Marko Björs tuli kaapista

Anonyymi

Öööööö käsi ylös joka on kuvitellut Markon olevan hetero?

21

1873

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinpä ei käsiä. Ei todellakaan ollut yllätys.

• Anonyymi

Aki Linnanahde. Ei jaksa kuunnella, eikä katsoa. Ei ihan yhtään. Kanava vaihtuu heti kun näen tai kuulen. Välittömästi.

• Anonyymi

Onko Aki tullut myös kaapista? Arvasin tämänkin.

• Anonyymi

Kyllä olen ollu sitämieltä aina et on homo. Ohjelma ei oikein näitä Batserollia ja muita seko ohjelmia jaksa nyt sit seuraava lespot. Nämähän tulee muualta ja meillä apinoidaan.

• Anonyymi

Ihan kuin Cheek.

• Anonyymi

Voiko olla yököttävämpää ohjelmaa keksitty ja siis uskomatonta, että tämmöstä esitetään.

• Anonyymi

Kuitenkin kiinnostaa ku tännekin tulit lukemaan ja kommentoimaan. Taidat olla kaappihomo?

• Anonyymi

No oon kyllä ihan vanha nainen. Enkä tarkoita tätä osallistujiin kohdistettuna vaan nykyajan tv-ilmiönä.

• Anonyymi

Onko nykyisin suurin osa kaapista tulleita. Missä normi ihmiset. Ei vaan jaksa homojuttuja. Lapset saavat väärän elämisen mallin kun miehet antaa kielareita. Huh huh huh.

• Anonyymi

Eli oot wanha lesbo?

• Anonyymi

Valitettavasti juuri näin.

• Anonyymi

Bumtsibum Marko on miehinen mies eikä mikään meikkaava hinuli sanon minä.

• Anonyymi

Nousi ihan muuta ylös kuin käsi. You know what I mean.

• Anonyymi

😂😂😂

• Anonyymi

Nää Markon Afrikkaan valitsemat miehet vois ruveta pariutumaan keskenään?
        Nyt laittoi Marko parhaimman miehen kotiin....

• Anonyymi

Onko Marko päässyt jo siementämään?

• Anonyymi

Teitä kovasti kiinnostaa. Tulkaa jo kaapista ulos .niin tulee joka päivä muutenkin.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kyllä tuollainen auringossa itsensä paahtaminen vanhentaa....

Vanhat ämmät yleensä yrittää nuorentaa itseään auringon tolla vaikka vaikutus on ihan päinvastainen.

• Anonyymi

Tuollaista se on kun 50 v tulee täyteen ..maha löystyy pussiksi ja tukka lähtee ja jää vain muutama harva harmaa karva ja naamatkin alkaa roikkumaan jota yritetään peittää harmaalla partasängellä joka oikein korostuu kun vanhaa naamaa yritetään ruskista auringossa

• Anonyymi

Aina tiennyt, että joku muu. Missä pointti?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      66
      2189
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1472
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1285
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      70
      1268
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      115
      1145
    6. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1000
    7. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      69
      980
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      939
    9. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      81
      880
    10. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      11
      855
    Aihe