Naisten suuri tietoisuus kieltäytyy synnyttämisestä lopullisesti

Anonyymi

Naiset ovat vihdoin päässeet evoluutiossa huippuun ja ovat vapaita kansalaisia sanoakseen, että ei ihminen, eikä varsinkaan mikään naisihminen todellakaan tarvitse mitään synnytyksiä.

Eipä enää sekään, etteivät äidit kasvata lapsiaan, se ei ole edes ongelmien listalla, mutta se, että suomalaisille naisille synnytys on kannattamatonta.

Naiset Suurella Naisasialiiton foorumeilla ovat tulleet johtopäätökseen, että synnyttäminen saa nyt riittää lopullisesti ja vuorenvarmasti.

Etelämaissa on paljon yksinäisiä lapsia, joita riittää suomalaisille.
Sieltä me otamme itsellemme lemmikin.
Kyllä Länsimaisen Suuren demokratian pitää luoda lakeja, jotka tuovat pienokaisia Suomeen pois etelämaiden meluista, saasteista, pahoinvoinnista.

0

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan kootut selitykset ketju virallinen

Join vettä - kusin samantien alleni. Otin energiaa -oksensin. Vatsakrampit söi mun kaikki voimat.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        276
        1914
      2. Miten olette pärjänneet kuumuuden kanssa?

Viime yö oli trooppisen lämmin ja kämpässä kuuma. Heräilin vähän väliä kuumuuden takia vaikka nukuin pelkkä lakana päällä. Täkin heitin jo viime viiko
        Maailman menoa
        180
        1593
      3. Mara kisoissa ensiapuun

Hoiperteli maaliin ja joutui suoraan ensiapuun. Siis mitä järkeä on rääkätä itseään tuolla tavalla? Mikä tuota naista vaivaa kun pitää päteä vielä tuo
        Kotimaiset julkkisjuorut
        133
        1197
      4. Edelleen se stalkkaa, ja viettää aikaansa palstalla...

Minua etsien ja himoiten. Ai että, olen todella imarreltu, tavallaan. Ymmärrän himosi mutta voitko lopettaa jo. Häiritset minua sinä senkin pögäle. Y
        Tunteet
        104
        895
      5. Kuka hukkui juhannuksena??

Kuka hukkui Leirintäalueella juhannuksena,? Älä vastaa, että miksi täällä kyselet tai muuta sellaista. Jos tiedät varmaksi vaikka nimikirjaimet, niin
        Iisalmi
        4
        867
      6. No aloititko sä jo suhteen

sen toisen ihailijasi kanssa? Sen jonka kanssa sulla oli jotain vispiläkauppaa? Olenko jo unohdettu ja tarpeeton?
        Ikävä
        126
        788
      7. Mitä oikein odotat?

Rehellisiä vastauksia sitten vain.
        Ikävä
        76
        730
      8. Miksi Sanna ei tuomitse Oslon tapahtumia?

Miksi Sanna vaikenee?
        Maailman menoa
        331
        685
      Aihe