Menkat viikon myöhässä, raskaana?

Anonyymi

Tarvisin vastauksia, eli siis mun menkat on yli viikon myöhässä ja olen ollut suojaamattomassa yhdynnässä viimeisen parin viikon aikana tosi useesti, voinko olla raskaana ?? laskin että ovulaatio olisi ollut viimekuun lopussa ja yhdyntöjä oli viidennestä päivästä eteempäin. Tää on todella outoa koska mulla ei ikinä oo ollu menkat näin pitkään myöhässä.... tein testin pari pv sit ja oli nega... millon testi näyttäis aikasintaan plussaa?? helpatkaa

1

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Testit voi näyttää nega vaikka olisi raskaana. Useampi eri paikan testi vaikka samasta näytteestä aina aamuisin tai joka toinen päivä, riippuu mihin varat riittävät. Riippuu testistä milloin näyttää, osa jo ennen kuukautisten alkamista. Netissä lukee tästä asiasta kyllä paljon. Raskauden keskeytys on nykyään helpompaa kuin vuosi sitten, jos sellaisen haluaa tehdä eli ei enää viikko kausia odottamista, että saa luvan tehdä. Jos olet raskaana ja haluat pitää lapsen, niin sitten vain selvitystä, että kenen kun pystyy. Tein oman keskeytyksen sairaalassa ja suosittelen kyllä kovasti, en olisi itse pärjännyt asian kanssa kotona tai edes osannut tehdä oikein, varsinkin jos on eka kerta. Kuukautisten pois jäännille tai siirtymiselle voi olla muitakin syitä esim laihdutus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      864
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      839
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      36
      759
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe