Mistä tupakkaa alaikäisenä?????

Anonyymi

Moi oisko ketää ketä vois hakee mulle tupakkaa jkl alueelta. Oon 13v tyttö ja ennen ku joku alkaa valittamaan nii en voi mitään että oon koukus koska kokeilin kerran ja jäin koukkuun ja nii ja oon polttanu jo pari kk. Mut oisko ketää ja jos joku voi hakee niii paljo se sit maksaa. Mut jos ketää on jkl alueelta nii laittakaa snäpit.

7

436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siirry vieroituslaastareihin!

• Anonyymi

Nyt toppi, niin ei tarvi tehdä 25 vuoden kuluttua.

• Anonyymi

Herra rehtori, 80v vois ihan hyvin pysyä enemmän totuuden kaidalla kinttupolulla!
      Olit 13v. poika joskus 1950 luvun alkuvuosina.
      Sinulle kaksinaamainen narri meriteeraa enemmän yleisön nettitykkäykset kuin asiallisuus. Itse vastailet typeriin trolleihisi.

OK - Stalin otti syntymäseutusi sodan keinoin, mutta 420.000 heimolaistasi ei lähtenyt kanssasi trollauksen hetteisille poluille.

• Anonyymi

Tiesitkö, että tupakointi pilaa ihon, hampaat, sormet, keuhkot ja kaikkien yhteisen ilman, jota hengitämme? Muutaman vuoden kuluttua olet vanhan ruppanan näköinen. Tupakointi vie myös rahasi.

Nyt on hyvä hetki lopettaa! Lääkäri voi määrätä lopettamista helpottavaa lääkettä, jos ei muuten onnistu.

• Anonyymi

Puhu nyt herranjumala jokkekin ja sano että poltat
      -13v itekki

• Anonyymi

Kannattiko aloittaa? On ne lapset yksinkertaisia ja tyhmiä

• Anonyymi

Älä polta tupakkaa. Olen tuntenut erään naisen sinun ikäisestä tytöstä lähtien 26 vuotta. Siitä ajasta hän on polttanut tupakkaa yli 20 vuotta. Määrä on noussut muutamasta tupakasta yli askiin päivässä.
      Hänellä on huono finninen ja ihottumainen iho. Hän on ollut keuhkokuumeen vuoksi pari kertaa sairaalassa. Häntä ei hyväksytty toiseen jalkaleikkaukseen, koska toipuminen tupakoinnin vuoksi oli vaarassa. Ekan leikkauksen haavat eivät meinanneet sulkeutua.
      Hän polttaa nykyään useamman tupakan putkeen. Hänen ääreisverenkiertonsa ja hapenottokyky on heikentynyt niin, että hänen nenä sinertää. Iho harmahtaa.
      Hän myöhästytti lentokoneen, joka oli täynnä matkustajia, koska hänen oli päästävä tupakkahuoneeseen terminaalissa.
      Mitähän vielä. Ei kannata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2217
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      67
      1076
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      107
      970
    4. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      70
      923
    5. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      54
      895
    6. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      43
      883
    7. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      858
    8. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      9
      848
    9. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      30
      848
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      46
      789
    Aihe