Skoda-VW on ilmoittanut aikovansa kieltää sananvapauden internetissä ihka-aitoon neuvostotyyliin. Tsekkoslovakian kommunistisen puolueen (Komunistická strana Čech a Moravy) pääsihteerin mukaan sananvapaus on uhka maan turvallisuudelle.
https://auto.hindustantimes.com/auto/news/volkswagen-follows-honda-in-facebook-ad-boycott-over-hate-speech-41593572055277.html
Ensimmäinen kertahan tämä ei ole. Aiemmin muun muassa Helkama Auto (Vemix) on yrittänyt kieltää skodan monista vioista puhumisen ja ns. "hyödylliset idiootit" maksavat lyhyeen takuuseen kuuluviakin korjauksia itse kovan paineen vuoksi.
Skoda yrittää kieltää sananvapauden
27
678
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt iskee taas Putininjuoksupoika toveri Kyykman. Vai ihan Tshekkoslovakian kommunistisen puolueen....
Millähän vuosituhannella toveri trolli Kyykman elelee. No tekee mitä idästä käsketään.Oisko 2022?
Keskuskomitean julistus on täällä:
https://www.kscm.cz/cs/aktualne/aktuality/josef-skala-putin-valecnym-zlocincem-co-bush-clinton-nebo-obama- Anonyymi
Kyykman kirjoitti:
Oisko 2022?
https://www.kscm.cz/cs/aktualne/aktuality/josef-skala-putin-valecnym-zlocincem-co-bush-clinton-nebo-obamaNoniin kyllä nyt viimeistään paljastui, että tää Kyykman on toveripuolen trolli ja Putinin juoksupoika.
Anonyymi kirjoitti:
Noniin kyllä nyt viimeistään paljastui, että tää Kyykman on toveripuolen trolli ja Putinin juoksupoika.
Skooda-kansa ihan ihan isse äänestänyt tuon puolueen mm. EU-parlamenttiin.
- Anonyymi
Kyykman kirjoitti:
Skooda-kansa ihan ihan isse äänestänyt tuon puolueen mm. EU-parlamenttiin.
Kyykkisellä on taas huonompi päivä ja ahdistus vie mieltä.
Ota lääkkeet ja mene päiväunille, niin voi helpottaa. - Anonyymi
Mitä muuta sinne KSCM:lle kuuluu?
- Anonyymi
Kyykman kirjoitti:
Oisko 2022?
https://www.kscm.cz/cs/aktualne/aktuality/josef-skala-putin-valecnym-zlocincem-co-bush-clinton-nebo-obamaKSCM on muuten EU-parlamentissa, voi loppua skodan tuonti EU-alueelle. Siitäkös Lavrov raivostuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä muuta sinne KSCM:lle kuuluu?
Kommunistitotalitarismissa skoodan moninaisista ongelmista ei saa puhua eikä kirjoittaa
- Anonyymi
Ai toikin on vielä hengissä. Ei koronakaan siihen pystynyt.
- Anonyymi
Sitkeä on putinin trollipoika.
- Anonyymi
Tämä Tsekin valtapuolue esti Suomen NATO-jäsenyyden
- Anonyymi
Skodistit palvovat Putinia, monella on oma Putin alttari kotona ja skodassa
- Anonyymi
Ja Marxin ja Leninin patsaat
- Anonyymi
Näyttää levinneen tänne palstalle tuo sensuuri. Skeidaa ei saa kritisoida koska Moskova kieltää
- Anonyymi
Juuri tällä palstalla on tuota sensuuria.
- Anonyymi
Miksei skodistit ota mielialalääkitystä? Ei tarvitsisi murehtia ja purkaa ahdistusta tänne
- Anonyymi
Skoda ja sen fanit on vajonneet yhä alemmas tuolla sensuroinnilla jota täälläkin on.
- Anonyymi
Näinhän se valitettavasti menee.
- Anonyymi
Juuri noin. Sensuroidaan täälläkin kaikki jotka ei ole puolueen virallisen linjan takana.
- Anonyymi
Sananvapaus ei sovi aatteen miehille.
- Anonyymi
Huolestuttavaa että yllätävän moni näköjään haluaa rautaesiripun lasketumista uudellee, salata kaikki negatiiviset faktat Skodasta ja masinoida omaa propagandaa tuuttiin.
- Anonyymi
Joskus kumipuslat vanhenevat ja menettävät kimmoisuutensa, minä olen aina pari kertaa vuodessa öljynnyt kumipuslat Corollan alustassa niin ne pysyvät kunnossa.
- Anonyymi
Sananvapaus kuuluu läntiseen demokratiaan. No eipä tietenkään kuulu skoda-perinteisiin.
- Anonyymi
Miksi läntisiä arvoja kielletään mutta kuitenkin niistä itse nautitaan ja sitten taas ulospäin näytetään Skodalla pihalla että itäarvot on mieluisat.
- Anonyymi
Älkää hyväksykö sananvapauden poljentaa!
- Anonyymi
Autoritäärinen sensuuri on itäblokin tyyliä.
- Anonyymi
Ikävää touhua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181891Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541186Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki78986Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17978TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930- 46835
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään85806- 70782
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42764