalo on vähättelyä, se on entinen suurlähetystö. Niin vaatimaton on ministeri Haavisto. Haaviston ajamat asiat eivät nähtävästi kosketa ministeriä itseään.
- Anonyymi
Anttoonio taisi kertoa sen romantiittisen ja lyhennellyn version ja saattaa olla että siitä jäi aika paljon kaikenlaista oleellista pois. Totuutta annostellaan pätkittäin ja siistattuna.
- Anonyymi
Oikeastihan Pekka oli siellä reppumatkalla yli-ikäisenä reilaajana.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692367
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472020Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa681759Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2441514- 681375
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2961296- 721228
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää371123Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1211043- 74995