En löydä tietä pois...

Anonyymi

Olen 14 vuotias poika ja en tiiä mitä pitäis tehä mun elämä on ihan perseestä mun koko hemmetin perhe vihaa mua, mulla on alkoholi ongelmia, mun paras kaveri just jäi rekan alle ja menetti henkensä en pysty nauttii elämästäkään enää mikään mitä mää tykkäsin tehä ei merkitse mulle mitään, en oo nukkunut ikuisuuksiin kunnolla, mulla ei oo juuri yhtään myöskään kavereita.
Ketään ei enään kiinnosta miten mulla menee ketään ei vois vittuakaan kiinnostaa että elänkö mää vai kuolenko.

Oon vähä miettiny ett ainoo vaihto ehto on tehä itsari meinaa ei oo mitään hyvää tällä hetkellä mun elämässä

8

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tää on käytännössä ainoo paikka mihin voin kertoo mitään

      • Anonyymi

        tekikö sun kaveri rekan alle itsarin?


    • Anonyymi

      Miks susta tuntuu siltä että sun perhe vihaa sua?
      Sul on elämässä tapahtunu nyt sellasia asioita missä tarvisit paljon sun läheisten tukea, eikä se alkoholi ainakaan auta tilannetta.

      Onks sul ketään kelle voisit puhua? Mistä päin sä oot?

      Jos susta tuntuu ettei kellään oo aikaa sulle ni sit on kaikkia auttavia tahoja joista saisit apua. Et oo yksin, älä anna asioiden kasvaa enää yhtään isommiksi!

      Virtuaalihali <3

    • Anonyymi

      Tsemppii!

      Haluun muistuttaa et esim. 4 vuoden päästä susta voi tuntuu jo paremmalta ja sulla voi olla merkityksellisiä ihmisiä sun elämässä. Jos siis mietit vaikka 4 vuotta takaperin olitko onnellisempi? Jos olit voisit olla sitä myös 4 vuoden päästä :)

    • Anonyymi

      Sekaisin chat on tällaisia asioita varten. Kannattaa käydä.

    • Anonyymi

      Ei sun perhe sua vihaa. Sun vanhemmat oikeasti rakastavat sua, et ehkä vain huomaa sitä.
      Mene sekasin chattiin juttelemaan, he osaavat auttaa.
      Itsari ei ole koskaan vaihtoehto, sä oot tärkee ja sua tarvitaan tääl maailmas
      <3 <3

    • Hei,

      Hyvä, että kirjoitit tänne ja saitkin jo aikaisemmilta kirjoittajilta hyviä vinkkejä.

      Laitan tähän vielä linkin, josta pääset Sekasin-chattiin.

      https://sekasin247.fi/

      Sekasin-chat nuorille on auki vuoden jokaisena päivänä, maanantaista perjantaihin klo 9-24 sekä lauantaisin ja sunnuntaisin 15-24. Chatissa päivystävät mielenterveyden ammattilaiset sekä koulutetut vapaaehtoiset.

      Myös Tukinetissä on monenlaisia palveluita, joita voit halutessasi käyttää. Tukinetissä voi jutella ammattilaisten kanssa tai saada vertaistukea. Palvelumuotoina ovat tukisuhteet, ryhmäkeskustelut, ryhmächatit ja yksilöchatit.

      Tukinet -tukipisteesi netissä, https://tukinet.net/

      Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä. Tukinetin kaikki palvelut saa maksutta käyttöönsä, kun on anonyymisti rekisteröitynyt ja kirjautunut sivuille. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.

      Voimia tilanteeseesi!

      Lämpimin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

    • Anonyymi

      1. Lopeta se alkoholin juominen
      2. Eti uus kaveri johon voit luottaa (jos pääset niistä alkoholi ongelmista eroon, niin saat varmasti ystäviä!)
      3. Nauti elämästä. Tee niitä juttuja joista tykkäät!
      4. Ulkoile paljon
      5. Oo paljon sunnperheen kanssa niin ehkä susta alkaa tuntua siltä että sua ei enää vihata

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      127
      2336
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      105
      1384
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      330
      1119
    4. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      110
      1085
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1067
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      965
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      700
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      699
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      680
    10. 50
      674
    Aihe