Kiihtyy nollasta sataseen 6,5 sekunnissa!!
Jälkeen taidatte jäädä🤣
Mun auto!!
32
802
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka korkeelta sä pudotit sen?
- Anonyymi
Ei tuo kiihtyvyys nyt mikään raju ole. Moni auto jättää helposti tulemaan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo kiihtyvyys nyt mikään raju ole. Moni auto jättää helposti tulemaan .
Mut mulla onkin isommat pakoputken päät. Ääntä enemmän ja samalla tehoja.
Fysiikan laki: mitä kovempi ääni=>sitä enemmän tehoja. Tämän opin amiksessa.
- Anonyymi
Kuski kiihtyy....
- Anonyymi
Miun auto kiihtyy nollasta sataseen 6,49 sekunnissa
- Anonyymi
Häviät silti, mulla on isompi nippu wunderbaumeja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häviät silti, mulla on isompi nippu wunderbaumeja
Ei pidä paikkaansa.
wunderbaumit lisää painoa ja ilmanvastusta, joten kiihtyvyys huononee - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
wunderbaumit lisää painoa ja ilmanvastusta, joten kiihtyvyys huononeeMulla on urheilullinen valkoinen auto, tai oikeastaan peto se on.
- Anonyymi
Kaikkea hyvää aloittajalle ja mukavaa kevättä. Tsemppiä!
- Anonyymi
Ootteko kuullut minun valkoisen urheilullisen auton pakoputken pörinät? Mitä mieltä olette?
- Anonyymi
Joo tavisauto kiihtyy 3s hitaammin. Mihin käytät tuon 3 sekunnin etumatkan elämässä? Et kuitenkaan voi kiihdyttää kuin sallittuun nopeuteen ellet halua sakkoja.
- Anonyymi
Joo mut jäätte liikennevaloissa kirkkaasti jälkeen.
- Anonyymi
Eipä noit sakkoja ole tullut, kaupungin läpi voi huoletta vetäistä kaheksaakymppiä varsinkin häyrisentietä kun ei oo typeriä liikennevaloja katkomassa menoa, oma enkka on 110.
- Anonyymi
Minumpa autossa ensin kiihtyy takapenkkiläiset, sitten repsikka, sitten minä ja lopuksi auto.
- Anonyymi
Mulla on autossani kovimmat äänet, V8 ja kunnon röörit. Kauppakassit pois alta.
- Anonyymi
Sulla on pikkulohko mutta mulla onkin isolohko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on pikkulohko mutta mulla onkin isolohko.
Mulla on mekaanisesti ahdettu isolohko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullon ledivalot rekkarivaloina ja tummat lasit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miun isolohkossa on avarretut kannet ja carillon veivit.
- Anonyymi
Minulla istuu tossa viekussa tosi ihana nainen..Hymy korvissa asti..Nam..
- Anonyymi
Nainen ajaa, miksi?
- Anonyymi
Mitä sillä kiihtyvyydellä tekee kun ei sitä missään voi hyödyntää. Seuraavat liikennevalot on kuitenkin punaisella. Ja pikatiellä taas, siellä on joku hyssykärry, josta ei pääse ohi.
Sitäpaitsi urku auki kuluttaa rajusti polttoainetta ja tuottaa katkua. Ai niin, mutta eihän se sinua koske.- Anonyymi
Liikennevaloissa muut jää jälkeen ja ekana olen seuraavissa valoissa, nysvääjät tulee perässä
- Anonyymi
Ei niin, mulla on takavetoinen diesel mersu
- Anonyymi
Mulla on remmiturbo.
- Anonyymi
Fiat 850..Ja förkkii...
- Anonyymi
Kuulitteko tännään kun ajoin valkoisella bemullani. Kuulitteko miten turbo hönkäsee?
- Anonyymi
Minä söin hernekeittoo ja putkesta tuli semmonen törähys että nuapurittii heräs.
- Anonyymi
...ja housuihin tuli päästöjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...ja housuihin tuli päästöjä.
Ruskee vauhtiraita tuli pöksyihi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruskee vauhtiraita tuli pöksyihi.
Aikuisella miehellä, kuuluukin olla jarrari kalsareissa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124180MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822121Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331058Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848