Kääk! Rita Niemi-Manninen paljastaa rankat teinivuodet alkoholi-isän varjossa: "Ryyppäsin joka..."

Rita Niemi-Manninen on nähty julkisuudessa terveiden elämäntapojen perikuvana. Hän on ex-kilpa-aerobiccaaja ja nykyinen hyvinvointiyrittäjä.

Rita vietti yllättäen rankat nuoruusvuodet alkoholisti-isän varjossa: https://www.suomi24.fi/viihde/kaak-rita-niemi-manninen-paljastaa-rankat-teinivuodet-alkoholi-isan-varjossa-ryyppasin-joka?s24

40

12888

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Putinin Trolleja Boikottiin Rikolliset.

• Anonyymi

Peruukki päitä . Paljon.

• Anonyymi

Ei ole mikään alkoholisti jos vetää kännit silloin tällöin. Alkoholisti on kännissä joka päivä putkeen vaikka 5 vuotta.

• Anonyymi

Hopö höpö 5 vuotta sehä vasta harjoittelee 55 vuotta putkeen se on jo jotain.

• Anonyymi

Alkoholisti juo silloin kun ei sovi juoda, ei kait siinä nyt joka päivä kännissä olla jos alkoholi riippuvuus, "ongelma juominen" ... voi sitä "pää täyteen & kontaten" kännäilylläkin saada ittensä ennenaikaiseen kuolemaan paremmin kuin muutaman keskarin päivähuppelissa joka päivä, maksakirroosi sillä vaan tulee😐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hopö höpö 5 vuotta sehä vasta harjoittelee 55 vuotta putkeen se on jo jotain.

Lol riitelyä🤣

• Anonyymi

Kun muulla ei päästä lehdistöön aletaan sylistää vanhempia!Ja saadan viellä siitä rahaa! Kyllä julkiksilla on helppoa rahan tuloa. Yhtä raiskataan ,toista jotain muta negatiivista jne.

• Anonyymi

Niimpä eihän alkoholistiperheitä ole olemassakaan keksitty juttu.

• Anonyymi

Ja monesko paljastus tämä jo oli alkoholisti-isästään!? Kuin myös häitään hehkuttaa tuon tuostakin. Aiheet vähissä 😂 Tylsä, tylsempi Rita!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niimpä eihän alkoholistiperheitä ole olemassakaan keksitty juttu.

Täytyy muistaa, että juova alkpholisti on veronmaksajain elittiä, Suomi laiva olisi aika kallellaan ilman alkoholistien tupakotijoiden maksamia verorahoja. MM bulimia ja anorex eivät tuo valtiolle muuta kuin kuluja.

• Anonyymi

Ei kuolleita saa haukkua jokaisella on omat vikansa. Muistelkaa hyviä aikoja. Mitä hyötyä on haukkua kuolleita

• Anonyymi

Aki osti Ritalle sukset jos vaikka rako pienentys oli Baarissa leuhkinut.

• Anonyymi

Taisi joku alkolle perso antaa nuorena tyttönä oluttuopista suihinoton.... Kuka sitten lieneekään

• Anonyymi

Talo home pesä sädesieniä ja radonkaasua talon alla maaperässä kuka ostaa asbesti taloa hyi helevetti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Talo home pesä sädesieniä ja radonkaasua talon alla maaperässä kuka ostaa asbesti taloa hyi helevetti.

Mikä ihme, kun talo on 80 vuotta vanha rintamamiestalo Porin perämetsässä hiekkamontussa.

• Anonyymi

Nämä jonnenjoutavat julkkisten höpinät kiinnostaa, kuin koiran kakki keväisellä lumihangella.
      Miettikääpä. Sittisontiaisen elämä ja toiminta on paljon, paaaljon hyödyllisempää toimintaa, kuin noitten jonnenjoutavuuksien.

• Anonyymi

No voi kääk 😐

• Anonyymi

Hyvin tolle Ritalle sitten kävi..otti vaan niskasta kiinni ja pääsi parempiin piireihin.Harmi että kaikille huonoista oloista lähteville käy samalla tavalla. Ritalla taisi äiti olla ihan ok entä jos molemmat vanhemmat on pihalla kuin lumiukot-mulla oli eikä tullut mitään.Osaan sentään kirjoittaa ,lukea ja kävellä..paistaa se aurinko köyhällekin.

• Anonyymi

Never hörd, mutta hyvinvointiyrittäjä naurattaa aina.

• Anonyymi

Ilmankos onkin hieman "kuluneen näköinen".....spurguilua ei ääse pakoon, se jättää aina jäljet.

• Anonyymi

Tyhmää porukkaa pikkusen leuhka täti toi rita kulkee nokka pystyssä siinä leopardi takissaan ylimielisyys ja terveellinen kaunis elämä ei sovi samaan päähän

• Anonyymi

Mielestäni vuodessa muuttunut leuhkaksi. Silloin seurasin Instassa, mutta oli pakko lopettaa. Joka päivä storeissa samat asiat; tytön päikkyyn lähtö kiukuttelut, samat jumpat, viime aikoina hymyillessä kieli ulkona suusta ja ihme kikatusta. Ei enää kiitos! Loppui seuraaminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni vuodessa muuttunut leuhkaksi. Silloin seurasin Instassa, mutta oli pakko lopettaa. Joka päivä storeissa samat asiat; tytön päikkyyn lähtö kiukuttelut, samat jumpat, viime aikoina hymyillessä kieli ulkona suusta ja ihme kikatusta. Ei enää kiitos! Loppui seuraaminen

Ei ole opettanut tytärtään potalle, tyttö kulkee kokoajan vaipoissa , vaikka jo kohta kolme vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi paljon naaman filtteröintiä instassa, Veke haastattelussa näky paljon leveämpi naama kun ei ollut oma kuvaus. Miks maksaa ohjeista kun samat saa ilmaseks netistä, sieltä nää AAt itekin ne ottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo totta puhut.samaa vanhaa toistetaan kai että jollain lailla pysytään julkisuutessa. Ja muija senkun levenee vaikka kuinka jumpaa.

• Anonyymi

Te kaikki jotka nauratte netti kiusaajaa ette todellaka tiedä miksi minua edelleen kiusataan.Te olette vellihousuja ,jotka ette uskalla tehdä mitään.Hävetkää ja tehkää tiedätte mitä.Jos tietäisitte ???????? Olen monta kertaa kirjoittanut nettiin et ????????? Ei kannattaa nauraa,koska ette edes uskalla??????? Leikitte kovista ,vaikka olette vellihousuja.Sinä valkoinen huppari ja musta toppaliivi ja vaaleat hiukset musta urheilu kassi.Mieti miten käyttäydyt?????

• Anonyymi

Täysin samaa mieltä väkinäistä ja Akin ilmeistä näkee että vituttaa aika huolella jo tää some touhu sekin yrittää pysyä pinnalla vaikka pinnan alla kiehuu ja lujaa nää Akin kaverit on aina kanssa sen näköisiä että ei voi vähempää kiinnostaa aki ja sen jutut mennyt niilläkin jo maku .ja rita haluaa vaan esittää sitä elämää en ymmärrä kuka lähtee niiden juttuun rikastuttaa näitä pellejä se rita on todella yli retkeen näköinen käveli kuljussa nokka pystyssä ja hyvin vointi valmentaja täyttä paskaa haluaa vaan rahaa ja monet lähtee siihen ja maksaa niiden retkeilyn

• Anonyymi

Olen täysin samaa mieltä..opettelisi tytön olemaan ilman vaippaa ja tuttia... sitä pitää näyttää kuinka heillä menee hyvin...

• Anonyymi

Muistan Arin ja Ritvan ajalta kun eivät vielä olleet Suomen kuuluisin pariskunta.

• Anonyymi

Niin minäkin muistan Ahdin ennen Ritvaa

• Anonyymi

olisi tämäkin pariskunta välillä hiljaa saman kertaamista vuotesta toiseen turhat tyrkyt.

• Anonyymi

Tietoinen valinta tempparit ja siitä sitten julkisuuteen nyt näkee niin paljon että oksentaa..vituttaa kattella sitä niiden ylimielisyyttä maksattaa kaikki huonekalut veke ja te monet maksatte kämpän yms.älkää.menkö tähän

• Anonyymi

miks kerrot ja olet ns..lehdissä..,

• Anonyymi

Pitää aina vetää yhteenveto henkilöistä, jotka mollaa ihmisiä, jotka on yrittäjiä, pitää yritystoimintaa yllä siten, että toimintaa jatkuu, on terveelliset elämäntavat, huolehtii itsestä ja hoitaa perheensä hyvin. Minkähän ässän itse vedät omasta takataskusta? Työllistätkö itse itsesi ja muita? Pyöritätkö vieläkin enemmän menestyneempää yritystä, ootko timmimmässä kunnossa? Arvostan tätä pariskuntaa, joka hoitaa asiansa hyvin. Arvostan yrittäjiä ja niitä, jotka työllistää muita.
      Voi aina miettiä, mistä lähtökohdista porukka jatkuvasti mollaa tätä pariskuntaa?

• Anonyymi

Minäkin olen yksinyrittäjä ja sillä elätän itseni, mutta ei minun tarvitse koko ajan siitä toitottaa Instragamissa ja seiska lehdessä , eikä minun tarvitse tuoda perhettäni ja lastani julkisuuteen , tottakai markkinoin ja mainostan yritystäni, mutta en itseäni ja perhettäni.
        Olen myös hyvässä kunnossa käyn salilla ja kävelen työpaikalleni noin neljä kilometriä suunta, kahdeksan kilometriä päivä kuusi kertaa viikossa, mutta en toitottaa sitä somessa.

• Anonyymi

Ei se oman yrityksen menestyminen ja innokas urheileminen poista miehen verovelkoja ja miessikailuja, puhumattakaan oman lapsen yksityisyyden myymisestä julkisuuteen. Käytöstavatkin olisi suotavia, mutta kun niitä ei näytä löytyvän niin lapsikin oppii puhumaan rumia ja mamma sen kuin kuvaa ja naureskelee.

Aika monet ovat paremmassa tilanteessa ja osaavat elää fiksummin.

• Anonyymi

Rita jätti jutun mukaan alkoholin? Nyt aikuisena sitten näyttää ryyppäävän senkin edestä…

• Anonyymi

Miten suomi24 käyttää samaa tekstitystä kuin 7påivää? Samat henkilöt näppäimistöllä?
      Pitänee verrata palkollisia 🤔

• Anonyymi

Voihan kääk

• Anonyymi

Ei ne osaa ryypätä jotain viiniä juo joskus lasin tai kaksi

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8536
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3662
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2193
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      159
      1177
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      816
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      39
      745
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      732
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      706
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      43
      691
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe