Asiaa päihteistä

Anonyymi

Mä tässä olen miettinyt kun tuntuu että yhdellä jos toisella on jonkun sortin päihdeongelmaa. Olen 40-vuotias nainen ja käyttänyt kaikkea hallitusti teinistä lähtien. Teen kahta työtä ja elämä kunnossa.
Mun mielestä huumeet on hyvä keksintö. Jopa alkoholi. Aika tylsää se nyt olisi jos pitäisi aina olla selvinpäin varsinkin jos töissä rankkaa tai muita huolia elämässä. Vedetään huumeita koska se on kivaa ajanvietettä. Ei sitä esimerkiksi tässä iässä enää jaksa baareissa notkua ellei sitten vauhdeissa. Tai jos haluaa viikonloppuisin nauttia olosta niin miksi ei trippailisi vaikka sienillä tai hapolla. Minä on sinun suosikkihuumeesi? Minulla se vaihtelee aika paljon elämäntilanteen mukaan. Nyt sienet toimii kivasti. Kukaan ei uskoisi että käytän kaikkea. Kuitenkin treenaan sitten vastapainoksi ja elän hyvää elämää.

1

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vähän sama tilanne ku mulla. Kaikenlaista tulee silloin tällöin vetäistyä raskaan arjen piristykseksi ja rentoutumiseen. Alko tosin on jääny vähemmälle kun tulee vanhemmiten kauheet olot aamuks😅
      Lähinnä vähä kolaa tai piriä pienissä määrin kerrallaan. Yleensä kolaa. Piri valvottaa liikaa ja haittaa yritystoimintaa 😁
      Pilveä en oikeastaan juurikaan polta kun se väsyttää ja 60-90h työviikkojen jälkeen se tuo vaan unen heti.
      Arkena en oikeestaan käytä mitään jos ei oo äkillistä vapaata tai jotain kemuja mut pe on yleensä se ilta kun tulee rentouduttua jos ehtii. Joskus jopa baareissakin mut yleensä pihasauna lämpee muuta bisse kolan kylkeen ja mereen uimaan . Siinähän se yö sitten melkein aina meneekin🤣 Ehkä kerran kuussa tulee saunottua tolleen kunnolla. Mun mielestä jees ollu versus viina kun sit ei mee koko seuraavaa päivää oksentaessa ja ripuloidessa. En tiedä kyl et oonkohan jotenkin allerginen oluelle hiiivalle yms kun maha hajoo siitä vanhemmiten jos juo isompia määriä. Kallistahan kola on mut en vedä sitä niin paljoa et ei suurta väliä.
      Eli ihan normi arkea elän ja vuosi numero 11 menee yrittäjänä tällä hetkellä ja käyn kalassa merellä yms ja urheilen. Ikää siis 34 ja näytän ihan normaalilta ( naiset jopa sanonu komeeks 🤣) . Pari metriä on mittaa ja en oo mikää kukkakeppi.
      Tässähän tätä oli höpinää😅 yrittäjän vapaapäivän ratoksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3674
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2001
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1333
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1220
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      101
      1084
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      109
      1065
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1020
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      975
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35