Koirien kasvatus epäeettistä

Anonyymi

Maailma on kodittomia eläimiä täynnä ja silti halutaan kasvataa lisää rotukoiria!!!! Moraalitonta!

12

302

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Erittäin epäeettistä, rakeille syötetään valtavat määrät muiden eläinten lihaa ja tuhotaan sademetsät ja villieläimetkion sen takia. Ei pidä lähettää Ukrainaankaan rakinruokaa, lopottaahan ne rakit pitää kuten ohje oli ja kohta lopetettava kaikki rakit. Ei maapallo kestä tuollaista määrää lihaa syöviä petoeleukoita, syövät lihaa moninkertaisesti sen mitä ihmiset.

• Anonyymi

Se liha on teurasjätettä. Syötkö itse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se liha on teurasjätettä. Syötkö itse?

Täyttä lihaa, teurajätteitä ei saa edes käyttää ja kaikki pitää ilmoittaa mitä sisältää, ei ole edes ihraa kuten ihmisten makkaroissa. Suuri osa syöttää pelkästään filettä tai hakee leikkeleitä leipäjonosta.

Syötäväksi kelpaamaton teurasjäte taas pitää käyttää biopolttoaineeksi eikä saastuttamaan lisää rakkien jätöksinä.

• Anonyymi

Moraalitonta on myös jättää rakkiensa paskat keräämättä. Jyväskylässä ovat alkaneet opettaa suoralla toiminnalla rakin omistajia, heittävät paskat päälle tai sotkevat vaatteet, tuo tapa saisi levitä muuallekin josko oppisivat.
      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/42c0088d-7c9e-4481-8b8b-55e02e635776

Kieltäähän nuo sontakoneet pitäisi, käyttävät valtavat määrät lihaakin, miksei vihreät toimi?

• Anonyymi

Toiminta on suoraselkäistä. Pitäisi koiransonnat syöttää omistajille.

• Anonyymi

Surkuhupaisaa toimintaa on koiran hankkineen osalta, jotka olettavat olevansa keskivertoa parempia koiranpitäjiä.

He paijaavat ja silittelevät koiraa soffalla, osa jopa suukottelee koiraa ja se on sitten erikoishyvää koiranpitoa. Saahan koira nukkua heidän kanssaan.

Koira on takkuinen ja laiha tai väärällä ruualla lihotettu.

He pitävät ulkokoiria huonosti hoidettuina vaikka karva kiiltää ja koira virkeä.

• Anonyymi

Koira on niin tottunut elämään ihmisten kanssa ettei kaipaa olla koirien kanssa.

Tämän kuulee monesti koiraihmiseltä mutta kunhan kysyn miksi ei päästä koiraansa irti, juoksee kuulemma muiden koirien luokse, nähdessään toisen koiran.

• Anonyymi

Saako noi koirat kunnon elämän kennelissä?

Voiko se kennelin omistaja ottaa keittiöön koko kennelin aina öisin? Mahtaa olla melkoinen vilske, jos niin on.

Suurin osa suomen koirista on lähtöisin kennelin pitäjiltä ja pitää ilmeisesti verrata ulkokoirien olosuhteisiin.

• Anonyymi

Kaikilla kennelin pitäjillä on iiiso sänky jossa koirat saavat heidän kanssaan nukkua yön. Siellä he suukottelevat ja rapsuttelevat kennelin koiria.

Ei näitä koiria voi verrata noihin raakojen ihmisten pitämiin ulkokoiriin.

• Anonyymi

Ei parittelu rakkien kanssa tee niistä yhtään vähemmän vaarallisia tai vähemmän haitallisia.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1470
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      791
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      61
      699
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      665
    7. 51
      652
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    10. 76
      566
    Aihe