Kaikki valokuvat on hävinneet

Anonyymi

Huomasin, että mun puhelimesta on hävinnyt kaikki valokuvat - eivät löydy myöskään Icloudista. Puhelimessa äskettäin poistetut ja kätketyt kansio on tyhjä. Mitä ihmettä on tapahtunut ja voinko enää pelastaa tilannetta?

40

945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eivät olleet mitenkään tärkeitä kun niistä ei ole kopiota hyvässä tallessa.

      • Anonyymi

        Oli todella tärkeitä. Varmuuskopiot oli icloudissa, mutta sieltäkin hävinneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli todella tärkeitä. Varmuuskopiot oli icloudissa, mutta sieltäkin hävinneet.

        Valitettavasti nämä pilvijutut ovat melko epäluotettavia.


      • Anonyymi

        Vaåuselle ei ole puhelinkaan tärkeä jos se menee rikki, tai mikä vaan jos menee rikki tai katoaa niin se ei ole tärkeä.
        Jos lompakko tai avaimet tippuu niin ne ei Vapuselle ole tärkeitä.
        Vapunen ajattelee että kaikkien pitää tehdä kuten hän ja olla samaa mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli todella tärkeitä. Varmuuskopiot oli icloudissa, mutta sieltäkin hävinneet.

        Eipä olleet oikein varmuuskopioitu. Pelkkä pilveen laitto ei sitä ole..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaåuselle ei ole puhelinkaan tärkeä jos se menee rikki, tai mikä vaan jos menee rikki tai katoaa niin se ei ole tärkeä.
        Jos lompakko tai avaimet tippuu niin ne ei Vapuselle ole tärkeitä.
        Vapunen ajattelee että kaikkien pitää tehdä kuten hän ja olla samaa mieltä

        mesti ehdolla Emmyn ja kerran Golden Globen saajaksi. Tunnettu elo­kuva­näyttelijä hänestä tuli vuonna 1984 ilmestyneen Vihreän timantin metsästyksen myötä. Hän esiintyi elo­kuvan toisessa pää­osassa Jack Coltonina Kathleen Turnerin ollessa Joan Wilder. Elo­kuvalle tehtiin jatko-osa Niilin jalokivi, joka ilmestyi vuonna 1985.[4]

        Vuonna 1988 Douglas palkittiin parhaan mies­pää­osan Oscarilla suorituksestaan elo­kuvassa Wall Street – rahan ja vallan katu. Hän esitti elo­kuvassa häikäilemätöntä liike­miestä Gordon Gekkoa. Hän on saanut Oscarin myös tuottajana, vuonna 1976 elo­kuvasta Yksi lensi yli käen­pesän, joka palkittiin parhaan elo­kuvan Oscarilla.[5] Douglas sai roolistaan Gekkona myös Golden Globen, kategoriassa paras mies­pää­osa draama­elo­kuvassa, ja on ollut Golden Globe -ehdokkaana myös elo­kuvista Ruusujen sota, Amerikan presidentti ja Wonder Boys. Kaupallisesti menestyneimpiälähde? elo­kuvista, joissa hän näyttelee, ovat olleet Vaarallinen suhde, Basic Instinct – vaiston varassa, jonka nais­pää­osaa näyttelee Sharon Stone, ja Traffic.

        Douglas on palkittu vuonna 2004 eläms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä olleet oikein varmuuskopioitu. Pelkkä pilveen laitto ei sitä ole..

        Mikä sitten on? Maksan vielä joka kuukausi ylimääräisestä tallennustilasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sitten on? Maksan vielä joka kuukausi ylimääräisestä tallennustilasta.

        Muutama USB-levy, joista yhtä säilytetään mualla kuin kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama USB-levy, joista yhtä säilytetään mualla kuin kotona.

        Jep ja halutessaan voi pilvessä pitää kolmatta varmuuskopiota. Missään nimessä sitä ainoaa ei pidä säilyttää vain pilvessä vaan itsellä pitää olla omat kopiot tallessa ja ajantasalla. Tätä asiaa kun ei voi kokonaan ulkoistaa "kolmansille osapuolille"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama USB-levy, joista yhtä säilytetään mualla kuin kotona.

        Vainoharhaiset voi piilottaa vaikka kassakaappiin muualle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vainoharhaiset voi piilottaa vaikka kassakaappiin muualle

        Tiedän yhden tapauksen, jossa oli jo lähes valmis lopputyö ja varmuuskopiot pöydän laatikossa. Sitten joku pöpi tuikkasi talon tuleen ja tietokone sekä varmuuskopiot paloivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän yhden tapauksen, jossa oli jo lähes valmis lopputyö ja varmuuskopiot pöydän laatikossa. Sitten joku pöpi tuikkasi talon tuleen ja tietokone sekä varmuuskopiot paloivat.

        Siksi pilvi ulkoinen levy tai 2 kpl ulkoista joista toinen sijaitsee muualla on paras vaihtoehto.


      • Anonyymi

        Kaikki Tuksun kuvani hävisi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli todella tärkeitä. Varmuuskopiot oli icloudissa, mutta sieltäkin hävinneet.

        Eräälle tutulle kävi niin, että pilven ilmainen tila loppui ja pilveen oli kerääntynyt liikaa kuvia.
        Tuli ilmoitus, "maksa, tai kuvat poistetaan".
        Kontakti pilven tukeeen voi antaa selvyyden.


    • Anonyymi

      iPhonet on siitä p*skoja luureja ettei niissä ole muistikortille paikkaa joten varmuuskopiointi on asteen verran hankalampaa. Pitää olla windowskone jotta voi asentaa applen softan ja kopioida sillä kuvat talteen. Itse en iPhonea huolis edes maksua vastaan!

      • Anonyymi

        Kyllä niihin saa muistikortin, usb timun, kiintolevyn jne. kiinni.
        Oletko koskaan älynnyt, tai no turha kysyä mutta ajatteleppa kuinka epäkätevää on irrotella jotain muistikorttia irti aina jos se on sisällä puhelimessa.
        Helpompaa on käyttää vaikka usb tikkua puhelimessa.
        Jos sanot ettei sitä korttia tartte ottaa irti niin mikä vtun järki siinä on sitten olla ylipäätänsä sitä korttia, ostaa niin isolla muistilla puhelimen kuinntarvii ja saman asian ajaa.

        Tyhmentääkö android?


      • Anonyymi

        Sitäkään et toki tiedä että mitään applen sovelluksia ei tarvi asennella jos siirtelee kuvia tietokoneeseen vaikka piuhan väkityksellä.
        Vähän sama kun väität että Androidiin pitää asentaa se umpisurkea Kies ohjelmisto.


      • Anonyymi

        Ja kyllä sinä huolisit, jos varaa olisi.
        Hyppisit riemusta ja hämmästelisit androidin paskuutta sen jälkeen, mutta turha sitä on haaveilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyllä sinä huolisit, jos varaa olisi.
        Hyppisit riemusta ja hämmästelisit androidin paskuutta sen jälkeen, mutta turha sitä on haaveilla

        Varaa olis vaan en silti huoli Applen laitteita, periaatepäätös: Applen laitteita ei tähän talouteemme tule! Android ei ole mikään paska, tietäisit jos edes olisit koskaan kokeillut mutta mitäpä Apple-fanit mistään tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niihin saa muistikortin, usb timun, kiintolevyn jne. kiinni.
        Oletko koskaan älynnyt, tai no turha kysyä mutta ajatteleppa kuinka epäkätevää on irrotella jotain muistikorttia irti aina jos se on sisällä puhelimessa.
        Helpompaa on käyttää vaikka usb tikkua puhelimessa.
        Jos sanot ettei sitä korttia tartte ottaa irti niin mikä vtun järki siinä on sitten olla ylipäätänsä sitä korttia, ostaa niin isolla muistilla puhelimen kuinntarvii ja saman asian ajaa.

        Tyhmentääkö android?

        Ei muuten saa ainakaan uusimpiin iPhoneihin muistikorttia, asia joka on varmistettu iPhonen käyttäjiltä itseltään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten saa ainakaan uusimpiin iPhoneihin muistikorttia, asia joka on varmistettu iPhonen käyttäjiltä itseltään!

        Eihän sillä nykyään tee edes yhtään mitään joten miksi ihmeessä valmistajien pitäisi sisällyttää se laitteisiin? En ymmärrä ollenkaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sillä nykyään tee edes yhtään mitään joten miksi ihmeessä valmistajien pitäisi sisällyttää se laitteisiin? En ymmärrä ollenkaan..

        Miten niin muistikortilla ei tee mitään? Et taida paljoakaan tietää tietotekniikasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin muistikortilla ei tee mitään? Et taida paljoakaan tietää tietotekniikasta?

        Laitteissa on sisäistä muistia alkaen 64 gt ja päättyen mallista riippuen jopa 1000 gt saakka. Se ei pääse koskaan täyttymään joten miksi ihmeessä pitää näprätä korttien kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varaa olis vaan en silti huoli Applen laitteita, periaatepäätös: Applen laitteita ei tähän talouteemme tule! Android ei ole mikään paska, tietäisit jos edes olisit koskaan kokeillut mutta mitäpä Apple-fanit mistään tietää.

        Kyllä minä käytän edelleen useita Androideja ja Samsung on niistä ehdottomasti ainut joka jotenkin toimii / ei aiheuta niin pahaa jumittelua kuin muut Android merkit.
        Köytän myös useita iOs laitteita joten olen sinua huomattavasti kokeneempi tässäkin suhteessa, ikääkin minulla on enemmän joten es jonne voi rauhassa haaveilla vain iPhonesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten saa ainakaan uusimpiin iPhoneihin muistikorttia, asia joka on varmistettu iPhonen käyttäjiltä itseltään!

        Laitahan sitten jonkin näköinen todiste asiasta.
        Juuri eilen käytin usb tikkua iPhonessa ja iPadeissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitahan sitten jonkin näköinen todiste asiasta.
        Juuri eilen käytin usb tikkua iPhonessa ja iPadeissä

        Lisään vielä että ihan muistikorttiakinnon tullut käytettyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin muistikortilla ei tee mitään? Et taida paljoakaan tietää tietotekniikasta?

        Kun kännykkä pätkähtää niin muistikortin sisältö on helposti kopioitavissa, Sisäinen muisti ei.
        Pilvet haihtuu sateen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitteissa on sisäistä muistia alkaen 64 gt ja päättyen mallista riippuen jopa 1000 gt saakka. Se ei pääse koskaan täyttymään joten miksi ihmeessä pitää näprätä korttien kanssa?

        Sanopas, miksi se ei pääse koskaan täyttymään? Et voi tehdä niin suurta tiinua, ettei sitä millään täyteen saa.
        Yhden muistin varassa pelaaminen on uhkapeliä. Niin kauan kuin molkotin toimii ei muistikorttia tarvitse "näprätä", mutta se kannatta usein kopioida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kännykkä pätkähtää niin muistikortin sisältö on helposti kopioitavissa, Sisäinen muisti ei.
        Pilvet haihtuu sateen jälkeen.

        Pilveenhän ne tiedot menee automaattisesti silloin kun laite on nettiyhteydessä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanopas, miksi se ei pääse koskaan täyttymään? Et voi tehdä niin suurta tiinua, ettei sitä millään täyteen saa.
        Yhden muistin varassa pelaaminen on uhkapeliä. Niin kauan kuin molkotin toimii ei muistikorttia tarvitse "näprätä", mutta se kannatta usein kopioida.

        Koska viisaat käyttää muistia oikein. Puhelimen muisti ei ole tarkoitettu vuosien valokuva/video säilytykseen vaan väliaikaiseen. Siihen se riittää mainiosti ja siihen se on suunniteltu.

        Tiedostot menee myös pilveen automaattisesti nettiyhteyden ollessa päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitahan sitten jonkin näköinen todiste asiasta.
        Juuri eilen käytin usb tikkua iPhonessa ja iPadeissä

        Minä puhuin muistikortista, en usb-tikuista! Niillä on hei eroa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä käytän edelleen useita Androideja ja Samsung on niistä ehdottomasti ainut joka jotenkin toimii / ei aiheuta niin pahaa jumittelua kuin muut Android merkit.
        Köytän myös useita iOs laitteita joten olen sinua huomattavasti kokeneempi tässäkin suhteessa, ikääkin minulla on enemmän joten es jonne voi rauhassa haaveilla vain iPhonesta.

        Minä en haaveile mistään iPhonesta, ja Android-luureja on sentään sen verran eli noin 10 kpl että tiedän kokemuksesta että Android lyö kämäsen iPhonen 100-0! Eikä minulla Android-luurit ole jumitelleet yhtään. Ja mistäs muka tiedät että sinulla olisi ikää minua enemmän, täytin itse juuri 56. Paljonkos iPhone-fanilla on ikää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kännykkä pätkähtää niin muistikortin sisältö on helposti kopioitavissa, Sisäinen muisti ei.
        Pilvet haihtuu sateen jälkeen.

        Silloin voi köyttää ulkoista usb tikkua tai muistikorttia iPhonessa, ei tartte repiä laitteen sisältä edes irti kuten joissakin harvoissa androideissa joissa vielä muistikortti ahdollisuus löytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä puhuin muistikortista, en usb-tikuista! Niillä on hei eroa!

        Ethän sinä istään tunnu tietävän, inä puhun monesta asiasta, muistikortista, usb tikusta, kiintolevystä, langattomuudesta, pilvipalvelusta jne.
        Kaikki nuo toimii iPhonessa ja iPadissä.
        Muistikortinkin saa lightning porttiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en haaveile mistään iPhonesta, ja Android-luureja on sentään sen verran eli noin 10 kpl että tiedän kokemuksesta että Android lyö kämäsen iPhonen 100-0! Eikä minulla Android-luurit ole jumitelleet yhtään. Ja mistäs muka tiedät että sinulla olisi ikää minua enemmän, täytin itse juuri 56. Paljonkos iPhone-fanilla on ikää?

        Onko ne tosiaan niin paskoja nuo Amdroidit että niitä pitää kymmenen kappaletta olla, huh huh.
        Ei voi käsittää mitä Android lampaiden päässä pyörii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en haaveile mistään iPhonesta, ja Android-luureja on sentään sen verran eli noin 10 kpl että tiedän kokemuksesta että Android lyö kämäsen iPhonen 100-0! Eikä minulla Android-luurit ole jumitelleet yhtään. Ja mistäs muka tiedät että sinulla olisi ikää minua enemmän, täytin itse juuri 56. Paljonkos iPhone-fanilla on ikää?

        kiva keskustelu tuolla
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16293030/suomalainen-aikuistubettaja-kiusaa-ja-haukkuu-niiloa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en haaveile mistään iPhonesta, ja Android-luureja on sentään sen verran eli noin 10 kpl että tiedän kokemuksesta että Android lyö kämäsen iPhonen 100-0! Eikä minulla Android-luurit ole jumitelleet yhtään. Ja mistäs muka tiedät että sinulla olisi ikää minua enemmän, täytin itse juuri 56. Paljonkos iPhone-fanilla on ikää?

        Eipä sulla tunnu olevan kokemustakaan iPhonesta, et siis tiedä niistä mitään joten et ole pätevä arvosteleen niitä.
        Kerroppa missä asiassa Android on parempi kuin iPhone?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kännykkä pätkähtää niin muistikortin sisältö on helposti kopioitavissa, Sisäinen muisti ei.
        Pilvet haihtuu sateen jälkeen.

        Jos kännykkä häviää, niin häviää korttikin. Kuvat Dropboxiin ja sieltä omalle koneelle. Voi myös panna Google Kuviin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sulla tunnu olevan kokemustakaan iPhonesta, et siis tiedä niistä mitään joten et ole pätevä arvosteleen niitä.
        Kerroppa missä asiassa Android on parempi kuin iPhone?

        Mulla on kokemusta 3 eri mallin iphonesta, android on parempi lähes kaikessa ja plussana mukavampi käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on kokemusta 3 eri mallin iphonesta, android on parempi lähes kaikessa ja plussana mukavampi käyttää.

        Mulla on kokemusta kymmenistä Android puhelimista ja kahdesta iPhonesesta joista kumpikin pesee Androidit mennen tullen ihan joka osa alueelta paitsi haittaohjelmissa.
        Android toki näissä on parempi.
        https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000009590309.html


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      68
      2949
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      415
      2849
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      100
      2256
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      88
      2070
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1914
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1854
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1840
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      152
      1818
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      327
      1671
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1632
    Aihe