"Forced feminization"

Kirjoitin otsikon heittomerkeillä koska pukeudun mielelläni naisten asuihin joten otsikon mukaista pakottamista ei tarvita. Asujen käyttö on ihanaa ja kiihottavaa mutta kiihottavammaksi sen tekee jos käsketään ja seurataan vierestä virnuillen kun kaltaiseni iso äijä pukee hepeneitä. Olisikin taivaallista tavata nainen joka hieman dominoivalla otteella kaivaisi naisellisuuttani esille. Roolileikit on kiinostanut minua aina ja roolistahan tyttöilyssä on kyse. Yhtenä haaveenani on leikkiä toisen cd ladyn kanssa, dominoivan naisen käskyjen mukaan. Domina tietysti päättää osallistuuko hän leikkeihin vai ei. Onko teidälaisia naisia olemassa ja onko muillaki saman tyylisiä haaveita?

20

1516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä kans pukeudun muuten joskus. Ja meikkaan ja sitä rataa. Mä en kiihotu siitä suoraan niin paljoa. Ehkä vähän itteni kattomisesta videolta ja sillei. Se on enemmän alistumis juttu. Omaan "asemaan", "oikealle" Miehelle. Ja mitä siihen forced osastoon. Niin ehkä sillein, jos olis "pakko" aisankannatus kuviossa tyttöillä kun talossa on se oikea mies.

      • Olen kokeillu tyttönä ollessani pari kertaa miehisen miehen kanssa mutta jotenki se ei sytyttäny. Ehkä domin pakottamana se toimisi en tiedä. Mutta mies naisten vaatteissa saa minut kiihottumaan. Valtiattaren sissynä oleminen on aivan upeaa, jos sissyjä olis vielä useampi olis ihananpaa. Voimakkain fetissini on ehdottomasti hameet, yleensä käytän melko tavallisia/konservatiivisia peittäviä kynä ja a-linjan vuorillisia hameita. Tykkään pitkistä sessioista joissa hyväilään ja kosketellaan vaatteiden läpi ja annetaan noiden ihanien materiaalien(satiinin yms)tehdä työ. Ja jos vielä olis domme käskemässä esim suutelemaan ja saman aikaan hyväilemään toisiamme. Jne jne.


    • Anonyymi

      Äitissäni oli näitä "pakotus" piirteitä, mutta ne ei suinkaan johtuneet seksuaalisesta kiihottumisesta, vaan hänen vihastaan mies sukupuolta vastaan.

    • Anonyymi

      Joskus vahingossa tuli vastaan netin syövereissä noita "sissy training" videoita. Täytyy kyllä sanoa että näytti huikeelta ja olisi kiva päästä kokeilee, mutta tällä rohkeudella epäilen kyllä vahvasti että haaveeksi jää.

      • Joo sellanen ois kyllä upeeta. Nuorena "tyttönä"tapasin pari naista jotka lähti varovaisen kyselyn ja empimisen jälkeen leikkiin mukaan. He halusivat kokeilla mutta koska aiempia kokemuksia ei ollut piti itseni kertoa mitä halusin. Toisella heistä oli kyllä aika hyvä mielikuvitus ja hän käytti sitä tehokkaasti session aikana. No suhteet tyrehtyi mutta jäi ainaki jotaki mitä muistella.


      • Anonyymi
        cdtytteli44v kirjoitti:

        Joo sellanen ois kyllä upeeta. Nuorena "tyttönä"tapasin pari naista jotka lähti varovaisen kyselyn ja empimisen jälkeen leikkiin mukaan. He halusivat kokeilla mutta koska aiempia kokemuksia ei ollut piti itseni kertoa mitä halusin. Toisella heistä oli kyllä aika hyvä mielikuvitus ja hän käytti sitä tehokkaasti session aikana. No suhteet tyrehtyi mutta jäi ainaki jotaki mitä muistella.

        Kuulostaa hienolta ja olisi mahtavaa kuulla lisää tästä. Millainen tilanne jossa uskalsit tuoda asian esille? Tunsitko heidät entuudestaan? Millaiset oli ensi reaktiot ja miten jälkeenpäin?
        Tämä aihe vähä jäänyt itseltä rohkeuden takia, mutta nyt alkoi taas mielikuvitus rullaamaan.
        On myös mahdollista vaihdella ajatuksia privaatisti, jos vain haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hienolta ja olisi mahtavaa kuulla lisää tästä. Millainen tilanne jossa uskalsit tuoda asian esille? Tunsitko heidät entuudestaan? Millaiset oli ensi reaktiot ja miten jälkeenpäin?
        Tämä aihe vähä jäänyt itseltä rohkeuden takia, mutta nyt alkoi taas mielikuvitus rullaamaan.
        On myös mahdollista vaihdella ajatuksia privaatisti, jos vain haluat.

        Mielikuvitus!

        Kuule, mies menee ja tekee ja vastaa itse teoistaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hienolta ja olisi mahtavaa kuulla lisää tästä. Millainen tilanne jossa uskalsit tuoda asian esille? Tunsitko heidät entuudestaan? Millaiset oli ensi reaktiot ja miten jälkeenpäin?
        Tämä aihe vähä jäänyt itseltä rohkeuden takia, mutta nyt alkoi taas mielikuvitus rullaamaan.
        On myös mahdollista vaihdella ajatuksia privaatisti, jos vain haluat.

        Tunsin heidät jo entuudestaan. Ekalle dommelle kerroin kun oltiin tavattu baarissa ja mentiin tupakille ulos. Pehmensin iskua kertomalla ensin tykkääväni tulla sidotuksi sängynpäätyyn, en tietenkään uskonut että se toteutuisi mutta hän innostui asiasta ja sitten intoni naisten vaatteisiin vaan lipsahti tarkoituksellisesti. Tyttöilyäni hän sanoi joutuvansa sulattelemaan mutta loppujen lopuksi sain pukeutua hänen seurassaan ja hyvältä tuntui. Hän kiusasi minua lähes mielipuolisuuden partaalle kun olin sidottuna ja sain laukaista itseni vasta hänen lähdettyään. Jälkeenpäin mentiin pitkälti samalla kaavalla pari kertaa. Toinen domme oli jo sitten sähäkämpi tapaus. Meillä oli ollut jo aiemmin pikku peliä mutta sänkyyn ei oltu koskaan menty. Tavattiin baarissa ja vanhan suolan voimalla taksilla luokseni. Tähän mennessä olin jo hankkinut hieman välineitä ja pidin yöpöydän laatikossa nahkaisia rannekahleita jotka peuhaamisen yhteydessä hivitin hänelle. Hetkessä olin kiinni sängynpäädyssä ja kun hän nipisti nännejäni huokaisin nautinnosta ja rohkaistuin kysymään, että voisinko pukeutua. Sain luvan ja puin hänen maatessaan sängyllä kyljellään virnistellen minulle. Hän omaksui roolin upeasti ja kohteli minua kuin lutkaa, oli tanssittava hänelle, mentävä kontilleen ja hän ratsasti selässäni pyllylle läpsien, piti pyllistää jolloin hän tuli taakseni, kähmi, puristeli ja läpsi pakaroitani kunes hitaan kiusaavasti nosti hameeni ja viuhautteli jouhiruoskalla muutamia kertoja. Tapahtui tietysti muutaki kivaa. Jälkeen päin tavattiin uudestaan ja nytkin kun jo paljon vettä on virrannut noista tapahtumista niin ollaan kirjoiteltu aiheesta facebookin priva keskustelussa. vaihdan mielelläni ajatuksia kanssasi privaatisti.


      • Anonyymi
        cdtytteli44v kirjoitti:

        Tunsin heidät jo entuudestaan. Ekalle dommelle kerroin kun oltiin tavattu baarissa ja mentiin tupakille ulos. Pehmensin iskua kertomalla ensin tykkääväni tulla sidotuksi sängynpäätyyn, en tietenkään uskonut että se toteutuisi mutta hän innostui asiasta ja sitten intoni naisten vaatteisiin vaan lipsahti tarkoituksellisesti. Tyttöilyäni hän sanoi joutuvansa sulattelemaan mutta loppujen lopuksi sain pukeutua hänen seurassaan ja hyvältä tuntui. Hän kiusasi minua lähes mielipuolisuuden partaalle kun olin sidottuna ja sain laukaista itseni vasta hänen lähdettyään. Jälkeenpäin mentiin pitkälti samalla kaavalla pari kertaa. Toinen domme oli jo sitten sähäkämpi tapaus. Meillä oli ollut jo aiemmin pikku peliä mutta sänkyyn ei oltu koskaan menty. Tavattiin baarissa ja vanhan suolan voimalla taksilla luokseni. Tähän mennessä olin jo hankkinut hieman välineitä ja pidin yöpöydän laatikossa nahkaisia rannekahleita jotka peuhaamisen yhteydessä hivitin hänelle. Hetkessä olin kiinni sängynpäädyssä ja kun hän nipisti nännejäni huokaisin nautinnosta ja rohkaistuin kysymään, että voisinko pukeutua. Sain luvan ja puin hänen maatessaan sängyllä kyljellään virnistellen minulle. Hän omaksui roolin upeasti ja kohteli minua kuin lutkaa, oli tanssittava hänelle, mentävä kontilleen ja hän ratsasti selässäni pyllylle läpsien, piti pyllistää jolloin hän tuli taakseni, kähmi, puristeli ja läpsi pakaroitani kunes hitaan kiusaavasti nosti hameeni ja viuhautteli jouhiruoskalla muutamia kertoja. Tapahtui tietysti muutaki kivaa. Jälkeen päin tavattiin uudestaan ja nytkin kun jo paljon vettä on virrannut noista tapahtumista niin ollaan kirjoiteltu aiheesta facebookin priva keskustelussa. vaihdan mielelläni ajatuksia kanssasi privaatisti.

        Pagasuksen laukkaa!


