Vihreä tee

Neve

Onko kenelläkään kokemuksia auttaako vihreän teen juonti ehkäisemään finnejä? Ja eikös sen pitäisi olla muutenkin hyväksi iholle? Tai onko vihreän teen juonnilla ollut minkäänlaista positiivista vaikutusta akneen? Olen ajatellut jos kokeilisi nyt sitäkin miten se vaikuttaisi ihooni.
Kaikki kommentit ovat tervetulleita..:)

8

4076

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oneheart

Vihreä tee on sisäisesti nautittuna terveellistä, luulempa että ihollekkin. Mm. kamomillateetä, minttuteetä ja vihreää teetä voi käyttää kasvovetenä, eli ulkoisestikkin. (Säilyy noin viikon jääkaapissa.)

• Green Tea Sun Cream

urinkovoide, mikä sisältää vihreää teetä, auttaa kuulemma myös. sitä saa ainakin apteekista

• Nanna

Mä olen juonut nyt vajaan viikon verran vihreää tettä päivittäin, säännöllisesti 0,5-1 litraa vuorokaudessa ja lisäksi tavallista vettä 1l. Tulokset ällistyttävät, iho hohtaa puhtautta, finnit tasoittuneet, ja pari vanhaakin lähdössä pois. Lisäksi olen tehnyt ruokavaliomuutoksia ZONEN suuntaan, tosin syön silloin tällöin perunaa ja riisiäkin (valkoiset leivät pois, kova, rasvainen juusto, limsat, sokeri, makeiset ja vähempi myös ruisleipää). En tiedä tuleeko tämä miten kestämään, mutta jos näin on aion totisesti jatkaa.
        Ja luulenpa, että tuo tee on pitstänyt myös nesteitä ja kuona-aineita pois! Kokeile vain, mutta sitä pitää juoda melko paljon, lähestulkoon litra että auttaa=)

• hanne

Jos et tykkää vihreästä teestä (itse en saa sitä alas) niin samalla tavalla aineenvaihduntaa vilkastuttava vaihtoehto on kultapiiskutee, jota saa luontaistuotekaupoista. Kyllä aineenvaihdunnan nopeutumunen poistaa kuona-aineita tehokkaasti ja poistaa myös ihon epäpuhtauksia. Muukin ruokatottumusten muutos on hyväksi sekä laihduttaminen ja raakojen kasvisten syönti. Vaaleä vähnä pois! Pulla ja muut mössöt viipyvät vatsassa kauan tulematta ulos...Aineenvaihdunta pelaamaan siis niin finnitkin lähtee!

• Juu

Juokaa sitä vihreää teetä.. olen siitä jo aiemmin kirjoittanut joten en enempää.. katso aiempia viestejä joita kirjoitettu. Mutta siis joo se auttaa ihoon(kin) :)

• : )

Olen lukenut että vihreä tee olisi luonnon oma antibiootti. Netissä on paljon juttuja ko.teestä. Sen vaikutuksia on tutkittu paljon.

Itse olen juonut 1,5 l/vrk vasta muutaman päivän (innostuin koklaamaan kun ihmiset täällä niin kovasti kehuvat) ja hyvän olon lisäksi iho on alkanut kirkastumaan (voi olla toive-ajattelua mutta aika näyttää...).

Onhan se parempi jos löytää luonnollisen keinon päästä vaivoistansa. Tavallisilla lääkkeillä on aina sivuvaikutuksia.

• juomaan teetä

ilman hunajaa, joten mulla se ei varmaan auttais, koska hunajassahan on paljon sitä sokeria..?

• ...

Hunajan sokeri on terveellistä sokeria. Kokeile mitä iho sanoo siitä. Onhan se vihreä tee tosi pahaa ilman makeutusainetta mutta kaikkeen tottuu ja vihreetä teetä saa myös maustettuna esim. vaniljalla.

Mun ihoni on alkanut selvästi toipumaan ja kun akneni on stressiperäinen niin vihreä tee rauhottaa ihanasti muttei kuitenkaan väsytä. Ainoa vika siinä on kun herkkämahaisena vatsani on alkanut vähän vihottelemaan. Nyt yritän etsiskellä jostain vihreä tee-uutetta jota voisi popsia ilman teen haittavaikutuksia. onkohan kellään kokemusta sellaisesta luontaistuotteesta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      80
      3529
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1792
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1102
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1075
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      923
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      164
      840
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      836
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      791
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      59
      769
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      735
    Aihe