Öööööö käsi ylös joka on kuvitellut Markon olevan hetero?
Marko Björs tuli kaapista
21
1873
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä ei käsiä. Ei todellakaan ollut yllätys.
- Anonyymi
Aki Linnanahde. Ei jaksa kuunnella, eikä katsoa. Ei ihan yhtään. Kanava vaihtuu heti kun näen tai kuulen. Välittömästi.
- Anonyymi
Onko Aki tullut myös kaapista? Arvasin tämänkin.
- Anonyymi
Kyllä olen ollu sitämieltä aina et on homo. Ohjelma ei oikein näitä Batserollia ja muita seko ohjelmia jaksa nyt sit seuraava lespot. Nämähän tulee muualta ja meillä apinoidaan.
- Anonyymi
Ihan kuin Cheek.
- Anonyymi
Voiko olla yököttävämpää ohjelmaa keksitty ja siis uskomatonta, että tämmöstä esitetään.
- Anonyymi
Kuitenkin kiinnostaa ku tännekin tulit lukemaan ja kommentoimaan. Taidat olla kaappihomo?
- Anonyymi
No oon kyllä ihan vanha nainen. Enkä tarkoita tätä osallistujiin kohdistettuna vaan nykyajan tv-ilmiönä.
- Anonyymi
Onko nykyisin suurin osa kaapista tulleita. Missä normi ihmiset. Ei vaan jaksa homojuttuja. Lapset saavat väärän elämisen mallin kun miehet antaa kielareita. Huh huh huh.
- Anonyymi
Eli oot wanha lesbo?
- Anonyymi
Valitettavasti juuri näin.
- Anonyymi
Bumtsibum Marko on miehinen mies eikä mikään meikkaava hinuli sanon minä.
- Anonyymi
Nousi ihan muuta ylös kuin käsi. You know what I mean.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Nää Markon Afrikkaan valitsemat miehet vois ruveta pariutumaan keskenään?
Nyt laittoi Marko parhaimman miehen kotiin....
- Anonyymi
Onko Marko päässyt jo siementämään?
- Anonyymi
Teitä kovasti kiinnostaa. Tulkaa jo kaapista ulos .niin tulee joka päivä muutenkin.
- Anonyymi
Onpa siitäkin tullut jo vanhan ukon näköinen...en ollut tunnistaa...
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/mika-rantaleijona-marko-bjors-kylpi-thaimaan-auringossa/1585896- Anonyymi
Kyllä tuollainen auringossa itsensä paahtaminen vanhentaa....
Vanhat ämmät yleensä yrittää nuorentaa itseään auringon tolla vaikka vaikutus on ihan päinvastainen.
- Anonyymi
Tuollaista se on kun 50 v tulee täyteen ..maha löystyy pussiksi ja tukka lähtee ja jää vain muutama harva harmaa karva ja naamatkin alkaa roikkumaan jota yritetään peittää harmaalla partasängellä joka oikein korostuu kun vanhaa naamaa yritetään ruskista auringossa
- Anonyymi
Aina tiennyt, että joku muu. Missä pointti?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk662189Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921472Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621285Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701268- 1151145
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69980
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72939Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81880Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11855