Nimittäin pokaat mua täällä ihan kympillä ja väität mieheksi, mutta jos satunkin puhuun totta ja olemaan nainen, niin eiks se tarkota että tykkäät ns. naisellisista ihmisistä? Jos itse olet mukamas nainen niin silloinhan olet vähintäänkin bi, mutta jos ihastuilet hyvin naisellisiin kirjoituksiin täällä niin voisin epäillä ettet ole bi vaan ihan reilusti lesbo. Tykkäät naisellisista piirteistä kirjoittajissa ja sinuun vetoo naisellisuus täällä.
Mutta pukeutua täytyy naistenkin kuin olis joku raavas mies. Eli naisellinen luonne ja miehen näkönen muuten koko nainen.
Siinä ois sun naismaku jos oisit nainen.
Rölli, Tänään mietin sinun seksuaalista suuntautumistasi
18
77
Vastaukset
- Anonyymi
Minua kiinnostaa lähinnä tyttömäiset naiset hoikat, sirot, hennot. Ei liian naiselliset.
Miesmäiset naiset taas ei kiinnosta pätkän vertaa.
Mulla ei ole mielenkiintoa kohtaasi.
Minun silmiini käytöksesi ja ulosantisi perusteella olet mies niin kauan kun se 100% toisin todistetaan.- Anonyymi
Minusta eimia on täysin mies!
Mun kokemuksen mukaan miehet on hyökkääjiä ja naiset karkaavia ja vältteleviä ja vain nurkkaan raivolla ahdistettuna hyökkää
Eimia hyökkää ilman et kukaan hyökkää häntä kohdin. Hän vaan ei pidä aloituksesta tai jonkun mielipiteestä ja tappeluhyökkäys alkaa! Se on miehistä.
Monet muutkin naiset kuin minä olemme täällä
Siitä käytöksestä loukkaantuneet ja puolustautuneet.
Eli naiset ei ole nytkit ujossa lyömässä ensimmäisenä mutta tirvasee takas jos eimia tulee päätään aukoon riidan aloittaen
Minusta eimia on todella mies. Ja lesbo sillä
Kiihottuu naisten kommenteista ja haluaa rakastella Timona
Kaikki tunteelliset tekstit täällä niin eimia on lääpällään. Ja useimmat niistä on naisten kirjoittamia. Eimia vaan luulee et miehen koska on niiiiiiiim lääpällään tunteelliseen tekstiin
”Voi kun ois mulle” se alkaa naukuun - Anonyymi
Eimialla on myös henkisen sukupuolen sokeus.
Lisäksi ei selvästi tunne itseään eikä ole rehellinen siitä miten missäkin tilanteessa ja tunteessa toimii ja sen takia ei pysty ymmärtään muita ihmisiä.
Hän siis tulee turpaa aukoon kun ei tykkää jonkun mielipiteestä. Esim. Helsinki on mielestäni snobien kaupunki.
Eimia ei pysty hyväksyyn et joku kirjoittaja ajattelee Helsingistä näin. Hän haluu nyrkeillä ja narsku haukuin rusikoida toisen mielipiteen samaksi kuin hänellä itsellä.
Sitten hän ihmettelee silmt pyöreänä et miks toiset kirjoittajat vihaa häntä ja noin haukkuu!
Oisko kyse siitä et narsistiksi haukkui ensin itse jonkun kun se kirjoittaja ei tykänny helsingistä ja eimia ei tykänny siitä et toinen ei siitä kaupungista tykänny. Ja toinen loukkaantu suorasta solvauksesta ja puolustautui? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eimialla on myös henkisen sukupuolen sokeus.
Lisäksi ei selvästi tunne itseään eikä ole rehellinen siitä miten missäkin tilanteessa ja tunteessa toimii ja sen takia ei pysty ymmärtään muita ihmisiä.
Hän siis tulee turpaa aukoon kun ei tykkää jonkun mielipiteestä. Esim. Helsinki on mielestäni snobien kaupunki.
Eimia ei pysty hyväksyyn et joku kirjoittaja ajattelee Helsingistä näin. Hän haluu nyrkeillä ja narsku haukuin rusikoida toisen mielipiteen samaksi kuin hänellä itsellä.
Sitten hän ihmettelee silmt pyöreänä et miks toiset kirjoittajat vihaa häntä ja noin haukkuu!
Oisko kyse siitä et narsistiksi haukkui ensin itse jonkun kun se kirjoittaja ei tykänny helsingistä ja eimia ei tykänny siitä et toinen ei siitä kaupungista tykänny. Ja toinen loukkaantu suorasta solvauksesta ja puolustautui?Joo no mulla ei oo mitään tekemistä "eimioiden" kanssa.
Ja minä en ehkä oo se rölli joksi rölliksi minua kuvittelet.
En oo tosiaan lähelläkään viittäkymmentä vielä ite ja enkä ole koskaan seurustellut 32v vanhemman ihmisen kanssa, en ikinä.
Enlä asu siellä, missä minun kuvittelet asuvan jne.
Ja nyt oon sinkku ja taidan haluta ollaki.
Mutta jostain syystä minua olet rölliksi kutsunu jo ainakin 10-11kk.
Vaikuttaa siltä, että haikailet jota kuta ja nyt kohdistat minuun sitten tämän haikailun.
Mutta kuten sanottua, jos selkeästi näytät toteen mitä sukupuolta edustat sitten uskon.
Netissä kun on nykyään näemmä muotia esiintyä eri sukupuolina. En pidä ihan terveenä sitäkään hommaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo no mulla ei oo mitään tekemistä "eimioiden" kanssa.
Ja minä en ehkä oo se rölli joksi rölliksi minua kuvittelet.
En oo tosiaan lähelläkään viittäkymmentä vielä ite ja enkä ole koskaan seurustellut 32v vanhemman ihmisen kanssa, en ikinä.
Enlä asu siellä, missä minun kuvittelet asuvan jne.
Ja nyt oon sinkku ja taidan haluta ollaki.
Mutta jostain syystä minua olet rölliksi kutsunu jo ainakin 10-11kk.
Vaikuttaa siltä, että haikailet jota kuta ja nyt kohdistat minuun sitten tämän haikailun.
Mutta kuten sanottua, jos selkeästi näytät toteen mitä sukupuolta edustat sitten uskon.
Netissä kun on nykyään näemmä muotia esiintyä eri sukupuolina. En pidä ihan terveenä sitäkään hommaa.Missä kuvittelen sun asuvan?
Enhän tunne sua ollenkaan helvetin palsta takiainen!
Eimia! Nyt sun on aika ottaa ote tosta mielikuvituksestas ja laittaa se kuriin!
Olet täällä milloin kenenkin kanssa suhteessa! Tämä on nettipalsta. Ei parisuhde!
Sinä et seurustele täällä kenenkään kanssa!
Sinulla ei ole parisuhdetta minuun saati kehenkään muuhun täällä
Mene oikeaan elämään ja juttele siellä oikeasti sen kanssa johon ihastunu.
Älä päästä harhoja valtaan vaan elä todellista elämää sen lirkulirkunlirkun nettiharhan sijaan
Ärsyttää joutua toisteleen tuota. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kuvittelen sun asuvan?
Enhän tunne sua ollenkaan helvetin palsta takiainen!
Eimia! Nyt sun on aika ottaa ote tosta mielikuvituksestas ja laittaa se kuriin!
Olet täällä milloin kenenkin kanssa suhteessa! Tämä on nettipalsta. Ei parisuhde!
Sinä et seurustele täällä kenenkään kanssa!
Sinulla ei ole parisuhdetta minuun saati kehenkään muuhun täällä
Mene oikeaan elämään ja juttele siellä oikeasti sen kanssa johon ihastunu.
Älä päästä harhoja valtaan vaan elä todellista elämää sen lirkulirkunlirkun nettiharhan sijaan
Ärsyttää joutua toisteleen tuota.Sinä se takiainen tässä olet, kun pakonomaisin tarpeinesi aloit aloituksiini puuttumaan, luullen minun olevan joku, joka en todellakaan ole.
Mulle riitti ja loppu käynti tällä palstalla. Ja ylipäätään suomi24:ssä.
Ahdistele ja hauku muita ja kiitä onneasi, ettei joku loukkaannu tosissaan ja tee sinusta rikosilmoitusta siitä, että solvaat syyttömiä ihmisiä ja ahdistelet heitä päivästä toiseen. Millon ketäkin. Sulle ei ole vastuusta ja seurauksista näemmä kokemusta.
Ite näen, että olet työtön tai kenties eläkkeellä oleva poloinen, jonka ainut henkireikä on tämä palsta ja näköjään haikailu jonkun perään jota tuskin on olemassakaan.
Siitä vaan, minun ei tarvii täällä roikkua, voin paremmin ilman tätä paikkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se takiainen tässä olet, kun pakonomaisin tarpeinesi aloit aloituksiini puuttumaan, luullen minun olevan joku, joka en todellakaan ole.
Mulle riitti ja loppu käynti tällä palstalla. Ja ylipäätään suomi24:ssä.
Ahdistele ja hauku muita ja kiitä onneasi, ettei joku loukkaannu tosissaan ja tee sinusta rikosilmoitusta siitä, että solvaat syyttömiä ihmisiä ja ahdistelet heitä päivästä toiseen. Millon ketäkin. Sulle ei ole vastuusta ja seurauksista näemmä kokemusta.
Ite näen, että olet työtön tai kenties eläkkeellä oleva poloinen, jonka ainut henkireikä on tämä palsta ja näköjään haikailu jonkun perään jota tuskin on olemassakaan.
Siitä vaan, minun ei tarvii täällä roikkua, voin paremmin ilman tätä paikkaa.Pikku adios amigossin vuosisadan nyyhkytys että pakit antanut roikottaaa!
Nyyyh ja yhyy.
Koita päästä eteenpäin siitä ettet vaan ollu toisen ihastuksen kohde. Jatka matkaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikku adios amigossin vuosisadan nyyhkytys että pakit antanut roikottaaa!
Nyyyh ja yhyy.
Koita päästä eteenpäin siitä ettet vaan ollu toisen ihastuksen kohde. Jatka matkaa!En oo koskaan koko ihmistä tavannutkaan, enkä halua.
Seinähullut ihmiset kierrän kaukaa
- Anonyymi
Röltsitär sä oot mun kaunein unelmani:)
- Anonyymi
Eimia suututti mut. Nyt en oo tolla tuulella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eimia suututti mut. Nyt en oo tolla tuulella.
Kostat toisen pahan mulle?
- Anonyymi
Pääseekös sinne häpiään niin jotain kautta vielä tietääks joku tien, tattis.
- Anonyymi
Minusta se kertoo kommentoijien älyvapaudesta enemmän jos pistäytyy tosissaan väittelemään tämän eimiaan ja ylipäätään naisiin kirroutuneella tavalla fiksautuneen apmiehen kanssa ja tämä on kylmä fakta. Jos ei tuon paremmin osaa erottaa totta ja epätotta niin nurkkaan häpeämään
- Anonyymi
Minusta sinulla on psykoosi. Näet miehiä siellä missä
Muut näkee pikseleitä!
Pitäskö sun mennä psykiatrille? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta sinulla on psykoosi. Näet miehiä siellä missä
Muut näkee pikseleitä!
Pitäskö sun mennä psykiatrille?Vai että ihan pikseliksi mennyt AP-miehellä 🤦♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että ihan pikseliksi mennyt AP-miehellä 🤦♀️
Mut älä sit vingu jos tuntuu kuin ”kullini” ois kasvanu sisäänpäin ja et oon sua hentorakenteisempi.
Älä sit tuu kateelliseksi siitä. Jookos? Ei mitään ulkonäkö kateuskohtauksia jookos? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että ihan pikseliksi mennyt AP-miehellä 🤦♀️
Linkkaa nyt jo eimia se kullis tänne. Niin nähdään niitä ”miehiä” eikä vaan pikseliä ja tekstiä.
Kato nyt oot eimia ainoo joka niitä pippeleitä täällä näkee.
Me muut ei nähdä alastomia sukuelimiä palstalla.
Joten laitappas kuvia tänne niistä kulleista meille muillekin nähtäväks et uskotaan et pelkkää kyrpää täynnä koko palsta.
Ja se panokutsu testaan mun ”kullia” sun pilluus on voimas!
Saat itse sovittaa palapelin palasia yhteen ja kokeilla onko mun värkki sellanen jonka saat uppoon pilluus.
Mut älä sit itke jos osat ei sovi yhteen
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073225GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351032- 47899
- 67878
- 53867
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25864Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862