Tarvisin vastauksia, eli siis mun menkat on yli viikon myöhässä ja olen ollut suojaamattomassa yhdynnässä viimeisen parin viikon aikana tosi useesti, voinko olla raskaana ?? laskin että ovulaatio olisi ollut viimekuun lopussa ja yhdyntöjä oli viidennestä päivästä eteempäin. Tää on todella outoa koska mulla ei ikinä oo ollu menkat näin pitkään myöhässä.... tein testin pari pv sit ja oli nega... millon testi näyttäis aikasintaan plussaa?? helpatkaa
Menkat viikon myöhässä, raskaana?
1
415
Vastaukset
- Anonyymi
Testit voi näyttää nega vaikka olisi raskaana. Useampi eri paikan testi vaikka samasta näytteestä aina aamuisin tai joka toinen päivä, riippuu mihin varat riittävät. Riippuu testistä milloin näyttää, osa jo ennen kuukautisten alkamista. Netissä lukee tästä asiasta kyllä paljon. Raskauden keskeytys on nykyään helpompaa kuin vuosi sitten, jos sellaisen haluaa tehdä eli ei enää viikko kausia odottamista, että saa luvan tehdä. Jos olet raskaana ja haluat pitää lapsen, niin sitten vain selvitystä, että kenen kun pystyy. Tein oman keskeytyksen sairaalassa ja suosittelen kyllä kovasti, en olisi itse pärjännyt asian kanssa kotona tai edes osannut tehdä oikein, varsinkin jos on eka kerta. Kuukautisten pois jäännille tai siirtymiselle voi olla muitakin syitä esim laihdutus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin2443307Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.3592956Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,171975Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.781836Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e631763Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?591642MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,121523- 1221466
Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11394Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4711385