Koska palsta

Anonyymi

on ollut vain ajatustustenpurkupaikka, niin tuli mieleen sellainen asia, etten ole tuntenut minkäänlaisia empaattisuuden, tai säälin tunteita ketään kohtaan pitkään aikaan. Niillä ihmisillä ei ole ollut mitään merkitystä minulle. Tämä paikka ja reaali elämä ovat olleet erillään toisistaan.

25

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nuinpa se on. Tämä on sirkusareena, ja täällä esitetään mitä mieli tekee.

    • Anonyymi

      Kuin omasta kynästäni ja empatia empatiasta, silmä silmästä jne. Ihminen voi olla hurjan erilainen eri tilanteissa ja kohtaamisissa, riippuen miten ensin sinne huutaa, niin metsä vastaa. Toiset ei näe itsessään mitään vikaa

      • Anonyymi

        Niin sinäkin olet täydellinen ja virheetön ihminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinäkin olet täydellinen ja virheetön ihminen

        Eli osui ja upposi omat taipumukset aukikirjoitettuna. Se voi olla rankkaa luettavaa kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli osui ja upposi omat taipumukset aukikirjoitettuna. Se voi olla rankkaa luettavaa kyllä

        Sinulla on pahoja ongelmia 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on pahoja ongelmia 😆

        En minä sentään provosoitunut tuntemattoman ihmisen tekstistä ja käynyt lällättelemässä virheettömyydestä ☺️ Se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa sopii tähän ja huomaa kyllä, että polttoaineesi on negatiivisuus, viha ja panettelu


    • Anonyymi

      Tunnen monesti empatiaa täällä olevia ihmisiä kohtaan. En vain tuo sitä ilmi. Täällä hyökätään jos huomataan herkkyyttä niin kimppuun. Ja jos yrität selittää ystätävällisestikin jotain niin sitä pidetään v* ttuiluna. Parempi vaan kova kuori päällä. Monesti parempi pitää aidot tunteet omana tietona. Eikä kertoa kellekään .Koska loppujen lopuksi ei kukaan niistä välitä. Niin kuin aloittaja osoitti.

      • Anonyymi

        Minua ei niin kauheasti haittaa jos joku ei tunne empatiaa minua kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei niin kauheasti haittaa jos joku ei tunne empatiaa minua kohtaan.

        Ei tietenkään olet narsisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään olet narsisti.

        Eli se on mielestäsi narsismia, jos joku ei ole toisten tukea ja hyväksyntää vailla? Aina oppii uutta täällä…-Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli se on mielestäsi narsismia, jos joku ei ole toisten tukea ja hyväksyntää vailla? Aina oppii uutta täällä…-Sivusta

        Empatia ei tarkoita että antaisi tukea ja hyväksyntää se on toisten tunteiden myötelämästä . Kykyä ymmärtää mitä toinen kokee sen toisen näkökulmasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Empatia ei tarkoita että antaisi tukea ja hyväksyntää se on toisten tunteiden myötelämästä . Kykyä ymmärtää mitä toinen kokee sen toisen näkökulmasta.

        Hän kirjoitti, ettei ole riippuvainen muiden empatiasta, ei siitä tunteeko empatiaa muita kohtaan…liekö totta, että kenellekään olisi täysin merkityksetöntä miten muut kohtaa ja suhtautuu, mutta kokemuksesta voin kertoa, että ilmankin oppii pärjäämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän kirjoitti, ettei ole riippuvainen muiden empatiasta, ei siitä tunteeko empatiaa muita kohtaan…liekö totta, että kenellekään olisi täysin merkityksetöntä miten muut kohtaa ja suhtautuu, mutta kokemuksesta voin kertoa, että ilmankin oppii pärjäämään.

        Ihmiset jotka eivät kaipaa muiden ymmärrystä. Tuskin ovat sitä itsekään kykeneväisiä antamaan ja ymmärtämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän kirjoitti, ettei ole riippuvainen muiden empatiasta, ei siitä tunteeko empatiaa muita kohtaan…liekö totta, että kenellekään olisi täysin merkityksetöntä miten muut kohtaa ja suhtautuu, mutta kokemuksesta voin kertoa, että ilmankin oppii pärjäämään.

        Esimerkki. Narsisti tai psykopaatti voi sanoa rakastavansa vain siksi että tietää että toinen haluaa se kuulla. Kaikki on laskelmoitua . Ei välttämättä edes ymmärrä mitään on rakkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset jotka eivät kaipaa muiden ymmärrystä. Tuskin ovat sitä itsekään kykeneväisiä antamaan ja ymmärtämään.

        Tai sitten oppii sopeutumaan vallitseviin olosuhteisiin ilman näitä muiden tuleen liittyviä luksuksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset jotka eivät kaipaa muiden ymmärrystä. Tuskin ovat sitä itsekään kykeneväisiä antamaan ja ymmärtämään.

        Ehkä ei ole tarvetta kokea ymmärrystä kenen tahansa taholta, vain niiden ihmisten taholta jotka kokee tärkeäksi itselleen. Kun viihtyy hyvin yksinkin erityispiirteisenä, ei muiden mielipiteillä ole kauheasti merkitystä. Ei erityispiiteinen välttämätää osaa edes ajatella sitä, miten muut ajattelevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten oppii sopeutumaan vallitseviin olosuhteisiin ilman näitä muiden tuleen liittyviä luksuksia

        Itse kyllä koen että joku vialla kun empaattinen ihminen muuttuu täysin . Joko liian kuormittanut tai masentunut ei jaksa välittää enää. Ihmiset perusluonne Harvoin ilman syytä muuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kyllä koen että joku vialla kun empaattinen ihminen muuttuu täysin . Joko liian kuormittanut tai masentunut ei jaksa välittää enää. Ihmiset perusluonne Harvoin ilman syytä muuttuu.

        Joskus empaattinen ihminen voi kokea myös ns v*tut siitä, niistä tai mistään herätyksen. Se on virkistävää kuin avannossa käyminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus empaattinen ihminen voi kokea myös ns v*tut siitä, niistä tai mistään herätyksen. Se on virkistävää kuin avannossa käyminen

        Kyllä itselekin käynyt juuri täällä noin. Mutta kun se en oikeasti ole minä. Se sotii omaa luontoa vastaan ja siitä tulee jälkikäteen morkkis . Se on pelottavaa. Vöhän niinkuin ilmapiiri aivopesee. Tulee olo. Että se ois niin ihanaa v* tut viisveisata muista. Ja loppujen lopuksi ei se ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus empaattinen ihminen voi kokea myös ns v*tut siitä, niistä tai mistään herätyksen. Se on virkistävää kuin avannossa käyminen

        Mä en ainakaan vanhemmiten enää viitsi, jaksa, jotakin sen suuntaista, olla empaattinen niitä kohtaan, jotka odottavat empatiaa samalla itsestäänselvyydellä kuin ovat raukkamaisia päinvastaiseen suuntaan. En vain enää viitsi. Kannettu kaivo, vesi, psykopatia jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kyllä koen että joku vialla kun empaattinen ihminen muuttuu täysin . Joko liian kuormittanut tai masentunut ei jaksa välittää enää. Ihmiset perusluonne Harvoin ilman syytä muuttuu.

        Osalle jaksaa, osalle ei. riippuu, millainen itse olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ainakaan vanhemmiten enää viitsi, jaksa, jotakin sen suuntaista, olla empaattinen niitä kohtaan, jotka odottavat empatiaa samalla itsestäänselvyydellä kuin ovat raukkamaisia päinvastaiseen suuntaan. En vain enää viitsi. Kannettu kaivo, vesi, psykopatia jne.

        Siihen juuri viittasinkin, kaikki ei ansaitse empatiaa ja jotkut jopa poruaa sen perään vain, että saisi kävellä toisten ihmisten yli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osalle jaksaa, osalle ei. riippuu, millainen itse olet.

        Amen!


    • Anonyymi

      Elämäntaparikollisen päiväkirja merkintä

    • Anonyymi

      No täälä nyt kaikki kirjoittelee mitä vaan, mitä väliä 😂🐶🐱🐴

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe