Olen tehnyt lauantaista viikon parhaan päivän.
Ei hullumpaa!
Päivällä meen ostoksille, katselen ihmisiä kauppakeskuksessa ja osteskelen joitain herkkuja.
Illalla katselen filmiä netiltä.
Söin tanskalaista juustoa. Sellaista mikä haisee pahalle.
Asuin nuoruudessa talven Helsingborgissa ja aina lautalla kävin Helsingörissä ja osti haisevaa tanskalaista juustoa.
Ostin myös mansikkajäätelöä, söin koko paketin kerralla.
Ostin myös valmisruokaa, oastaa ja katkarapuja kaikenmaailman salaatteja siinä ja joku kastike päälle.
Joo, oon yksin, mutta ei haittaa. Mukava yksin kattella filmiä, on joku Richard Burtonin, vaikka ei minua mitenkää hätkäytä, tavallinen äijä, mistä ontehty joku legenda.
On ollut viikolla harmia, kun on yks riitajuttu meneillään.
Oon yksin vastaan kahta laki-ihmistä ja kolmea sisarpuolta. Olin koko viime yön klo 1:stä 7:mään ylhäällä ja kirjoitin vastausta yhteen juttuun.
Ihan poikki.
No, käyn vielä jääkaapilla ja otan juustopalan.
Sitten pehkuihin!
Öitä kaikille!
Herkuttelupäivä
4
57
Vastaukset
- Anonyymi
Päiväkirjaa on hyödyllistä pitää. Öitä...
- Anonyymi
Nyt toipilaana olen katsellut paljon telkkaria ja olen "löytänyt" YouTuben parhaan annin. Vähän vahingossa olen osunut tällaisiin pitkiin musiikkivideoihin. On rentouttavaa katsella isolla telkkarilla ja hyvällä äänentoistolla mm. suurten sinfoniaorkesterien esityksiä tutuista klassikoista. Eniten harmitti etten joulun yksinäisinä iltoina löytänyt nyt näkemääni hollantilaisen viulisti/orkesterinjohtajan (André Rieu) tunnin mittaista jouluspesiaalia (nautin siitä nytkin).
- Anonyymi
Sama täällä.
Oli muuten karu päivä ja itkeskelin.
Lähdin sitten kauppaan. Juusto-hyllyjen vieressä oli nainen joka etsiskeli juustoa.
Kerroin että minä etsin tanskalaista juustoa. Hän oli virolainen, ja eikös meillä ruvennut juttu luistamaan. Turistiin pitkään.
Ehdotin sitten, että mehän voitaisiin tavata jatkossakin, ja vaihdettiin puhelinnumeroita.
Oli suurinpiirteinsaman ikäinen kuin minä. (eläkeläisiä).
Ei tartte aina etsiä netin kanssa uusia kavereita.
Toivon tosiaan, että saan kaverin hänestä!
Eli jotain hyötyä olisi tanskalaisesta juustosta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä.
Oli muuten karu päivä ja itkeskelin.
Lähdin sitten kauppaan. Juusto-hyllyjen vieressä oli nainen joka etsiskeli juustoa.
Kerroin että minä etsin tanskalaista juustoa. Hän oli virolainen, ja eikös meillä ruvennut juttu luistamaan. Turistiin pitkään.
Ehdotin sitten, että mehän voitaisiin tavata jatkossakin, ja vaihdettiin puhelinnumeroita.
Oli suurinpiirteinsaman ikäinen kuin minä. (eläkeläisiä).
Ei tartte aina etsiä netin kanssa uusia kavereita.
Toivon tosiaan, että saan kaverin hänestä!
Eli jotain hyötyä olisi tanskalaisesta juustosta!On muuten jännää, miten nää sukukansalaisuus-suhteet toimii.
Asun Ruotsissa, mutta ei ruottalaisten kanssa saa mitään erikoista suhdetta. Ovat ihan eri menttaliteettia.
Mutta saa heti normaalin kontaktin unkarilaisiin, synkkaa.
Samoin tään virolaisen kanssa, mistä kerroin tuossa edellä.
Jotenkin ulkomailla asuessa ovat unkarlaiset ja virolaiset kuin "serkkuja".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004206084- 222413
- 2042294
- 1141658
- 1211628
- 751082
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601073IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka21049Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.134978Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59826