Vanhasta grillistä meni termostaatti rikki, ostamassa uutta kun tykkään savukalasta kävisikö savustaminen parvekkeella, Motonetissa näkyy olevan sähköllä toimiva grilli savustus laatikko.
Sitä vaan kun tupakointia ei oikein mielletä parvekkeella, makkaraa oon aina grillanu parvekkeella.
Ruokaa parvekkeella
10
163
Vastaukset
- Anonyymi
Olet naapureita kiusaava sosdemterroristi savutat röyhkeästi niiden huoneet
missä asut
että tiedän kertoa kaikille että pysyvät tollotalosta erillään Vain Tupakan-Savu on vaarallista.
Hashish, Marihuana, Makkara, mustanakin, Salakka, Turpa, Torvikin Sienenä...
Ovat silkkaa terveyttä niin kotona kuin vieraissakin.
H.- Anonyymi
Lihan syöjillä on omat metkunsa,siis alkukantaiset sellaiset!
- Anonyymi
Vähän epäilen,kannattaa tutkia taloyhtiön säännöt.
- Anonyymi
Makkarat käryää parvekkeen sähkögrillissä hyvin.
- Anonyymi
Miksi pitää parvekkeella grillata ?
- Anonyymi
Sosdemien puuhia juntti luulee että hienoa
Tuossa on nuoripari joka pskannuttaa isohkoa laiskaa mustaa koiraa ( tosi hidas mikähän rotu?) kävelee ja istuu
vartti ja sata metriä että viitsivät
Lienevät myös par veke haisijoita
- Anonyymi
En välittäisi asua betonikuutiossa.
- Anonyymi
alottajalle:
voit olla varma
naapurit EI tykkää yhtää sinun krillihommista parvekkeella, vaoi olla että kohta on yhtiökokous ja siellä tehdään päätös kieltää krillaaminen ja tupakointi pravekeella, - Anonyymi
Sisällä krillaan makkaraa ei sen käry haittaa ulkona sen enempää, tupakoinnin haju saattaa haista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437