Ketä ja mistä puolueista kuuluu tähän joka asiaa hämmentävään junttaan. Ja kenen tai keiden viranhaltijoiden asialla. Onko sukua? Ja kuka laitetaan äänitorveksi. Mikä on lopputulos ja kenen etu. Luulen että me veronmaksajat joudutaan nämä maksamaan.
Juntan kokoonpano
13
1164
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan nuo tiedossa. Kato edellinen valtuuston kokous.
- Anonyymi
Miksi sallitaan valtuustossa, valtuutetut älkää sallitko, petätte äänestäjät.
- Anonyymi
Avatkaas ny hieman tätä asiaa että pääsis muutki jyvälle
- Anonyymi
Poliittinen ohjaus on luultavasti kyseessä. Edellinen kausi oli vastakkain asettelun kausi. Nyt uudet tuulet. Puolueet osin hajalla, liittoutumia yli puoluerajojen ja tämä yrittäjäjärjestön rooli. Ja valtuuston kokouksissa näkee näitä puhujia.
- Anonyymi
Jutan kokoonpano: puolueen kannatus on lasku suunnassa.
- Anonyymi
Junttaryhmä on tunnistettavissa pienpuolueissa, yritystä on junttaamiseen. Toimenpide ei kuitenkaan onnistu sillä uskottavuus ja taito puuttuu.
- Anonyymi
Näkyipä taas juntan tiimillä olevan samat tutut aiheet puheissaan tän illan kokouksessa. Uskottavuutta ei nimeksään
- Anonyymi
Asiallinen ja hyvä tämän illan valtuuston kokous. Rakentavaa ja oikeaa asiaa.
- Anonyymi
Tuulivoimasta ja asunnoista onkin syytä puhua. Myllyistä saatavat verorahat ei ole pelastus vaan kirous. Rikkaus ei ole tuonut Onnea monellekaan.
- Anonyymi
Nillä voi kyllä leuhkia niillä rahoillaan.
- Anonyymi
Jos ei lärvi miellytä niin esitetään ulkoistamista. Ketä laitetaan vaihtoon.
- Anonyymi
Ne tuppisuut ekana vaihtoon, ainoa sana” paikalla” kokovuonna, ihan turhia.
- Anonyymi
Miksi mennä valtuustoon,jos ei ole mitään ajatusta päässä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1392543Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3591948- 401627
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311473Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281340Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles107899Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53762