Minä ja tuleva vaimoni etsimme miestä, joka haluaisi auttaa meitä saamaan lapsen alulle. Haluamme että pysyt täysin anonyyminä meille, jolloin kukaan ei vaadi mitään. Emme laadi sopimuksia, eikä raha vaihda omistajaa. Siemennys tapahtuu joko ruiskulla tai luonnollisesti. Otathan yhteyttä jos asia tuntuu omalta.
Kaikki turha voi jäädä pois tästä aloituksesta.
Etsimme siittäjää!
25
3865
Vastaukset
- Anonyymi
Moikka.
Laittakaa viestiä luovuttaja218 (ät) gmail.com - Anonyymi
Hei laita viestiä. [email protected]
- Anonyymi
Mikä.on sähköposti.
- Anonyymi
Kyllä haluaisin teille suoda sitä onnea ja
Sen takia haluan kylvää siemenet!
[email protected] [email protected], pienellä alkukirjain
Kävis joustavammin jos tietäis teidän asuinpaikka?
- Anonyymi
Kymenlaakso on siis alue, jossa asutaan.
- Anonyymi
Sitten ei olisi niin pitkä ajomatka, Kouvola, Kotka, Hamina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten ei olisi niin pitkä ajomatka, Kouvola, Kotka, Hamina?
Kouvola.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kouvola.
Sinne voin myöhemmin keväällä tulla, onko Valkeala Kuusankoski vai Inkeroinen?
- Anonyymi
Miten pääsis tehtävän suorittamaan jos ei ole tietoa asuinpaikasta?
- Anonyymi
Jos siihen sähköposti minkä monesti on, niin olen anonyymi ja voitte perusta oma erillinen!
- Anonyymi
Niin kun alunperin haluaisin auttaa teitä, katsotaan missä voimme yrittää tuolla Kouvolassa ?
- Anonyymi
Haluan kevällä tulla Kouvolaan tulevasi vaimosi kanssa yrittämään lasta niin monta kertaa että hedelmöitys!
- Anonyymi
Olisi yksi vaihtoehto tavata sovitulla paikalla ja saada tehtyä, kun ilmat lämpiää voi ulkona jopa
- Anonyymi
Hei täällä 33v vapaaehtoinen mies seinäjoelta.jos asia vielä ajankohtainen laitahan [email protected]
- Anonyymi
Laittaakaa sähköpostiini lisä tietoa [email protected] Autan teitä mielelläni
- Anonyymi
Olen monesti vastannut, että Kouvolaan ei niin pitkä matka ja kesällä voisimme yrittää, silloin kun on se oikea hetki!
Ketju näyttäis olevan täynnään idiootteja.
Aloittaja saa todennäköisesti tässä oppitunnin siitä, että laadukasta luovuttajaa ei ilman rahan vaihtoa saa... Eihän elämässä mikään ole ilmaista.
Kelaa, et joku lähtee ajaa sulle spermaa ilmatteeksi matkain päähän "kiitoskaupalla". Missäköhän maailmassa ihmiset elää.
Sellaisen luovuttajan, kenellä ei ole taka- ajatuksia/ omaa agendaa itseään varten saa ainoastaan rahalla.. Ihminen tarvitsee aina jonkin motivaattorin. Näissä asioissa turvallisin ajuri on raha/ maksaminen. Silloin voitte paremmin luottaa siihen, että luovuttaja ei ole tekemässä lasta itselleen, vaan on oikeasti sinua auttamassa.- Anonyymi
Vaikka edellinen saarnasi , niin minun aikomus olis auttaa, ja tulla sovittu n paikkaan !
- Anonyymi
Hei! Olen jo useamman kerran kertonut haluani auttaa lasten saamisesta ja tulisin Kesällä Kouvolaan
- Anonyymi
Minulle sopisi tällainen järjestely mahdottoman hyvin. Puoliso ei halua lisääntyä ja minä en halua luopua puolisosta. Helpottaisi kovasti omaa oloa, jos tietäisin että edes omat geenit jatkaa tässä maailmassa. Näen, että tällainen järjestely olisi ainoastaan win-win, eikä minulla ole sen osalta vaatimuksia.
Olen siisti, äärimmäisen luotettava ja omaan helpon ja fiksun lapsen geenit. Jos on tällaiselle vielä tarvetta, niin sovitaan vaimon kanssa treffit.
Anonyymi yhteys: [email protected] Olen aikaisemmin kirjoitellut, ja kesällä tulisin Kouvolaa
Hei vapaa sinkku olen pasi 52v 182/. Olen luotettava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu. , keskustelu taitoinen ja otan naisen syliin ja kainaloon. Olen tunteellinen, lemppeä, avoin, otan naisen aina huomioon. 0453499077 Iisalmi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473