Toimiiko oululainen.com

Anonyymi

Jos jollakin on oululainen.com sähköposti kerro toimiiko sähköposti moitteettomasti. Pääseekö kirjautumaan, tuleeko ja lähteekö viestit.

11

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kirjautuminen onnistuu; viestit eivät kulje. Tilanne jatkunut ainakin helmikuusta lähtien.

• Anonyymi

Gmail äkkiä käyttöön ja moiset roskapostit veks!

• Anonyymi

Lopeta vapunen toi jatkuva gmailin tyrkytyttäminen!!! Gmail on p*ska posti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi on pask. Mikä on parempi vaihtoehto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

les) on vuonna 1973 perustettu yhdysvaltalainen rockyhtye, jonka musiikki koostuu rock and rollista, tejanosta, countrysta, kansanmusiikista, rhythm and bluesista sekä bluesista. Yhtyeen tunnetuin kappale on vuonna 1959 kuolleen laulaja Ritchie Valensin alun perin laulama, vuonna 1986 valmistunut coverversio kappaleesta "La Bamba", jota käytettiin myös samana vuonna ilmestyneeseen, Valensin elämästä kertovaan samannimiseen elokuvaan.[1]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi on pask. Mikä on parempi vaihtoehto.

Mikä tahansa muu on parempi vaihtoehto kuin paranoidinen Gmail jonne ei monesti edes pääse kun luulee ettei käyttäjä ole oikeasti hän! Googlella meni tietoturvajutut vähän ylimitoitetuiksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tahansa muu on parempi vaihtoehto kuin paranoidinen Gmail jonne ei monesti edes pääse kun luulee ettei käyttäjä ole oikeasti hän! Googlella meni tietoturvajutut vähän ylimitoitetuiksi!

Kyllä minä olen päässyt 15-vuoden ajan jokaisena päivänä kaikilla laitteilla:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä olen päässyt 15-vuoden ajan jokaisena päivänä kaikilla laitteilla:)

Minä taas en. Vähäsen väliä herjaa jostain tietoturvajutusta ja pitäisi tehdä erinäisiä toimenpiteitä että omalle postilleen pääsisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas en. Vähäsen väliä herjaa jostain tietoturvajutusta ja pitäisi tehdä erinäisiä toimenpiteitä että omalle postilleen pääsisi.

Se on oma vika kun ei osaa postia käyttää tai hoitaa hommia ajoissa..

• Anonyymi

Protonmail on paras ja turvallisin. Mukana ilmainen VPN.
      "ProtonMail on perustettu Sveitsissä, mikä tarkoittaa, että kaikki käyttäjätiedot on suojattu Sveitsin tiukkojen tietosuojalakien mukaisesti."
      https://protonmail.com/

• Anonyymi

Ei ole yhtään sen turvallisempi kuin muutkaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      59
      7482
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2906
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1756
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1639
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1448
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1394
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      129
      1116
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      817
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      51
      707
    Aihe