Elisan asiakaspalvelu melkoisen syvältä

Anonyymi

Yritin saada poikki äitini tarpeetonta puhelinliittymää, muttei se meinaa millään onnistua. Ensinnäkin asiakaspalvelusta ei löydä sähköpostiosoitetta, johon valtakirjan voisi lähettää. Sitten siellä on joku ty67hmä chatpotti, joka ei edes ymmärrä 120:n merkin viestejä. KOLMANNEKSI, KUN TILAA SOITTOPYYNNÖN NUMEROONSA, SEN SAA VASTA KYMMENEN PÄIVÄN PÄÄSTÄ. voi hyvää päivää!

29

718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvinhän tuo täällä onnistui kun vain osaa..

    • Anonyymi

      Ihan elisako itse täällä vastailee?

      • Anonyymi

        Ei vaan juuri omaisen toimesta liittymän kiinnipanija:) Hyvinhän tuo onnistui kun vain käyttää järkeä


    • Anonyymi

      Minkäihmeen takia edes yrität tehdä tuota tuolla tavalla? Mikset käytä Elisan Oma Elisa -palvelua? Oma Elisaan voi kirjautua omia tunnareilla vaikka keskellä yötä ja voit hoitaa asiasi siellä. Tule nyt nykyaikaan sieltä kivikaudelta. Ei mihinkään asiakaspalveluun ole mitään trvetta soitella vaan hoida hommasi itse Oma Elisassa.

    • Anonyymi

      Tuo on tavallista kaikissa yrityksissä. Kontaktitietoja saa etsiä suurennuslasin kautta.
      Tuo oma elisa auttaa vain, jos om oma liittymä.

      • Anonyymi

        Miten niin muka? Kyllä Oma Elisan kautta voi muidenkin asioita hoitaa, jos kyse on esimerkiksi omasta äidistä. Riittää, että kirjautuu sillä äidin tunnarilla sinne Oma Elisaan. Jos on ylipäätänsä saanut luvan hoitaa toisen asioita niin miten tuo muka on eri asia? Eli kaihan sillon voi kirjautua niillä äidin tunnareilla ja hoitaa sen asian kuntoon.


    • Anonyymi

      Tuo on totta. Omaelisassa ei todellakaan voi hoitaa toisten asioita. Äitini taas on jo 97v eikä puhelimeen ole koskenut enää kahteen vuoteen tietokoneesta puhumattakaan.

      • Anonyymi

        No vaikka olisi 197 uotias niin eihän se estä hänen tunnareillaan Oma Elisaan kirjautumista. Jos taas on tunnarit hukassa, niin se on omaa huolimattomuutta sitten eikä Elisan vika. Ikä ei ole mikään puolustus tuossa asiassa. Kaihan ne tunnarit voi pitää tallessa aikka olisi sen 197 vuotta vanha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vaikka olisi 197 uotias niin eihän se estä hänen tunnareillaan Oma Elisaan kirjautumista. Jos taas on tunnarit hukassa, niin se on omaa huolimattomuutta sitten eikä Elisan vika. Ikä ei ole mikään puolustus tuossa asiassa. Kaihan ne tunnarit voi pitää tallessa aikka olisi sen 197 vuotta vanha.

        Kaiken lisäksi jos en nyt ihan väärin muista niin ainakin Oma Elisan kännykkäsovellukseen voi kirjautua pankkitunnuksillakin. Eli kaihan ne äitii pankkitunnukset on tallessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiken lisäksi jos en nyt ihan väärin muista niin ainakin Oma Elisan kännykkäsovellukseen voi kirjautua pankkitunnuksillakin. Eli kaihan ne äitii pankkitunnukset on tallessa?

        Jep pankkitunnuksilla voi tosiaan kirjautua. Eli tässäkin taas asiakas on aivan pihalla eikä Elisassa ole mitään vikaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiken lisäksi jos en nyt ihan väärin muista niin ainakin Oma Elisan kännykkäsovellukseen voi kirjautua pankkitunnuksillakin. Eli kaihan ne äitii pankkitunnukset on tallessa?

        Ei vanhuksilla mitään pankkitunnuksia ole eikiä tietokoneista hajuakaan. EI ÄITI ÄÄNESTÄMÄÄNKÄÄN PÄÄSSYT, KUN PITÄISI OLLA KUBVALLINEN KELAKORTTI EIKÄ HÄNELLÄ MITÄÄN KUVAA OLE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vanhuksilla mitään pankkitunnuksia ole eikiä tietokoneista hajuakaan. EI ÄITI ÄÄNESTÄMÄÄNKÄÄN PÄÄSSYT, KUN PITÄISI OLLA KUBVALLINEN KELAKORTTI EIKÄ HÄNELLÄ MITÄÄN KUVAA OLE.

        Pankki vaatii kuulemma jo passinkin, jos meinaa verkkopankkisopimusta tehdä, muttei se liene enää ajankohtaista, kun pitäisi ensin baareilla kantaa valokuvaamoon ja sieltä poliisiasemalle uskottu mies mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pankki vaatii kuulemma jo passinkin, jos meinaa verkkopankkisopimusta tehdä, muttei se liene enää ajankohtaista, kun pitäisi ensin baareilla kantaa valokuvaamoon ja sieltä poliisiasemalle uskottu mies mukana.

        Ei ne muuten luovuta tilattua henkilökorttiakaan r-kioskilta, jos ei ole passia näyttää ja harvalla sellaista on, kun ei ole matkustellut. Eli homma ei pelaa alkuunkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vanhuksilla mitään pankkitunnuksia ole eikiä tietokoneista hajuakaan. EI ÄITI ÄÄNESTÄMÄÄNKÄÄN PÄÄSSYT, KUN PITÄISI OLLA KUBVALLINEN KELAKORTTI EIKÄ HÄNELLÄ MITÄÄN KUVAA OLE.

        Kyllä on ja ne saa pankista jos ei..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pankki vaatii kuulemma jo passinkin, jos meinaa verkkopankkisopimusta tehdä, muttei se liene enää ajankohtaista, kun pitäisi ensin baareilla kantaa valokuvaamoon ja sieltä poliisiasemalle uskottu mies mukana.

        Mitä pötyä oikein selität? Missä muka pääsee äänestämään näyttämällä Kela -korttia? Eihän Kelakortti ole mikään henkilötodistus eikä se ole sellaiseksi koskaan kelvannut, joten ei se kelpaa äänestäessäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pötyä oikein selität? Missä muka pääsee äänestämään näyttämällä Kela -korttia? Eihän Kelakortti ole mikään henkilötodistus eikä se ole sellaiseksi koskaan kelvannut, joten ei se kelpaa äänestäessäkään.

        Missä kiven alla olet oikein elänyt? Kyllään nyt pankit on aina vaatinut passin tai henkkarikortin kun haluat avata tilin jne.


    • Anonyymi

      Helsingin Puhelinyhdistys oli aikoinaan maan parhaita yrityksiä, asiakkailleenkin. Nyt Elisa on tuhonnut sen perinnön.

      • Anonyymi

        Tiistain päätöskurssi "vain" 52,92 euroa, lähes ath eli all time high...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiistain päätöskurssi "vain" 52,92 euroa, lähes ath eli all time high...

        Puhuttiin asiakaspalvelusta.


    • Anonyymi

      Anna mulle se osake niin voin auttaa. Problem solved, anna mulle. :)

      • Anonyymi

        Ei ole kyseessä osake vaan langaton kotiluuri.


    • Anonyymi

      Ei ole kyllä mitään ongelmaa koskaan ollut. Taidat olla Soneran miehiä.

    • Anonyymi

      OmaElisa on turha. Sieltä vastataan todella pitkällä viiveellä. Itse ainut keino millä sain heidät ottamaan yhteyttä ja irtisanouttua turhan liittymän oli siirtopyyntö toiselle operaattorille. Johan sitten alkoivat soitella ja hoitaa asiaa.

      • Anonyymi

        Eipä tarvitse vastailla mitään kun ei tarvitse ottaa koskaan yhteyttä:). Nimittäin 15-vuotta Elisalla eikä kertaakaan ole tarvinnut työllistää asiakaspalvelua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tarvitse vastailla mitään kun ei tarvitse ottaa koskaan yhteyttä:). Nimittäin 15-vuotta Elisalla eikä kertaakaan ole tarvinnut työllistää asiakaspalvelua..

        Kyllä saa yhtämittaa yhteyttä ottaa, jos omistaa elisaviihteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä saa yhtämittaa yhteyttä ottaa, jos omistaa elisaviihteen.

        Ei ole silloinkaan tarvinnut ottaa. Viihde ollut käytössä muutaman vuoden:)


    • Anonyymi

      Kun Elisa nosti vuosittain femmalla liittymän kuukausimaksua eikä suostunut pitämään sitä ennallaan, vaihdoin toiseen operaattoriin, joka antaa täsmälleen saman palvelun 15 egee halvemmalla. Sen jälkeen Elisa vuoden ajan viestitti ja soitteli, että palaisinko asiakkaaksi.

    • Anonyymi

      SUOMEN HUONOIN ns "ASIAKASPALVELU.Mikään puhelin-numero ei vastaa , takaisinsoittoa ei kuulu, eikä mikään viestitys onnistu Sulkivat" palvelun" lupauksista huolimatta varoituksetta ! Korjaa siinä sitten asioita idioottien kanssa kun niihin ei saa yhteyttä.
      Ps jokunen vuosi sitten asiakaspalvelun kehuma huippu asiantuntija vastasi tekniseen kysymykseen että "Ei sen nuin pitäisi toimia ja toista piti lähteä etsimään kerrostalomme naapurissa sijaitsevan yrityksen parkkipaikalta
      Surkea yritys puhelinyhdistykseltä toimia Teleoperaattorina.

      • Anonyymi

        1.Telia 2.Dna 3.Elisa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1718
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      144
      1069
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      900
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      895
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      861
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      840
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      759
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      745
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe