Herkuttelupäivä

Anonyymi

Olen tehnyt lauantaista viikon parhaan päivän.
Ei hullumpaa!

Päivällä meen ostoksille, katselen ihmisiä kauppakeskuksessa ja osteskelen joitain herkkuja.
Illalla katselen filmiä netiltä.
Söin tanskalaista juustoa. Sellaista mikä haisee pahalle.
Asuin nuoruudessa talven Helsingborgissa ja aina lautalla kävin Helsingörissä ja osti haisevaa tanskalaista juustoa.

Ostin myös mansikkajäätelöä, söin koko paketin kerralla.
Ostin myös valmisruokaa, oastaa ja katkarapuja kaikenmaailman salaatteja siinä ja joku kastike päälle.

Joo, oon yksin, mutta ei haittaa. Mukava yksin kattella filmiä, on joku Richard Burtonin, vaikka ei minua mitenkää hätkäytä, tavallinen äijä, mistä ontehty joku legenda.

On ollut viikolla harmia, kun on yks riitajuttu meneillään.
Oon yksin vastaan kahta laki-ihmistä ja kolmea sisarpuolta. Olin koko viime yön klo 1:stä 7:mään ylhäällä ja kirjoitin vastausta yhteen juttuun.

Ihan poikki.

No, käyn vielä jääkaapilla ja otan juustopalan.
Sitten pehkuihin!

Öitä kaikille!

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Päiväkirjaa on hyödyllistä pitää. Öitä...

    • Anonyymi

      Nyt toipilaana olen katsellut paljon telkkaria ja olen "löytänyt" YouTuben parhaan annin. Vähän vahingossa olen osunut tällaisiin pitkiin musiikkivideoihin. On rentouttavaa katsella isolla telkkarilla ja hyvällä äänentoistolla mm. suurten sinfoniaorkesterien esityksiä tutuista klassikoista. Eniten harmitti etten joulun yksinäisinä iltoina löytänyt nyt näkemääni hollantilaisen viulisti/orkesterinjohtajan (André Rieu) tunnin mittaista jouluspesiaalia (nautin siitä nytkin).

      • Anonyymi

        Sama täällä.

        Oli muuten karu päivä ja itkeskelin.
        Lähdin sitten kauppaan. Juusto-hyllyjen vieressä oli nainen joka etsiskeli juustoa.
        Kerroin että minä etsin tanskalaista juustoa. Hän oli virolainen, ja eikös meillä ruvennut juttu luistamaan. Turistiin pitkään.
        Ehdotin sitten, että mehän voitaisiin tavata jatkossakin, ja vaihdettiin puhelinnumeroita.
        Oli suurinpiirteinsaman ikäinen kuin minä. (eläkeläisiä).

        Ei tartte aina etsiä netin kanssa uusia kavereita.

        Toivon tosiaan, että saan kaverin hänestä!

        Eli jotain hyötyä olisi tanskalaisesta juustosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä.

        Oli muuten karu päivä ja itkeskelin.
        Lähdin sitten kauppaan. Juusto-hyllyjen vieressä oli nainen joka etsiskeli juustoa.
        Kerroin että minä etsin tanskalaista juustoa. Hän oli virolainen, ja eikös meillä ruvennut juttu luistamaan. Turistiin pitkään.
        Ehdotin sitten, että mehän voitaisiin tavata jatkossakin, ja vaihdettiin puhelinnumeroita.
        Oli suurinpiirteinsaman ikäinen kuin minä. (eläkeläisiä).

        Ei tartte aina etsiä netin kanssa uusia kavereita.

        Toivon tosiaan, että saan kaverin hänestä!

        Eli jotain hyötyä olisi tanskalaisesta juustosta!

        On muuten jännää, miten nää sukukansalaisuus-suhteet toimii.

        Asun Ruotsissa, mutta ei ruottalaisten kanssa saa mitään erikoista suhdetta. Ovat ihan eri menttaliteettia.

        Mutta saa heti normaalin kontaktin unkarilaisiin, synkkaa.
        Samoin tään virolaisen kanssa, mistä kerroin tuossa edellä.

        Jotenkin ulkomailla asuessa ovat unkarlaiset ja virolaiset kuin "serkkuja".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe