Mistä tupakkaa alaikäisenä?????

Anonyymi

Moi oisko ketää ketä vois hakee mulle tupakkaa jkl alueelta. Oon 13v tyttö ja ennen ku joku alkaa valittamaan nii en voi mitään että oon koukus koska kokeilin kerran ja jäin koukkuun ja nii ja oon polttanu jo pari kk. Mut oisko ketää ja jos joku voi hakee niii paljo se sit maksaa. Mut jos ketää on jkl alueelta nii laittakaa snäpit.

13

1310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siirry vieroituslaastareihin!

• Anonyymi

Nyt toppi, niin ei tarvi tehdä 25 vuoden kuluttua.

• Anonyymi

Herra rehtori, 80v vois ihan hyvin pysyä enemmän totuuden kaidalla kinttupolulla!
      Olit 13v. poika joskus 1950 luvun alkuvuosina.
      Sinulle kaksinaamainen narri meriteeraa enemmän yleisön nettitykkäykset kuin asiallisuus. Itse vastailet typeriin trolleihisi.

OK - Stalin otti syntymäseutusi sodan keinoin, mutta 420.000 heimolaistasi ei lähtenyt kanssasi trollauksen hetteisille poluille.

• Anonyymi

Tiesitkö, että tupakointi pilaa ihon, hampaat, sormet, keuhkot ja kaikkien yhteisen ilman, jota hengitämme? Muutaman vuoden kuluttua olet vanhan ruppanan näköinen. Tupakointi vie myös rahasi.

Nyt on hyvä hetki lopettaa! Lääkäri voi määrätä lopettamista helpottavaa lääkettä, jos ei muuten onnistu.

• Anonyymi

Puhu nyt herranjumala jokkekin ja sano että poltat
      -13v itekki

• Anonyymi

Onko Herrallakin Jumala? Mikä se sellainen on?

• Anonyymi

Kannattiko aloittaa? On ne lapset yksinkertaisia ja tyhmiä

• Anonyymi

Älä polta tupakkaa. Olen tuntenut erään naisen sinun ikäisestä tytöstä lähtien 26 vuotta. Siitä ajasta hän on polttanut tupakkaa yli 20 vuotta. Määrä on noussut muutamasta tupakasta yli askiin päivässä.
      Hänellä on huono finninen ja ihottumainen iho. Hän on ollut keuhkokuumeen vuoksi pari kertaa sairaalassa. Häntä ei hyväksytty toiseen jalkaleikkaukseen, koska toipuminen tupakoinnin vuoksi oli vaarassa. Ekan leikkauksen haavat eivät meinanneet sulkeutua.
      Hän polttaa nykyään useamman tupakan putkeen. Hänen ääreisverenkiertonsa ja hapenottokyky on heikentynyt niin, että hänen nenä sinertää. Iho harmahtaa.
      Hän myöhästytti lentokoneen, joka oli täynnä matkustajia, koska hänen oli päästävä tupakkahuoneeseen terminaalissa.
      Mitähän vielä. Ei kannata.

• Anonyymi

Mis tuut hakee jos 20.11 2025 klo 17.00

• Anonyymi

Haloo oon 12 vuotias poika.

• Anonyymi

No läppä oli testasin vaan moikka.

• Anonyymi

Huono Provo. Kerran tupakoi niin ei jää mihinkään koukkuun ellei takki tartu naulakon koukkuun. Eli höpön löpön.

• Anonyymi

Noinkohan edes ollut mikään 13v tyttö, joku trolli huvittanut vaan itseään tuollaisella hölynpölykirjoituksella, lopettakaa se, PRKL.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      56
      2215
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      201
      2051
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1392
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      995
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      58
      887
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      855
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe