Skoda yrittää kieltää sananvapauden

Skoda-VW on ilmoittanut aikovansa kieltää sananvapauden internetissä ihka-aitoon neuvostotyyliin. Tsekkoslovakian kommunistisen puolueen (Komunistická strana Čech a Moravy) pääsihteerin mukaan sananvapaus on uhka maan turvallisuudelle.

https://auto.hindustantimes.com/auto/news/volkswagen-follows-honda-in-facebook-ad-boycott-over-hate-speech-41593572055277.html

Ensimmäinen kertahan tämä ei ole. Aiemmin muun muassa Helkama Auto (Vemix) on yrittänyt kieltää skodan monista vioista puhumisen ja ns. "hyödylliset idiootit" maksavat lyhyeen takuuseen kuuluviakin korjauksia itse kovan paineen vuoksi.

27

678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt iskee taas Putininjuoksupoika toveri Kyykman. Vai ihan Tshekkoslovakian kommunistisen puolueen....

Millähän vuosituhannella toveri trolli Kyykman elelee. No tekee mitä idästä käsketään.

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Noniin kyllä nyt viimeistään paljastui, että tää Kyykman on toveripuolen trolli ja Putinin juoksupoika.

Skooda-kansa ihan ihan isse äänestänyt tuon puolueen mm. EU-parlamenttiin.

• Anonyymi
        Kyykman kirjoitti:

Skooda-kansa ihan ihan isse äänestänyt tuon puolueen mm. EU-parlamenttiin.

Kyykkisellä on taas huonompi päivä ja ahdistus vie mieltä.
        Ota lääkkeet ja mene päiväunille, niin voi helpottaa.

• Anonyymi

Mitä muuta sinne KSCM:lle kuuluu?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä muuta sinne KSCM:lle kuuluu?

Kommunistitotalitarismissa skoodan moninaisista ongelmista ei saa puhua eikä kirjoittaa

• Anonyymi

Ai toikin on vielä hengissä. Ei koronakaan siihen pystynyt.

• Anonyymi

Sitkeä on putinin trollipoika.

• Anonyymi

Tämä Tsekin valtapuolue esti Suomen NATO-jäsenyyden

• Anonyymi

Skodistit palvovat Putinia, monella on oma Putin alttari kotona ja skodassa

• Anonyymi

Ja Marxin ja Leninin patsaat

• Anonyymi

Näyttää levinneen tänne palstalle tuo sensuuri. Skeidaa ei saa kritisoida koska Moskova kieltää

• Anonyymi

Juuri tällä palstalla on tuota sensuuria.

• Anonyymi

Miksei skodistit ota mielialalääkitystä? Ei tarvitsisi murehtia ja purkaa ahdistusta tänne

• Anonyymi

Skoda ja sen fanit on vajonneet yhä alemmas tuolla sensuroinnilla jota täälläkin on.

• Anonyymi

Näinhän se valitettavasti menee.

• Anonyymi

Juuri noin. Sensuroidaan täälläkin kaikki jotka ei ole puolueen virallisen linjan takana.

• Anonyymi

Sananvapaus ei sovi aatteen miehille.

• Anonyymi

Huolestuttavaa että yllätävän moni näköjään haluaa rautaesiripun lasketumista uudellee, salata kaikki negatiiviset faktat Skodasta ja masinoida omaa propagandaa tuuttiin.

• Anonyymi

Joskus kumipuslat vanhenevat ja menettävät kimmoisuutensa, minä olen aina pari kertaa vuodessa öljynnyt kumipuslat Corollan alustassa niin ne pysyvät kunnossa.

• Anonyymi

Sananvapaus kuuluu läntiseen demokratiaan. No eipä tietenkään kuulu skoda-perinteisiin.

• Anonyymi

Miksi läntisiä arvoja kielletään mutta kuitenkin niistä itse nautitaan ja sitten taas ulospäin näytetään Skodalla pihalla että itäarvot on mieluisat.

• Anonyymi

Älkää hyväksykö sananvapauden poljentaa!

• Anonyymi

Autoritäärinen sensuuri on itäblokin tyyliä.

• Anonyymi

Ikävää touhua.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      218
      1891
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1748
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1186
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      78
      986
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      978
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      930
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      835
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      85
      806
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      782
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      764
    Aihe