Minulla on rintasyöpä ja lääkäri tekee säästävän leikkauksen ja samalla pienentäisi myös tervettä rintaa. Minusta se ei tunnu luonnolliselta asialta vaikka lääkäri selittikin syyn siihen. Mietin vielä että annanko tervettä rintaa alkaa muuttelemaan. Minua ei häiritse että rinnat tulisi olemaan eri kokoiset.
Rintasyöpä
13
901
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tervettä rintaa aletaan pienentää samalla niin en ymmärrä. Lääkäri vaihtoon.
- Anonyymi
Minusta se ei ole tervettä eikä tunnu oikealta.
T:ap
- Anonyymi
teetä puutissit puusepällä..
- Anonyymi
Sullako on? Ei kiitos.
- Anonyymi
Onko kaikki lääkärit yhtä pinnallisia että alkavat tervettä rintaa leikkemään?
- Anonyymi
aikaiemmin tehtiin ensin leikkaus ja myöhemmin leikkaus kun katsottiin, että on toipunut syövästä, nyt rintojen korjausleikkaus tehdään samalla kertaa eli säästettäisiin myöhempi leikkaus, samalla leikkauksella saataisiin kaikki tehtyä, ei oo pakko suostua, mutta saatat myöhemmin haluta korjausleikkausta, että rinnat olisi samankokoiset.
- Anonyymi
Ymmärrän kyllä mitä lääkäri tarkoitti.
- Anonyymi
Lääkäri katsos kun olin siellä selitti kyllä kaiken.
- Anonyymi
En ymmärrä miksi tervettä rintaa pitäisi leikellä sairaan rinnan takia. Ihmiset ovat pinnallisia.
- Anonyymi
Etukäteen ajateltuna erikokoiset rinnat ehkä eivät haittaa. Tosipaikan tullen niissä on ongelmia, jotka rasittavat kehoa ja tasapainoa. Ei ole kyse ulkonäöstä vaan kehon hyvinvoinnista ja mukavasta elämästä.
- Anonyymi
Jos ei vaikuta yleiseen hyvinvointiin; mm. tasapaino, selkävaivat, niin
mitä väliä vaikka rinnat olisivatkin eri kokoiset?
Toisarvoista.
Terveisin mies. - Anonyymi
Luonnostaan useimpien rinnat ovat erikokoiset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1741941Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561407Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva1991212Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561142Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus781092Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e381027- 67947
- 62946
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy212883Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali156846