Mistä tupakkaa alaikäisenä?????

Anonyymi

Moi oisko ketää ketä vois hakee mulle tupakkaa jkl alueelta. Oon 13v tyttö ja ennen ku joku alkaa valittamaan nii en voi mitään että oon koukus koska kokeilin kerran ja jäin koukkuun ja nii ja oon polttanu jo pari kk. Mut oisko ketää ja jos joku voi hakee niii paljo se sit maksaa. Mut jos ketää on jkl alueelta nii laittakaa snäpit.

7

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siirry vieroituslaastareihin!

    • Anonyymi

      Nyt toppi, niin ei tarvi tehdä 25 vuoden kuluttua.

    • Anonyymi

      Herra rehtori, 80v vois ihan hyvin pysyä enemmän totuuden kaidalla kinttupolulla!
      Olit 13v. poika joskus 1950 luvun alkuvuosina.
      Sinulle kaksinaamainen narri meriteeraa enemmän yleisön nettitykkäykset kuin asiallisuus. Itse vastailet typeriin trolleihisi.

      OK - Stalin otti syntymäseutusi sodan keinoin, mutta 420.000 heimolaistasi ei lähtenyt kanssasi trollauksen hetteisille poluille.

    • Anonyymi

      Tiesitkö, että tupakointi pilaa ihon, hampaat, sormet, keuhkot ja kaikkien yhteisen ilman, jota hengitämme? Muutaman vuoden kuluttua olet vanhan ruppanan näköinen. Tupakointi vie myös rahasi.

      Nyt on hyvä hetki lopettaa! Lääkäri voi määrätä lopettamista helpottavaa lääkettä, jos ei muuten onnistu.

    • Anonyymi

      Puhu nyt herranjumala jokkekin ja sano että poltat
      -13v itekki

    • Anonyymi

      Kannattiko aloittaa? On ne lapset yksinkertaisia ja tyhmiä

    • Anonyymi

      Älä polta tupakkaa. Olen tuntenut erään naisen sinun ikäisestä tytöstä lähtien 26 vuotta. Siitä ajasta hän on polttanut tupakkaa yli 20 vuotta. Määrä on noussut muutamasta tupakasta yli askiin päivässä.
      Hänellä on huono finninen ja ihottumainen iho. Hän on ollut keuhkokuumeen vuoksi pari kertaa sairaalassa. Häntä ei hyväksytty toiseen jalkaleikkaukseen, koska toipuminen tupakoinnin vuoksi oli vaarassa. Ekan leikkauksen haavat eivät meinanneet sulkeutua.
      Hän polttaa nykyään useamman tupakan putkeen. Hänen ääreisverenkiertonsa ja hapenottokyky on heikentynyt niin, että hänen nenä sinertää. Iho harmahtaa.
      Hän myöhästytti lentokoneen, joka oli täynnä matkustajia, koska hänen oli päästävä tupakkahuoneeseen terminaalissa.
      Mitähän vielä. Ei kannata.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe