Menkat viikon myöhässä, raskaana?

Anonyymi

Tarvisin vastauksia, eli siis mun menkat on yli viikon myöhässä ja olen ollut suojaamattomassa yhdynnässä viimeisen parin viikon aikana tosi useesti, voinko olla raskaana ?? laskin että ovulaatio olisi ollut viimekuun lopussa ja yhdyntöjä oli viidennestä päivästä eteempäin. Tää on todella outoa koska mulla ei ikinä oo ollu menkat näin pitkään myöhässä.... tein testin pari pv sit ja oli nega... millon testi näyttäis aikasintaan plussaa?? helpatkaa

1

361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Testit voi näyttää nega vaikka olisi raskaana. Useampi eri paikan testi vaikka samasta näytteestä aina aamuisin tai joka toinen päivä, riippuu mihin varat riittävät. Riippuu testistä milloin näyttää, osa jo ennen kuukautisten alkamista. Netissä lukee tästä asiasta kyllä paljon. Raskauden keskeytys on nykyään helpompaa kuin vuosi sitten, jos sellaisen haluaa tehdä eli ei enää viikko kausia odottamista, että saa luvan tehdä. Jos olet raskaana ja haluat pitää lapsen, niin sitten vain selvitystä, että kenen kun pystyy. Tein oman keskeytyksen sairaalassa ja suosittelen kyllä kovasti, en olisi itse pärjännyt asian kanssa kotona tai edes osannut tehdä oikein, varsinkin jos on eka kerta. Kuukautisten pois jäännille tai siirtymiselle voi olla muitakin syitä esim laihdutus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8108
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3912
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1916
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1380
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      33
      1224
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      31
      1109
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      980
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      857
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      832
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      797
    Aihe