Mistä tupakkaa alaikäisenä?????

Anonyymi

Moi oisko ketää ketä vois hakee mulle tupakkaa jkl alueelta. Oon 13v tyttö ja ennen ku joku alkaa valittamaan nii en voi mitään että oon koukus koska kokeilin kerran ja jäin koukkuun ja nii ja oon polttanu jo pari kk. Mut oisko ketää ja jos joku voi hakee niii paljo se sit maksaa. Mut jos ketää on jkl alueelta nii laittakaa snäpit.

7

411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siirry vieroituslaastareihin!

• Anonyymi

Nyt toppi, niin ei tarvi tehdä 25 vuoden kuluttua.

• Anonyymi

Herra rehtori, 80v vois ihan hyvin pysyä enemmän totuuden kaidalla kinttupolulla!
      Olit 13v. poika joskus 1950 luvun alkuvuosina.
      Sinulle kaksinaamainen narri meriteeraa enemmän yleisön nettitykkäykset kuin asiallisuus. Itse vastailet typeriin trolleihisi.

OK - Stalin otti syntymäseutusi sodan keinoin, mutta 420.000 heimolaistasi ei lähtenyt kanssasi trollauksen hetteisille poluille.

• Anonyymi

Tiesitkö, että tupakointi pilaa ihon, hampaat, sormet, keuhkot ja kaikkien yhteisen ilman, jota hengitämme? Muutaman vuoden kuluttua olet vanhan ruppanan näköinen. Tupakointi vie myös rahasi.

Nyt on hyvä hetki lopettaa! Lääkäri voi määrätä lopettamista helpottavaa lääkettä, jos ei muuten onnistu.

• Anonyymi

Puhu nyt herranjumala jokkekin ja sano että poltat
      -13v itekki

• Anonyymi

Kannattiko aloittaa? On ne lapset yksinkertaisia ja tyhmiä

• Anonyymi

Älä polta tupakkaa. Olen tuntenut erään naisen sinun ikäisestä tytöstä lähtien 26 vuotta. Siitä ajasta hän on polttanut tupakkaa yli 20 vuotta. Määrä on noussut muutamasta tupakasta yli askiin päivässä.
      Hänellä on huono finninen ja ihottumainen iho. Hän on ollut keuhkokuumeen vuoksi pari kertaa sairaalassa. Häntä ei hyväksytty toiseen jalkaleikkaukseen, koska toipuminen tupakoinnin vuoksi oli vaarassa. Ekan leikkauksen haavat eivät meinanneet sulkeutua.
      Hän polttaa nykyään useamman tupakan putkeen. Hänen ääreisverenkiertonsa ja hapenottokyky on heikentynyt niin, että hänen nenä sinertää. Iho harmahtaa.
      Hän myöhästytti lentokoneen, joka oli täynnä matkustajia, koska hänen oli päästävä tupakkahuoneeseen terminaalissa.
      Mitähän vielä. Ei kannata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olette jos tosi kaunis nainen

on ollut tosi pitkään siis vuosia vuosia yksin eikä edes oikein tahdo päästää ketään miestä lähelleen niin mistä johtuu?
      Ikävä
      269
      3261
    2. Mies älä nyt,

vain vaihda nykyistä elämäääsi siihen naiseen. On kyllä nätti ja kiva kaikinpiolin, mutta et vain tiedä hänestä kaikkea.
      Ikävä
      177
      2232
    3. Uskallatko laittaa jotain konkreettisempaa

tuntomerkkiä ihastuksestasi? Esim mistä olette keskustelleet, missä nähneet jne. Minä aloitan: IP TV 😃 ps. Siitä on vu
      Ikävä
      76
      1708
    4. Koska olet viimeksi nähnyt kaivattusi?

Millainen kohtaaminen oli?
      Ikävä
      100
      1668
    5. Mitä asemanmäessä.

Poliisit rynnäkkö varusteissa koiria ja droneja
      Jämsä
      36
      1641
    6. Miksei Martinaa nähty Linnan juhlissa

Kun on niin suosittu valmentaja, että ilmaisessa juoksutapahtumassakin oli kauhea yleisöryntäys, kaikkiaan 6 osallistuj
      Kotimaiset julkkisjuorut
      446
      1356
    7. Sunnuntai kyssäri

Millä tavoin hän erityinen? Onko hän erityinen vain sinun silmissä, vai huomaako myös muut hänen erilaisuutensa?
      Ikävä
      77
      996
    8. Asutko missä kerroksessa

Kuinka ylös pitää katse luoda jos ohi kävellessä sulle ajatuksen lähettää? 😘🤭🌌🩷
      Ikävä
      165
      994
    9. Onko sinulla mies vähän ristiriitaiset fiilikset?

Kenties johtuen käyttäytymisestäni. Et oikein tiedä mitä tehdä vaikka tavallaan tiedätkin. Sellaista se on. Mieti nyt si
      Ikävä
      101
      944
    10. Miehelle..

Mietin sitä, että suhtaudutko minuun eri tavalla kuin ennen? Ja jos niin mikä on muuttunut? -naiselta
      Ikävä
      49
      900
    Aihe