      • Anonyymi
        cdtytteli44v kirjoitti:

        Tunsin heidät jo entuudestaan. Ekalle dommelle kerroin kun oltiin tavattu baarissa ja mentiin tupakille ulos. Pehmensin iskua kertomalla ensin tykkääväni tulla sidotuksi sängynpäätyyn, en tietenkään uskonut että se toteutuisi mutta hän innostui asiasta ja sitten intoni naisten vaatteisiin vaan lipsahti tarkoituksellisesti. Tyttöilyäni hän sanoi joutuvansa sulattelemaan mutta loppujen lopuksi sain pukeutua hänen seurassaan ja hyvältä tuntui. Hän kiusasi minua lähes mielipuolisuuden partaalle kun olin sidottuna ja sain laukaista itseni vasta hänen lähdettyään. Jälkeenpäin mentiin pitkälti samalla kaavalla pari kertaa. Toinen domme oli jo sitten sähäkämpi tapaus. Meillä oli ollut jo aiemmin pikku peliä mutta sänkyyn ei oltu koskaan menty. Tavattiin baarissa ja vanhan suolan voimalla taksilla luokseni. Tähän mennessä olin jo hankkinut hieman välineitä ja pidin yöpöydän laatikossa nahkaisia rannekahleita jotka peuhaamisen yhteydessä hivitin hänelle. Hetkessä olin kiinni sängynpäädyssä ja kun hän nipisti nännejäni huokaisin nautinnosta ja rohkaistuin kysymään, että voisinko pukeutua. Sain luvan ja puin hänen maatessaan sängyllä kyljellään virnistellen minulle. Hän omaksui roolin upeasti ja kohteli minua kuin lutkaa, oli tanssittava hänelle, mentävä kontilleen ja hän ratsasti selässäni pyllylle läpsien, piti pyllistää jolloin hän tuli taakseni, kähmi, puristeli ja läpsi pakaroitani kunes hitaan kiusaavasti nosti hameeni ja viuhautteli jouhiruoskalla muutamia kertoja. Tapahtui tietysti muutaki kivaa. Jälkeen päin tavattiin uudestaan ja nytkin kun jo paljon vettä on virrannut noista tapahtumista niin ollaan kirjoiteltu aiheesta facebookin priva keskustelussa. vaihdan mielelläni ajatuksia kanssasi privaatisti.

        Kuulostaa hyvältä. Miten täällä voi viestiä ettei koko kansa näe?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Miten täällä voi viestiä ettei koko kansa näe?

        Netistä löytyy erilaisia viestintäpalveluja. Nimitetään yleisesti sähköposteiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netistä löytyy erilaisia viestintäpalveluja. Nimitetään yleisesti sähköposteiksi.

        Lähinnä tarkoitin että saako toiselle kerrottua omaa sähköpostia privaatisti. En kyllä tähän halua sitä kaikkien nähtäville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä tarkoitin että saako toiselle kerrottua omaa sähköpostia privaatisti. En kyllä tähän halua sitä kaikkien nähtäville.

        Ihan vapaasti.

        Mutta ei täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Miten täällä voi viestiä ettei koko kansa näe?

        En ole käyttänyt tätä sivustoa kovinkaan kauan, joten en tiijä minäkään miten sais yhteystietoja vaihettua vähemmän julkisesti.


      • cdtytteli44v kirjoitti:

        En ole käyttänyt tätä sivustoa kovinkaan kauan, joten en tiijä minäkään miten sais yhteystietoja vaihettua vähemmän julkisesti.

        Avaamalla treffiprofiilin. Nikki siellä sama ja viestejä voi laittaa.


      • cdtytteli44v kirjoitti:

        En ole käyttänyt tätä sivustoa kovinkaan kauan, joten en tiijä minäkään miten sais yhteystietoja vaihettua vähemmän julkisesti.

        Hei! Mä olen toi kuka kysy tuota privaatti juttua. Hyödynsin tuota TSK ohjetta ja tein profiilin treffeihin, jossa siis pitäisi löytyä tällä samalla nimimerkillä. Sitä kautta pääsee varmaan alkuun.


      • Jeimi kirjoitti:

        Hei! Mä olen toi kuka kysy tuota privaatti juttua. Hyödynsin tuota TSK ohjetta ja tein profiilin treffeihin, jossa siis pitäisi löytyä tällä samalla nimimerkillä. Sitä kautta pääsee varmaan alkuun.

        "Tyttö" seuraa kaipaan ja treffeistä löytyy profiili samalla nimellä.


      • cdtytteli44v kirjoitti:

        En ole käyttänyt tätä sivustoa kovinkaan kauan, joten en tiijä minäkään miten sais yhteystietoja vaihettua vähemmän julkisesti.

        "Tyttö" seuraa kaipaan ja treffeistä löytyy profiili samalla nimellä.


    • "Tyttö" seuraa kaipaan ja treffeistä löytyy profiili samalla nimellä.

    Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1656
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1285
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1200
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1148
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1136
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1049
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1031
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      952
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      937
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      824
    Aihe