En löydä tietä pois...

Anonyymi

Olen 14 vuotias poika ja en tiiä mitä pitäis tehä mun elämä on ihan perseestä mun koko hemmetin perhe vihaa mua, mulla on alkoholi ongelmia, mun paras kaveri just jäi rekan alle ja menetti henkensä en pysty nauttii elämästäkään enää mikään mitä mää tykkäsin tehä ei merkitse mulle mitään, en oo nukkunut ikuisuuksiin kunnolla, mulla ei oo juuri yhtään myöskään kavereita.
Ketään ei enään kiinnosta miten mulla menee ketään ei vois vittuakaan kiinnostaa että elänkö mää vai kuolenko.

Oon vähä miettiny ett ainoo vaihto ehto on tehä itsari meinaa ei oo mitään hyvää tällä hetkellä mun elämässä

8

104

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tää on käytännössä ainoo paikka mihin voin kertoo mitään

• Anonyymi

tekikö sun kaveri rekan alle itsarin?

• Anonyymi

Miks susta tuntuu siltä että sun perhe vihaa sua?
      Sul on elämässä tapahtunu nyt sellasia asioita missä tarvisit paljon sun läheisten tukea, eikä se alkoholi ainakaan auta tilannetta.

Onks sul ketään kelle voisit puhua? Mistä päin sä oot?

Jos susta tuntuu ettei kellään oo aikaa sulle ni sit on kaikkia auttavia tahoja joista saisit apua. Et oo yksin, älä anna asioiden kasvaa enää yhtään isommiksi!

Virtuaalihali <3

• Anonyymi

Tsemppii!

Haluun muistuttaa et esim. 4 vuoden päästä susta voi tuntuu jo paremmalta ja sulla voi olla merkityksellisiä ihmisiä sun elämässä. Jos siis mietit vaikka 4 vuotta takaperin olitko onnellisempi? Jos olit voisit olla sitä myös 4 vuoden päästä :)

• Anonyymi

Sekaisin chat on tällaisia asioita varten. Kannattaa käydä.

• Anonyymi

Ei sun perhe sua vihaa. Sun vanhemmat oikeasti rakastavat sua, et ehkä vain huomaa sitä.
      Mene sekasin chattiin juttelemaan, he osaavat auttaa.
      Itsari ei ole koskaan vaihtoehto, sä oot tärkee ja sua tarvitaan tääl maailmas
      <3 <3

• Hei,

Hyvä, että kirjoitit tänne ja saitkin jo aikaisemmilta kirjoittajilta hyviä vinkkejä.

Laitan tähän vielä linkin, josta pääset Sekasin-chattiin.

https://sekasin247.fi/

Sekasin-chat nuorille on auki vuoden jokaisena päivänä, maanantaista perjantaihin klo 9-24 sekä lauantaisin ja sunnuntaisin 15-24. Chatissa päivystävät mielenterveyden ammattilaiset sekä koulutetut vapaaehtoiset.

Myös Tukinetissä on monenlaisia palveluita, joita voit halutessasi käyttää. Tukinetissä voi jutella ammattilaisten kanssa tai saada vertaistukea. Palvelumuotoina ovat tukisuhteet, ryhmäkeskustelut, ryhmächatit ja yksilöchatit.

Tukinet -tukipisteesi netissä, https://tukinet.net/

Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä. Tukinetin kaikki palvelut saa maksutta käyttöönsä, kun on anonyymisti rekisteröitynyt ja kirjautunut sivuille. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.

Voimia tilanteeseesi!

Lämpimin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

• Anonyymi

1. Lopeta se alkoholin juominen
      2. Eti uus kaveri johon voit luottaa (jos pääset niistä alkoholi ongelmista eroon, niin saat varmasti ystäviä!)
      3. Nauti elämästä. Tee niitä juttuja joista tykkäät!
      4. Ulkoile paljon
      5. Oo paljon sunnperheen kanssa niin ehkä susta alkaa tuntua siltä että sua ei enää vihata

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun

Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom
      Maailman menoa
      127
      1380
    2. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      255
      1235
    3. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      64
      1058
    4. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      68
      1034
    5. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      910
    6. Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen

Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki
      Seinäjoki
      42
      873
    7. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      70
      805
    8. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      72
      782
    9. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      42
      746
    10. Uskallanko laittaa sulle viestiä?

Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S
      Ikävä
      58
      730
    11. On paha olla

Kun olen käyttäytynyt aiemmin kaivattua kohtaan kuin joku narsisti.
      Ikävä
      67
      723
    12. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      125
      676
    13. Mikä tekee kaivatustasi

Haluttavan?
      Ikävä
      28
      670
    14. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      26
      618
    15. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      86
      615
    16. Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut

Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen
      Sinkut
      187
      544
    17. Et pysty peittämään minulta

Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet
      Ikävä
      47
      524
    18. Vieläkin saat

Sydämen tykyttämään. Vaikka emme näe
      Ikävä
      24
      524
    19. Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"

Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja
      Maajussille morsian
      13
      514
    20. En tahallaan sua välttele...

Olis niin kiva nähdä jossain muualla kuin kaupassa!
      Ikävä
      40
      497
    Aihe