Olen Silovikki ja kannustan Putinia tuomaan rautaesiripun takaisin. Ajan Skodalla sillä se on Silovikkien valinta luonnollisesti. Lada toki on ollut meille silovikeille tärkeä auto mutta nyt kun erikoisoperaation vuoksi tuotanto on tauolla ajamme Skodalla.
Silovikkinä ajan Skodaalla toverit
19
266
Vastaukset
- Anonyymi
Olet surkea reppana joka huutelee netissä kun kasvotusten ei uskalla kun on niin heikko ja surkea.
- Anonyymi
Sinänse olet. Minä olen Silovikki etkä voi minulle mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinänse olet. Minä olen Silovikki etkä voi minulle mitään.
Ihana ja niin viaton poika ja hieman tyhmäkin.
- Anonyymi
Aloittaja on äitimaallinen mies!
- Anonyymi
Tojon omapojan elämä on mielenkiintoista seurattavaa.
- Anonyymi
Silovikkinä minä määrään tällä palstalla tahdin ja te muut vikisette. Jos sanon että ajatte Skodalla niin tehän ajatte ettekä voi sille mitään.
- Anonyymi
Noh noh Toyotatoweri.
Kyllä se toweriaatteen palo on ihan teidän Toyotan omistajien oma juttu, vaikka kuinka länsimaalainen Skoda kenkuttaakin teitä niin kovin.
Tietysti onhan selvää, että massan mukana on Toyotaan sortunut jokunen Persu ja kepulainenkin, mutta eivät erehdy toista kertaa. - Anonyymi
Silovikin irvistys
- Anonyymi
Putin, Putin, Putin.
On Putin aitovenäläisen Vemixin spirituaalinen Johtaja? - Anonyymi
Jutut ja kirjoitustaito kertoo tämän ketjun osallistujista kovin paljon.
Eli kouluun jos pystytte ja terapiaan myös. Osaako muuten Jorma tai kolmeraajaarikki sanoa miksi Helkama perustettiin 1905 maassa jonka vaakunassa on kaksipäinen kotka?
https://www.helkama.com/perustiedot.html- Anonyymi
Tietääkö Kyykman, että Suomi kuului Venäjään vuonna 1905?
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö Kyykman, että Suomi kuului Venäjään vuonna 1905?
Miksei Toyotan maahantuojan perustamismaan vaakunassa ole kaksipäistä kotkaa?
- Anonyymi
Kyykman kannattaa Mariupolin jyräämistä täysin maan tasalle ja jälleenrakentamista
ukrainalaisten pakkotyöllä, kuten Neuvostoliitossa aina on ollut tapana. - Anonyymi
Donetskin kansantasavallan Skoda-tehtailla pyritään uusiin tuotantoennätyksiin. Kysyntää on lisännyt Donbassin vapautusarmeijan taistelu fasisteja vastaan.
- Anonyymi
Hyödyllinen idiootti, miltä sana maistuu?
- Anonyymi
Ajan seuraaminen on hyvin tärkeää. Ehdotankin, että alamme kutsumaan skoodia Politrukin irvistyksen sijasta Silovikin irvistykseksi. Itähenkisyys säilyisi vahvasti tässä leikkimielisessä nimessä mukana.
Skoda Hoboro Silovik 🤣🤣🤣 - Anonyymi
Täysin älyvapaa keskustelu.
- Anonyymi
Onko Kalugan kombinaatista? Kiitos! Tero
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602