Menkat viikon myöhässä, raskaana?

Anonyymi

Tarvisin vastauksia, eli siis mun menkat on yli viikon myöhässä ja olen ollut suojaamattomassa yhdynnässä viimeisen parin viikon aikana tosi useesti, voinko olla raskaana ?? laskin että ovulaatio olisi ollut viimekuun lopussa ja yhdyntöjä oli viidennestä päivästä eteempäin. Tää on todella outoa koska mulla ei ikinä oo ollu menkat näin pitkään myöhässä.... tein testin pari pv sit ja oli nega... millon testi näyttäis aikasintaan plussaa?? helpatkaa

1

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Testit voi näyttää nega vaikka olisi raskaana. Useampi eri paikan testi vaikka samasta näytteestä aina aamuisin tai joka toinen päivä, riippuu mihin varat riittävät. Riippuu testistä milloin näyttää, osa jo ennen kuukautisten alkamista. Netissä lukee tästä asiasta kyllä paljon. Raskauden keskeytys on nykyään helpompaa kuin vuosi sitten, jos sellaisen haluaa tehdä eli ei enää viikko kausia odottamista, että saa luvan tehdä. Jos olet raskaana ja haluat pitää lapsen, niin sitten vain selvitystä, että kenen kun pystyy. Tein oman keskeytyksen sairaalassa ja suosittelen kyllä kovasti, en olisi itse pärjännyt asian kanssa kotona tai edes osannut tehdä oikein, varsinkin jos on eka kerta. Kuukautisten pois jäännille tai siirtymiselle voi olla muitakin syitä esim laihdutus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      80
      4365
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3234
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3132
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      2967
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2905
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2676
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      42
      2623
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      234
      2347
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2176
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      45
      2097
    Aihe