HEI kaikki kihomatojen omistajat!
Itselläni totesin kihomatoja, enkä halunnut kertoa äidilleni tietyistä syistä. En käyttänyt minkäänlaista lääkitystä ja persettä kutitti noin 2-4 pv. Vaihdoin lakanat, pyyhkeet jne. Kävin 2 kertaa päivässä pesulla ja joka pesun jälkeen sinkkivoidetta peräaukon ympärille. pesin alapään muutamankerran päivälläkin. Iltaseltaan vieläkin kutitti, mutta tarpeeksi hyvä hygienia tepsi! Ainakin minulla.
Kihomadot veks ilman lääkkeitä ?
Anonyymi
5
806
Vastaukset
- Anonyymi
Oliskohan apteekista löytynyt mitään käsikauppalääkettä, jos olisi iljennyt kysyä? Tai googlaamalla?
- Anonyymi
mie vibraattorilla tökin kihomatot pois
- Anonyymi
Se on myös vähään tyytyväinen lemmikki. Ei kannata alkaa häätämään.
- Anonyymi
Vanhan kansan tietoa että kaalia syömällä kihomadot katoaa. Ehkä pitäisi syödä tuoretta tai raakaa kaalia. Sitä en tiedä kauanko sitä pitäisi syödä.
- Anonyymi
Ja varmaan kannattaa pestä ne kädet ennen syömistä. Ja ei kannataisi pyllyä muutenkaan kaivella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379