https://www.uudenkaupunginsanomat.fi/2022/03/yaralla-iso-elastusoperaatio-sailiovaunusta-vuotanut-ammoniakkia/
Odotettu vahinko. Koskahan vaunu vuotaa keskustassa?
Ammoniakkia
4
1319
Vastaukset
- Anonyymi
Minäli olen ymmärtänyt oikein, niin ammoniakki tulee Venäjältä. Taitaa kuljetukset loppua näillä näkymin... voipi olla, että myös Yaran toiminta loppuu sen seurauksena...
- Anonyymi
Ei hätää. Vain yksi joutui sairaalaan ja vuoto on tukittu.
- Anonyymi
Pitkän sähkökatkoksen aikana tosin Yaran ammoniakkisäiliö tulisi räjähtämään ja kaasupilvi peittäisi koko kaupungin, joska tehdas sijaitsee vallitsevan tuulensuunnan yläpuolella. Erityisesti Santtio ja Pietola olisivat vaarassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkän sähkökatkoksen aikana tosin Yaran ammoniakkisäiliö tulisi räjähtämään ja kaasupilvi peittäisi koko kaupungin, joska tehdas sijaitsee vallitsevan tuulensuunnan yläpuolella. Erityisesti Santtio ja Pietola olisivat vaarassa.
No eipä kyllä räjähtäisi vaikka kuinka pitkään olis sähköt pois. Vastavoima generaattori ja yli/alipaine varjot pitää siitä huolen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013