Asiaa päihteistä

Anonyymi

Mä tässä olen miettinyt kun tuntuu että yhdellä jos toisella on jonkun sortin päihdeongelmaa. Olen 40-vuotias nainen ja käyttänyt kaikkea hallitusti teinistä lähtien. Teen kahta työtä ja elämä kunnossa.
Mun mielestä huumeet on hyvä keksintö. Jopa alkoholi. Aika tylsää se nyt olisi jos pitäisi aina olla selvinpäin varsinkin jos töissä rankkaa tai muita huolia elämässä. Vedetään huumeita koska se on kivaa ajanvietettä. Ei sitä esimerkiksi tässä iässä enää jaksa baareissa notkua ellei sitten vauhdeissa. Tai jos haluaa viikonloppuisin nauttia olosta niin miksi ei trippailisi vaikka sienillä tai hapolla. Minä on sinun suosikkihuumeesi? Minulla se vaihtelee aika paljon elämäntilanteen mukaan. Nyt sienet toimii kivasti. Kukaan ei uskoisi että käytän kaikkea. Kuitenkin treenaan sitten vastapainoksi ja elän hyvää elämää.

1

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vähän sama tilanne ku mulla. Kaikenlaista tulee silloin tällöin vetäistyä raskaan arjen piristykseksi ja rentoutumiseen. Alko tosin on jääny vähemmälle kun tulee vanhemmiten kauheet olot aamuks😅
      Lähinnä vähä kolaa tai piriä pienissä määrin kerrallaan. Yleensä kolaa. Piri valvottaa liikaa ja haittaa yritystoimintaa 😁
      Pilveä en oikeastaan juurikaan polta kun se väsyttää ja 60-90h työviikkojen jälkeen se tuo vaan unen heti.
      Arkena en oikeestaan käytä mitään jos ei oo äkillistä vapaata tai jotain kemuja mut pe on yleensä se ilta kun tulee rentouduttua jos ehtii. Joskus jopa baareissakin mut yleensä pihasauna lämpee muuta bisse kolan kylkeen ja mereen uimaan . Siinähän se yö sitten melkein aina meneekin🤣 Ehkä kerran kuussa tulee saunottua tolleen kunnolla. Mun mielestä jees ollu versus viina kun sit ei mee koko seuraavaa päivää oksentaessa ja ripuloidessa. En tiedä kyl et oonkohan jotenkin allerginen oluelle hiiivalle yms kun maha hajoo siitä vanhemmiten jos juo isompia määriä. Kallistahan kola on mut en vedä sitä niin paljoa et ei suurta väliä.
      Eli ihan normi arkea elän ja vuosi numero 11 menee yrittäjänä tällä hetkellä ja käyn kalassa merellä yms ja urheilen. Ikää siis 34 ja näytän ihan normaalilta ( naiset jopa sanonu komeeks 🤣) . Pari metriä on mittaa ja en oo mikää kukkakeppi.
      Tässähän tätä oli höpinää😅 yrittäjän vapaapäivän ratoksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe