Onko Rauhanyhdistys teurastamo, jossa Jeesus ristiinnaulitaan yhä uudelleen ja uudelleen?

Oikea evankeliumi on sanoma Ylösnousseesta, henkiin herätetystä Kristuksesta JONKA HAAVAT EIVÄT ENÄÄ VUODA VERTA !!

Herramme Jeesuksen veriuhrin kautta meillä on sovitus ja lunastus, mutta se oli YKSI KERTA

NYT PÄÄSEMME OSALLISEKSI SIITÄ SYNTIEN ANTEEKSIANNOSTA

USKOMALLA JEESUKSEEN !!!

Hebrealaiskirje:
6:1 Jättäkäämme sentähden Kristuksen opin alkeet ja pyrkikäämme täydellisyyteen, ryhtymättä taas uudestaan laskemaan perustusta: parannusta kuolleista töistä ja uskoa Jumalaan,
6:2 oppia kasteista ja kätten päällepanemisesta, kuolleitten ylösnousemisesta ja iankaikkisesta tuomiosta.
6:3 Ja niin me tahdomme tehdä, jos vain Jumala sallii.
6:4 Sillä mahdotonta on niitä, jotka kerran ovat valistetut ja taivaallista lahjaa maistaneet ja Pyhästä Hengestä osallisiksi tulleet
6:5 ja maistaneet Jumalan hyvää sanaa ja tulevan maailmanajan voimia,
6:6 ja sitten ovat luopuneet - taas uudistaa parannukseen, he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät


Jes. 53:5 mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.

Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
Room. 4:25 joka on alttiiksi annettu meidän rikostemme tähden ja kuolleista herätetty meidän vanhurskauttamisemme tähden.
1Kor. 15:3 Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan,
1Piet. 2:24 joka "itse kantoi meidän syntimme" ruumiissansa ristinpuuhun, että me, synneistä pois kuolleina, eläisimme vanhurskaudelle; ja hänen "haavainsa kautta te olette paratut.

43

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rauhanyhdistysten seuroissa kerrotaan yhä uudelleen, että Golgatan keskimmäisellä ristillä
      kerran vuoti Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen veri juuri sinun, juuri minun ja koko maailman syntien tähden. Tätä suunnattoman suurta rakkautta muistellaan uskossa ja hengessä ihmetellen, mikä voima saa ihmisen kärsimään toisten pahojen tekojen tähden.

      Hepr. 6:6 kertoo Jeesuksen Vapahtajanaan kieltävistä ihmisistä, jotka ovat kerran uskoneet ja uskostaan luopuneet. Todennäköisesti siinä viitataan juutalaisuudesta kristityiksi kääntyneisiin ihmisiin, jotka ovat palanneet takaisin Messiaan odotususkoon ja joissa on syttynyt viha Kristusta ja kristittyjä kohtaan. Tällaiset ihmiset saattoivat kristinuskon alkuaikoina vainota jopa kristittyjen henkeä. Yrität saada kohdan kuulostamaan siltä kuin Jeesuksen ristillä kärsimisestä puhuminen olisi Jeesuksen ristiinnaulitsemista uudelleen, mutta erehdyt pahan kerran.

      • Hyvä- ja asiallinen perustelu. Haluan kuulla ,allekirjottaisiko nimim pinnsänky tuota miltään osin.

        Raamattu kehottaa monessakin kohdin tekemään asioita Jeesuksen nimessä, mutta hänen vertaan ei enää vuodateta. Joka on ymmärrettävääkin kun Jeesus oli iankaikkinen uhri.

        Vellut ovat palauttaneet vanhan liiton, jossa eläinten verta vuodatettiin säännöllisesti syntien edestä. Nyt he ovat alentaneet jeesuksen uhrieläimen asemaan.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Hyvä- ja asiallinen perustelu. Haluan kuulla ,allekirjottaisiko nimim pinnsänky tuota miltään osin.

        Raamattu kehottaa monessakin kohdin tekemään asioita Jeesuksen nimessä, mutta hänen vertaan ei enää vuodateta. Joka on ymmärrettävääkin kun Jeesus oli iankaikkinen uhri.

        Vellut ovat palauttaneet vanhan liiton, jossa eläinten verta vuodatettiin säännöllisesti syntien edestä. Nyt he ovat alentaneet jeesuksen uhrieläimen asemaan.

        "Vellut" eivät vuodata verta, vaan 2000 vuotta sitten vuotanut Jeesuksen veri puhdistaa kaikesta synnistä:

        "Mutta jos me vaellamme valossa, niin kuin hän itse on valossa, meillä on yhteys toisiimme ja Jeesuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä." (1. Joh. 1:7.)

        "--hänen verensä puhdistaa meidän omantuntomme kuoleman teoista, niin että voimme palvella elävää Jumalaa." (Hepr. 9:14.)


      • SaaleminPastori-ko
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vellut" eivät vuodata verta, vaan 2000 vuotta sitten vuotanut Jeesuksen veri puhdistaa kaikesta synnistä:

        "Mutta jos me vaellamme valossa, niin kuin hän itse on valossa, meillä on yhteys toisiimme ja Jeesuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä." (1. Joh. 1:7.)

        "--hänen verensä puhdistaa meidän omantuntomme kuoleman teoista, niin että voimme palvella elävää Jumalaa." (Hepr. 9:14.)

        Näytä Raamatusta minulle yksikin kohta, jossa mantrataan Jeesuksen nimessä ja veressä!

        Risti on tyhjä, mutta vellujen ristillä riippuu jatkuvasti runneltu, vertavuotava Jeesus.

        Minä en vähättelee Jeesuksen veren voimaa, mutta jos Jeesus olisi edelleen kuolleena vertavuotavana ruumiina, ilman ylösnousemusta, niin MEIDÄN SYNTIMME EI OLISI ANTEEKSI ANNETUT !!!

        Vellujen on mahdotonta ymmärtää heidän silmilleen asetetun peitteen takia, että Golgatan ristintyö oli kertasuositus.

        Ajatelkaa sitä julkeuden määrää, kun Jeesusta on runneltu miljoonia kertoja vertavuotaville haavoille vellujen uskonuudistuksissa, vaikka Raamatussa sanotaan että menetettyä uskoa on mahdotonta saada takaisin.

        1.kor7:23 Te olette kalliisti ostetut; älkää olko ihmisten orjia


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Vellut" eivät vuodata verta, vaan 2000 vuotta sitten vuotanut Jeesuksen veri puhdistaa kaikesta synnistä:

        "Mutta jos me vaellamme valossa, niin kuin hän itse on valossa, meillä on yhteys toisiimme ja Jeesuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä." (1. Joh. 1:7.)

        "--hänen verensä puhdistaa meidän omantuntomme kuoleman teoista, niin että voimme palvella elävää Jumalaa." (Hepr. 9:14.)

        1.Korinttolaiskirje:
        15:16 Sillä jos kuolleita ei herätetä, ei Kristuskaan ole herätetty

        15:17 Mutta jos Kristus ei ole herätetty, niin teidän uskonne on turha, ja te olette vielä synneissänne.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Näytä Raamatusta minulle yksikin kohta, jossa mantrataan Jeesuksen nimessä ja veressä!

        Risti on tyhjä, mutta vellujen ristillä riippuu jatkuvasti runneltu, vertavuotava Jeesus.

        Minä en vähättelee Jeesuksen veren voimaa, mutta jos Jeesus olisi edelleen kuolleena vertavuotavana ruumiina, ilman ylösnousemusta, niin MEIDÄN SYNTIMME EI OLISI ANTEEKSI ANNETUT !!!

        Vellujen on mahdotonta ymmärtää heidän silmilleen asetetun peitteen takia, että Golgatan ristintyö oli kertasuositus.

        Ajatelkaa sitä julkeuden määrää, kun Jeesusta on runneltu miljoonia kertoja vertavuotaville haavoille vellujen uskonuudistuksissa, vaikka Raamatussa sanotaan että menetettyä uskoa on mahdotonta saada takaisin.

        1.kor7:23 Te olette kalliisti ostetut; älkää olko ihmisten orjia

        En väitä, että "mantra" olisi sanatarkasti noin Raamatussa. Synninpäästön ajatus, että juuri Jeesus oli VT:n luvattu Messias ja että hän kärsi ja kuoli verensä vuodattaen ristillä meidän puolestamme, on luettavissa lukuisista raamatunkohdista.

        "Vellut" eivät ole Jeesusta vasaroineet ristille, sen tekivät häntä vihanneet juutalaiset, jotta kirjoitukset tulisivat täytettyä ja maailma pelastuisi hänen viattoman kärsimisensä ja kuolemansa kautta. Uskovien keskinäisessä yhteydessä uudistettavissa armolupauksissa Jeesuksen veri puhdistaa uskovaisia kaikesta synnistä. Jeesusta ei tarvitse eikä pidä naulita uudelleen ristille, vaan armossa on varaa ja kerran Golgatalla vuotaneessa veressä on voimaa. Kokeilisit sinäkin joskus ajatellen: kuuntenpa seuroja ajatuksella, mitä Jumalalla on minulle sanottavaa. Voisit yllättyä, kun saisit juuri sinulle osoitetun vastauksen: poikani, sinun syntisi annetaan sinulle anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä. Voi olla, että olisit hämmentynyt kokemuksesta, miten maan päällä päästetty on todella päästetty myös taivaassa. Tuntisit viimein löytäneesi, mitä olet sydämessäsi kaivannut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En väitä, että "mantra" olisi sanatarkasti noin Raamatussa. Synninpäästön ajatus, että juuri Jeesus oli VT:n luvattu Messias ja että hän kärsi ja kuoli verensä vuodattaen ristillä meidän puolestamme, on luettavissa lukuisista raamatunkohdista.

        "Vellut" eivät ole Jeesusta vasaroineet ristille, sen tekivät häntä vihanneet juutalaiset, jotta kirjoitukset tulisivat täytettyä ja maailma pelastuisi hänen viattoman kärsimisensä ja kuolemansa kautta. Uskovien keskinäisessä yhteydessä uudistettavissa armolupauksissa Jeesuksen veri puhdistaa uskovaisia kaikesta synnistä. Jeesusta ei tarvitse eikä pidä naulita uudelleen ristille, vaan armossa on varaa ja kerran Golgatalla vuotaneessa veressä on voimaa. Kokeilisit sinäkin joskus ajatellen: kuuntenpa seuroja ajatuksella, mitä Jumalalla on minulle sanottavaa. Voisit yllättyä, kun saisit juuri sinulle osoitetun vastauksen: poikani, sinun syntisi annetaan sinulle anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä. Voi olla, että olisit hämmentynyt kokemuksesta, miten maan päällä päästetty on todella päästetty myös taivaassa. Tuntisit viimein löytäneesi, mitä olet sydämessäsi kaivannut.

        """"""""Vellut" eivät ole Jeesusta vasaroineet ristille, sen tekivät häntä vihanneet juutalaiset"""


        Tuo lause kertoo kaiken, että yksi sinulta puuttuu ja sen myötä kaikki. Silmäsi on sokaissut Jumalan asettama kirous ,kun olet hylännyt Jumalan antaman rakkauden totuuteen ja mielistynyt vl-vääryyteen.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        """"""""Vellut" eivät ole Jeesusta vasaroineet ristille, sen tekivät häntä vihanneet juutalaiset"""


        Tuo lause kertoo kaiken, että yksi sinulta puuttuu ja sen myötä kaikki. Silmäsi on sokaissut Jumalan asettama kirous ,kun olet hylännyt Jumalan antaman rakkauden totuuteen ja mielistynyt vl-vääryyteen.

        Jos niin ikävästi on päässyt käymään, niin eipä tuo nuhtelusikaan minua auttanut, vaan sama on usko, ajatukset ja rauha kuin ennen viestisi lukemista. Golgatan keskimmäisellä ristillä riippui kerran Hän, jossa on minun turvani. Ei, häntä en halua naulita ristille, en kyllä ketään muutakaan, ilosanomaa hänen ihmeellisestä teostaan haluan kuulla, yhä uudelleen. Mikä on se voima, joka saa ihmisen alistumaan sellaiseen kohteluun, sietämään ja kestämään kaikki kärsimykset ja vaivat, vaikka voisi astua alas ristiltä, niin kuin pilkkaajat kehottivat tekemään? Se on taivaallinen rakkaus. "--pankaamme mekin pois kaikki, mikä meitä painaa, ja synti, joka niin helposti meidät kietoo, ja juoskaamme kestävinä edessämme olevassa kilvoituksessa, silmät luotuina uskon alkajaan ja täyttäjään, Jeesukseen, joka hänelle tarjona olevan ilon sijasta kärsi ristin, häpeästä välittämättä, ja istui Jumalan valtaistuimen oikealle puolelle." (Hepr. 12:1-2.)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos niin ikävästi on päässyt käymään, niin eipä tuo nuhtelusikaan minua auttanut, vaan sama on usko, ajatukset ja rauha kuin ennen viestisi lukemista. Golgatan keskimmäisellä ristillä riippui kerran Hän, jossa on minun turvani. Ei, häntä en halua naulita ristille, en kyllä ketään muutakaan, ilosanomaa hänen ihmeellisestä teostaan haluan kuulla, yhä uudelleen. Mikä on se voima, joka saa ihmisen alistumaan sellaiseen kohteluun, sietämään ja kestämään kaikki kärsimykset ja vaivat, vaikka voisi astua alas ristiltä, niin kuin pilkkaajat kehottivat tekemään? Se on taivaallinen rakkaus. "--pankaamme mekin pois kaikki, mikä meitä painaa, ja synti, joka niin helposti meidät kietoo, ja juoskaamme kestävinä edessämme olevassa kilvoituksessa, silmät luotuina uskon alkajaan ja täyttäjään, Jeesukseen, joka hänelle tarjona olevan ilon sijasta kärsi ristin, häpeästä välittämättä, ja istui Jumalan valtaistuimen oikealle puolelle." (Hepr. 12:1-2.)

        Olkoon tämä ystävällinen kirjanoppinut vl-ihminen varoittavana esimerkkinä kaikille siitä, mitä seuraa kun hylkää Jumalan lähettämän rakkauden totuuteen.
        Hän on epäilemättä älykäs, hyvä jne adjektiiveja loputtomiin.

        Minä en ole häneen verrattuna mitään, minulla kun ei ole korvien yläpuolella muuta kuin akustiikkaa.

        Siksi ymmärränkin Raamatun yksinkertaistakin yksinkertaisimman totuuden: Ilman Jeesuksen nimeä ei ole mitään. Joka ei pysty tunnustamaan Jeesusta Herrakseen, hänellä ei aamunkoittoa ole!

        1Joh. 3:23 Ja tämä on hänen käskynsä, että meidän tulee uskoa hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen nimeen ja rakastaa toinen toistamme, niinkuin hän on meille käskyn antanut.


    • Anonyymi

      Ihanata tuo verellä mällääminen. Kristinusko lestauskosta puhumattakaan on varsinainen kuolemanuskonto.
      Verta, kärsimystä, piinaa, suolenpätkiä, hammasten kiristystä...
      Onneksi itselläni ei ole enää tarvetta olla kannattamassa moista väkivallan ja kärsimyksen kulttia.

    • Anonyymi

      Jätkä se vain vajoaa koko ajan syvemmälle synnin pimeyteen!!!
      Jätä Jumalan lapset rauhaan ja keskity omaan elämään, vai onko se sulle niin vaikeaa???!!
      HÄ!!!!!????
      Hankkiudu jo niistä demoneistas eroon, syntisäkki!

      • Anonyymi

        On tosi kiva seurata vierestä kun velluväki piehtaroi synnintuskissa, jeesuksen veressä ja sen sellaisessa. Vähäjärkistä touhua moinen verellä mällääminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tosi kiva seurata vierestä kun velluväki piehtaroi synnintuskissa, jeesuksen veressä ja sen sellaisessa. Vähäjärkistä touhua moinen verellä mällääminen

        Ei ne synnintuskat kovin kivoja ole, mutta se rauha, jonka synninpäästö voi antaa, on kyllä parhaimmillaan taivaallisen ihana olotila. Ehkä muistat hämärästi itsekin, kun pengot tunnemuistiisi tallentuneita ja kenties unholaan vaipuneita tapahtumia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne synnintuskat kovin kivoja ole, mutta se rauha, jonka synninpäästö voi antaa, on kyllä parhaimmillaan taivaallisen ihana olotila. Ehkä muistat hämärästi itsekin, kun pengot tunnemuistiisi tallentuneita ja kenties unholaan vaipuneita tapahtumia?

        Valheellista rauhaa tarjoaa se päästö.
        Kandee muistaa, että veren välityksellä tarttuu sangen moni tauti.
        Saattaapi iskeä HIV tai hepatiitti....
        Jotta ehkäopä kandseis välttää sitä ylenmääräistä verellä mälläämistä


      • Kiitoksia kauniista sanoistasi. pipo kireällä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne synnintuskat kovin kivoja ole, mutta se rauha, jonka synninpäästö voi antaa, on kyllä parhaimmillaan taivaallisen ihana olotila. Ehkä muistat hämärästi itsekin, kun pengot tunnemuistiisi tallentuneita ja kenties unholaan vaipuneita tapahtumia?

        Rauha- ja ihana olotila, jonka valhe antaa. on verrattavissa viinasta saataviin onnentunteisiin.


      • SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Kiitoksia kauniista sanoistasi. pipo kireällä?

        Tuo oli sille demoniraivopäälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne synnintuskat kovin kivoja ole, mutta se rauha, jonka synninpäästö voi antaa, on kyllä parhaimmillaan taivaallisen ihana olotila. Ehkä muistat hämärästi itsekin, kun pengot tunnemuistiisi tallentuneita ja kenties unholaan vaipuneita tapahtumia?

        Just luin lahkosta, joka saarnaa synnit anteeksi maassa kasvaneen porkkanan nimissä.
        Ko. lahkon jäsenet kokevat kuulemma synninpäästön jälkeen suurta vapautta, iloa ja rauhaa.
        Jotain samaa velluissa ja tässä porkkana-lahkossa?


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Tuo oli sille demoniraivopäälle.

        Saalemikko on *emonipesä ja äärimmäinen sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valheellista rauhaa tarjoaa se päästö.
        Kandee muistaa, että veren välityksellä tarttuu sangen moni tauti.
        Saattaapi iskeä HIV tai hepatiitti....
        Jotta ehkäopä kandseis välttää sitä ylenmääräistä verellä mälläämistä

        Jeesuksen veri puhdistaa, ei siis ole hepatiittia.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Rauha- ja ihana olotila, jonka valhe antaa. on verrattavissa viinasta saataviin onnentunteisiin.

        En ole viinan onnentunteita kokeillut enkä aiokaan kokeilla, mutta tiedän, että niitä seuraa paha olo. Synninpäästöstä ei ole ikinä tullut krapulaa, se säilyttää puhtautensa seuraavanakin päivänä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole viinan onnentunteita kokeillut enkä aiokaan kokeilla, mutta tiedän, että niitä seuraa paha olo. Synninpäästöstä ei ole ikinä tullut krapulaa, se säilyttää puhtautensa seuraavanakin päivänä.

        Mikä on vellujen synninpäästön parasta ennen päivämäärä? Olen kysynyt tätä ennenkin. Muistathan mitä Raamattu sanoo: "joka sanoo olevansa synnitön on valehtelija", Tunnustatko olevasi sitä?

        Näytä minulle Raamatusta kohta jossa lukee synninpäästö.

        Kumpi sinulle merkitsee enemmän:Totuus vai hekumalliset onnentunteet?

        Tuo kysymys kaikille velluille, yleensä ja erikseen!


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Mikä on vellujen synninpäästön parasta ennen päivämäärä? Olen kysynyt tätä ennenkin. Muistathan mitä Raamattu sanoo: "joka sanoo olevansa synnitön on valehtelija", Tunnustatko olevasi sitä?

        Näytä minulle Raamatusta kohta jossa lukee synninpäästö.

        Kumpi sinulle merkitsee enemmän:Totuus vai hekumalliset onnentunteet?

        Tuo kysymys kaikille velluille, yleensä ja erikseen!

        Parasta ennen kuolemaa.

        En sano enkä koe olevani synnitön, juuri syntien vuoksihan synninpäästöä tarvitaan.

        Sanaa synninpäästö ei lue Raamatussa, Biblian käännöksessä on "syntein päästö" (Jes. 33:24), mutta synneistä päästämisestä kyllä puhutaan Raamatussa:

        "--kaikki, minkä te päästätte maan päällä, on oleva päästetty taivaassa." (Matt. 18:18.)
        "--minkä sinä päästät maan päällä, se on oleva päästetty taivaissa." (Matt. 16:19.)
        "Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut--." (Joh. 20:23.)

        Totuus merkitsee minulle hekumallisia onnentunteita enemmän. Siksi en esim. ole nähnyt tarpeelliseksi selvittää henkilökohtaisesti, miltä ihmisten yleisesti himoitsema humala tuntuu, sillä Raamattu sanoo: "Älkää juopuko" (Ef. 5:18). En väitä olevani parempi kuin ko. hekumasta selvää ottaneet ihmiset, ehkä vain vähän vähemmän altis muiden vaikutukselle kuin moni muu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne synnintuskat kovin kivoja ole, mutta se rauha, jonka synninpäästö voi antaa, on kyllä parhaimmillaan taivaallisen ihana olotila. Ehkä muistat hämärästi itsekin, kun pengot tunnemuistiisi tallentuneita ja kenties unholaan vaipuneita tapahtumia?

        Valheesta saatu rauha ,versus totuudesta saatu iankaikkinen elämä. Minä valitsen totuuden.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just luin lahkosta, joka saarnaa synnit anteeksi maassa kasvaneen porkkanan nimissä.
        Ko. lahkon jäsenet kokevat kuulemma synninpäästön jälkeen suurta vapautta, iloa ja rauhaa.
        Jotain samaa velluissa ja tässä porkkana-lahkossa?

        Kistitty iloitsee ylösnousseesta Jeesuksesta, vellu vertavaluvasta kuolleesta Jeesuksesta, jonka haavat he surutta iskevät auki kymmeniä miljoonia kertoja.

        Oikea evankeliumi on ilosanoma ylösnousseesta Jeesuksesta. Jos Jeesus olisi yhä vertavuotava ruumis rauhanyhdistyksellä, yhtään syntiä ei olisi keneltäkään anteeksiannettu.

        Veren voimaa en silti väheksy, mutta kuitenkin Jeesus asettui uhriksi edestämme YHDEN KERRAN.

        Vellut teurastavat hänet miljardeja kertoja, julkihäväisten Hänet joka kerta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Parasta ennen kuolemaa.

        En sano enkä koe olevani synnitön, juuri syntien vuoksihan synninpäästöä tarvitaan.

        Sanaa synninpäästö ei lue Raamatussa, Biblian käännöksessä on "syntein päästö" (Jes. 33:24), mutta synneistä päästämisestä kyllä puhutaan Raamatussa:

        "--kaikki, minkä te päästätte maan päällä, on oleva päästetty taivaassa." (Matt. 18:18.)
        "--minkä sinä päästät maan päällä, se on oleva päästetty taivaissa." (Matt. 16:19.)
        "Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut--." (Joh. 20:23.)

        Totuus merkitsee minulle hekumallisia onnentunteita enemmän. Siksi en esim. ole nähnyt tarpeelliseksi selvittää henkilökohtaisesti, miltä ihmisten yleisesti himoitsema humala tuntuu, sillä Raamattu sanoo: "Älkää juopuko" (Ef. 5:18). En väitä olevani parempi kuin ko. hekumasta selvää ottaneet ihmiset, ehkä vain vähän vähemmän altis muiden vaikutukselle kuin moni muu.

        Tiedän ja myönnän että ihmisenä olet varmasti esimerkillinen ja minuun verraten suoastaan enkeli, vaikka kilpasille et itseäsi asetakaan.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Mikä on vellujen synninpäästön parasta ennen päivämäärä? Olen kysynyt tätä ennenkin. Muistathan mitä Raamattu sanoo: "joka sanoo olevansa synnitön on valehtelija", Tunnustatko olevasi sitä?

        Näytä minulle Raamatusta kohta jossa lukee synninpäästö.

        Kumpi sinulle merkitsee enemmän:Totuus vai hekumalliset onnentunteet?

        Tuo kysymys kaikille velluille, yleensä ja erikseen!

        Hekumalliset onnentunteet sinä varmasti tiedät siellä teidän saalemissa, tanssilla ja valoilla kyllästetyssä discojumalanpalveluksessanne.


    • Anonyymi

      yritä käsittää että synninpäästö justiin tekee uskon eläväksi. se erottaa elävän uskon muista uskon suunnista. ne pienet erot.

      • Uskon mihin?

        Synninpäästö sanaa ei ole Raamatussa

        Suomeksi sanottuna: valheusko on elävä valheella.

        Kuinkas muuten: Kristuksella ja Beliarilla ei voi olla mitään yhteistä!


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Uskon mihin?

        Synninpäästö sanaa ei ole Raamatussa

        Suomeksi sanottuna: valheusko on elävä valheella.

        Kuinkas muuten: Kristuksella ja Beliarilla ei voi olla mitään yhteistä!

        Sinunkin olisi hyvä pestä vaatteesi ja valkaista ne Karitsan veressä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinunkin olisi hyvä pestä vaatteesi ja valkaista ne Karitsan veressä.

        Mikä sinullekin riittää?


    • Anonyymi

      väkivalta, uhraus hurmos on hirvittävää, piehtaroidaan väkivallassa, juodaan veri ja syödään ruumis - vaikuttaa pakanalliselta väkivalta hurmokselta. -taitaa siis olla syntiä?

      • Tekopyhää!


      • Siis sinulta Tekopyhää, ilman Kristuksen veruhria ja ylösnousemusta ei olisi pelastusta.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Siis sinulta Tekopyhää, ilman Kristuksen veruhria ja ylösnousemusta ei olisi pelastusta.

        Saalemin teurastaja on hukassa.


    • Anonyymi

      Verinen paikka.

    • Laittaisitte päivänvaloa kestäviä kommentteja, että voisin vastata niihin. Nytkin poistettiin kirjoitus, ilmeisesti hyvästä syystä.

      Miksi ette kykene asialliseen keskusteluun?

    • Anonyymi
      • Voi olla harras ortodoksi kuten vladikin. Aitoa hoitokokoushenkeä osoittaa. Hempeyden hengestä ei ole tietoakaan!


    • Anonyymi

      Tämä on mukavan näköinen otsikko ylimpänä.

    • Anonyymi

      Oliko se jeesus paimen vai karitsa? Eihän se voinut olla molempia yhtä aikaa.
      Lessut kutsuvat jesseä välillä hyväksi paimeneksi, välillä karistaksi, jonka verellä pestään pyykkiä.
      Ristiriitaista.

      • Anonyymi

        Karitsa viittaa siihen kun juutalaiset uhrasivat lampaan syntien anteeksisaamiseksi ennen Jeesusta. Jeesus kuolemallaan sovitti ihmisten synnit ja otti pois tuon vanhan eläinuhri rituaalin ja siksi häntä kutsuttiin Jumalan karitsaksi. Jumalan lapsia eli uskovaisia taas kutsuttiin lampaiksi, joilla oli paimen ja se paimen on Jeesus. Jeesus johdattaa lampaat elävän Jumalan luokse.


      • Anonyymi

        Joku myös syntyy Jeesuksessa ja on Jeesuksen morsian . Melkoisia kielikuvia kerrassaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1782
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      121
      1226
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1140
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      74
      915
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      240
      891
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      105
      862
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe