Mistä löytää nainen?

Anonyymi

Mistä nykyisin voi löytää puolison? Tuntuu että ne keiden kanssa on tavannut on joko vasta eronneita jotka hakee laastaria tai sitten muuten ei niin puhtailla ajatuksilla liikkeellä. Haluaisin löytää tasapainoisen aikuisen naisen rinnalleni jonka kanssa olisi hyvä ja turvallinen olla. Onko tämä vain haavetta?

100

3615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysymykseen en osaa vastata, mutta olen samaa mieltä, että turvallisuus on tärkeintä.

    • Anonyymi

      Turvallisia naisia löytyy muttei helposti sellasta jota muuten haluaisi. Ydinongelma itsellä tämä.

      • Anonyymi

        Erilaisia kokemuksia, itselleni tulee harvoin turvallisia vastaan. Kaikenlaista muuta olisi kyllä tarjolla useinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erilaisia kokemuksia, itselleni tulee harvoin turvallisia vastaan. Kaikenlaista muuta olisi kyllä tarjolla useinkin.

        Voisiko joku kertoa kokemattomalle millaisia ne ei turvalliset ihmiset on ?


    • Anonyymi

      Tarjontaa on kuitenkin vähemmän kuin heteroilla..ja osa jo pariutuneet joten vähäistä on ja mitä vanhemmaksi tulee tuntuu vieläkin vaikeammalta löytää ketään.

    • Anonyymi

      Mä en oikein tunnista tuota ongelmaa, koska aina on korkeintaan muutamassa viikossa löytynyt nainen, kun oon lähtenyt nettiin etsimään. Edellisen kanssa suhde kesti 4,5 vuotta, nykyisen kanssa ollaan oltu kohta 3, eli ihan oikeista parisuhteista kysymys. Viimeisin (ja myös viimeinen) löytyi reilusti yli nelikymppisenä Tinderistä. Livenä ei ole koskaan tullut vastaan kuin jotain tilapäisheiloja.

      Suosittelen siis nettipalstoja ja sovelluksia seuranhakuun. Ahkerasti ja iloisesti vaan kirjoittelemaan, ja nopeasti mutta ystävällisesti eroon negatiivisista tyypeistä. Samalla kannattaa varautua siihen, ettei tuleva rakkaus asu samalla paikkakunnalla kuin itse.

      • Anonyymi

        Itselleni taas tulee sovelluksissa vastaan noita tilapäisseuran etsijöitä lähinnä. Livenä olen kaikki kumppanit tavannut. Tunnistan hyvin ap:n ongelman.

        Etäisyys on ongelma, jos sitä on liikaa. Kokemusta etäsuhteesta, ja myös etäisyyksistä johtuvista suhteen katkeamisista.


      • Anonyymi

        Jos löydät uusia suhteita nopeasti niin sä varmaan ihastut ja kiinnostut helposti eri ihmisistä?

        Itse olen vain pari kertaa ollut ihastunut 30 vuoden aikana. En ihastu/kiinnostu kenestäkään helposti. Tai no miten sen nyt ottaa, tää nykyinen ihastuminen oli palavaa ihastusta ensikohtaamisella häneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos löydät uusia suhteita nopeasti niin sä varmaan ihastut ja kiinnostut helposti eri ihmisistä?

        Itse olen vain pari kertaa ollut ihastunut 30 vuoden aikana. En ihastu/kiinnostu kenestäkään helposti. Tai no miten sen nyt ottaa, tää nykyinen ihastuminen oli palavaa ihastusta ensikohtaamisella häneen.

        Ei mullakaan ole ollut kuin neljä syvempää kiinnostusta. Joitakin ihastumisia lisäksi. Ikää jo lähemmäs 50. Toiset tuntuu ihastuvan mennen tullen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos löydät uusia suhteita nopeasti niin sä varmaan ihastut ja kiinnostut helposti eri ihmisistä?

        Itse olen vain pari kertaa ollut ihastunut 30 vuoden aikana. En ihastu/kiinnostu kenestäkään helposti. Tai no miten sen nyt ottaa, tää nykyinen ihastuminen oli palavaa ihastusta ensikohtaamisella häneen.

        En mielestäni ihastu kovin helposti, mutta olen kiinnostunut erilaisista ihmisistä ylipäänsä ja heidän tarinoistaan. Tutustumalla moniin ihmisiin löytyy helpommin sellainen joka kiinnostaa myös romanttisesti. En ole valikoinut naisia huonojen tai hyvien valokuvien enkä ruokavalioiden vuoksi 😄 ainoastaan huono käytös ja täysin omistani poikkeavat elämäntavat ja arvot ovat kynnyskysymys. Loppu on sitten täysin arpapeliä, joko kipinää syttyy tai sitten ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mullakaan ole ollut kuin neljä syvempää kiinnostusta. Joitakin ihastumisia lisäksi. Ikää jo lähemmäs 50. Toiset tuntuu ihastuvan mennen tullen.

        Tuokin ongelma on tosiaan, ihastuminen on niin vaikeaa. Sitten se yhtäkkiä putkahtaa jostain takavasemmalta juuri kun ei osaa yhtään odottaa. Ei koskaan silloin kun olettaisi, ja niin piinallisen harvoin.


    • Anonyymi

      Samaa olen minäkin miettinyt,ei löydy ei..

    • Anonyymi

      Mun mielestä yksi ongelma on, ettei naiset lähesty toisiaan ja ehdota treffejä. Varotaan ja odotellaan liikaa. Koskee yhtä hyvin livetilanteita kuin sovelluksia. Toivotaan mielellään toiselta aloitetta aivan jutteluunkin. Samaa ongelmaa on ollut aina, mutta jotenkin musta lisääntynyt viimeisen kymmenen vuoden aikana. Eikä voi johtua mun iästä kun nuoremmilla on samaa ongelmaa. Lähestymiskulttuuri on muuttunut huonompaan suuntaan. Voi mennä hyviä potentiaalisia suhteita ohi, jos ei tartu hetkeen siinä arkipäivän tilanteessa tai netissä. Tämä huomiosi itselle ja muille.

      • Anonyymi

        Huomattu joo. Itse teen lähes aina aloitteen keskusteluun sovelluksissa. Arjessa vähemmän. Sovelluksissa ja netissä on hyvät puolensa. Ei tarvitse arvailla ja kalastella toisen identiteettiä, suuntautumista tai suhdemuotoa mitä hakee. En halua käyttää aikaani ns vääriin/ epäsopiviin kohteisiin.


      • Anonyymi

        ”Varotaan ja odotellaan liikaa. ” Tämä on mun ongelma! Saan helposti seuraa livessä tai somessa. Otan mutkattomasti kontaktia ja saan helposti vastakaikua.

        Mun ongelma on se, jos ihastun niin rupean toivomaan liikaa ja sen myötä varomaan liikaa. Meen ihan jumiin, pelkään että pilaan kaiken. Ihastun harvoin ja niihin joihin en ihastu, on helppo olla kontaktissa ja aloitteellinen, mutta sitten en haaveile heistä sen enempää. Se nainen joka mut sytyttää saa mut myös ihan toimintakyvyttömäksi. Tavallaan suljen itseni siltä toiselta, mikä on ihan järjetöntä, mutta niin siinä käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Varotaan ja odotellaan liikaa. ” Tämä on mun ongelma! Saan helposti seuraa livessä tai somessa. Otan mutkattomasti kontaktia ja saan helposti vastakaikua.

        Mun ongelma on se, jos ihastun niin rupean toivomaan liikaa ja sen myötä varomaan liikaa. Meen ihan jumiin, pelkään että pilaan kaiken. Ihastun harvoin ja niihin joihin en ihastu, on helppo olla kontaktissa ja aloitteellinen, mutta sitten en haaveile heistä sen enempää. Se nainen joka mut sytyttää saa mut myös ihan toimintakyvyttömäksi. Tavallaan suljen itseni siltä toiselta, mikä on ihan järjetöntä, mutta niin siinä käy.

        Minkälainen nainen sut sitten sytyttää noin yleensä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen nainen sut sitten sytyttää noin yleensä?

        Älykkyys ja herkkyys ovat piirteitä jotka viehättää kovasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älykkyys ja herkkyys ovat piirteitä jotka viehättää kovasti.

        Minuakin, ja saisko nämä piirteet vielä feminiinisellä kauniilla habituksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuakin, ja saisko nämä piirteet vielä feminiinisellä kauniilla habituksella.

        niin eli ns "tavallinen " nainen ei sytytä? pitää olla pitkähiuksinen blondi, siro, tiimalasivartalo, hillitty täydellinen meikki, luonnonkaunis vielä, mitä näitä oletuksia nyt on mitä naisen kuuluisi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin eli ns "tavallinen " nainen ei sytytä? pitää olla pitkähiuksinen blondi, siro, tiimalasivartalo, hillitty täydellinen meikki, luonnonkaunis vielä, mitä näitä oletuksia nyt on mitä naisen kuuluisi olla.

        Ei mitään kuulu olla. Raivoisa asenne ei ainakaan lisää kenenkään viehätysvoimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään kuulu olla. Raivoisa asenne ei ainakaan lisää kenenkään viehätysvoimaa.

        jos tuon otit raivoamisena niin 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos tuon otit raivoamisena niin 😅

        No olihan se ihan selvää provosoivaa raivoa😏.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin eli ns "tavallinen " nainen ei sytytä? pitää olla pitkähiuksinen blondi, siro, tiimalasivartalo, hillitty täydellinen meikki, luonnonkaunis vielä, mitä näitä oletuksia nyt on mitä naisen kuuluisi olla.

        Melko kapea on sun määritelmä feminiiniselle kauneudelle 🥂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko kapea on sun määritelmä feminiiniselle kauneudelle 🥂

        lähinnä hain tarkentavaa koska feminiininen käsite on hyvin laaja ja jokainen ajattelee sen eri tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Varotaan ja odotellaan liikaa. ” Tämä on mun ongelma! Saan helposti seuraa livessä tai somessa. Otan mutkattomasti kontaktia ja saan helposti vastakaikua.

        Mun ongelma on se, jos ihastun niin rupean toivomaan liikaa ja sen myötä varomaan liikaa. Meen ihan jumiin, pelkään että pilaan kaiken. Ihastun harvoin ja niihin joihin en ihastu, on helppo olla kontaktissa ja aloitteellinen, mutta sitten en haaveile heistä sen enempää. Se nainen joka mut sytyttää saa mut myös ihan toimintakyvyttömäksi. Tavallaan suljen itseni siltä toiselta, mikä on ihan järjetöntä, mutta niin siinä käy.

        Mulla on yleensä ihastuessa vaihtoehtoina olla varovainen tylsimys tai sitten ujosteleva yli-innokas lapsellinen höpöttäjä, jota pitää tarkkailla, ettei mene kovin pahasti yli. Haastavaa kirjoittaa fiksusti toiselle, kun koko ajan on kova tarve lähinnä hassutella ja heittää kohteliaisuuksia. Tulee nopealla syötöllä vaikka mitä mieleen mitä kirjoitan toiselle, mutta pyyhin sen pois saman tien, että en mä voi noin sille kirjoittaa! Olen epävarma vähän kaikesta mitä kirjoitan ja kun yritän olla ”tylsän tavallinen”, niin sekin vaikeaa ja karkaa helposti käsistä, enkä halua olla liian tylsä. Ihastumisen myötä en vain osaa jutella enää normaalisti. Sellaista teinimeininkiä vielä vanhemmallakin iällä.. ulkoisesti yritän sitä karsia, mikä raskasta, kun tunteet on niin vahvat. Ja etenkin kasvotusten tavatessa raskasta pidätellä itseään.. ihastus paistaa liiankin selvästi läpi ja haluaisi heti alkaa lähentelemään ja edetä nopeasti. Ihastuessa ensisijaiselta ja helpoimmalta ratkaisulta tuntuisi paeta vain tilanteesta. Alan pelkäämään epäonnistumista ja suojelen itseäni. En kestä sitä ihastumisen huumaa. Se pistää ihan sekaisin. Olen varmaan ikisinkku, mutta mistä sitä tietää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on yleensä ihastuessa vaihtoehtoina olla varovainen tylsimys tai sitten ujosteleva yli-innokas lapsellinen höpöttäjä, jota pitää tarkkailla, ettei mene kovin pahasti yli. Haastavaa kirjoittaa fiksusti toiselle, kun koko ajan on kova tarve lähinnä hassutella ja heittää kohteliaisuuksia. Tulee nopealla syötöllä vaikka mitä mieleen mitä kirjoitan toiselle, mutta pyyhin sen pois saman tien, että en mä voi noin sille kirjoittaa! Olen epävarma vähän kaikesta mitä kirjoitan ja kun yritän olla ”tylsän tavallinen”, niin sekin vaikeaa ja karkaa helposti käsistä, enkä halua olla liian tylsä. Ihastumisen myötä en vain osaa jutella enää normaalisti. Sellaista teinimeininkiä vielä vanhemmallakin iällä.. ulkoisesti yritän sitä karsia, mikä raskasta, kun tunteet on niin vahvat. Ja etenkin kasvotusten tavatessa raskasta pidätellä itseään.. ihastus paistaa liiankin selvästi läpi ja haluaisi heti alkaa lähentelemään ja edetä nopeasti. Ihastuessa ensisijaiselta ja helpoimmalta ratkaisulta tuntuisi paeta vain tilanteesta. Alan pelkäämään epäonnistumista ja suojelen itseäni. En kestä sitä ihastumisen huumaa. Se pistää ihan sekaisin. Olen varmaan ikisinkku, mutta mistä sitä tietää..

        oo vaan itsesi. ei kukaan oo tylsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Varotaan ja odotellaan liikaa. ” Tämä on mun ongelma! Saan helposti seuraa livessä tai somessa. Otan mutkattomasti kontaktia ja saan helposti vastakaikua.

        Mun ongelma on se, jos ihastun niin rupean toivomaan liikaa ja sen myötä varomaan liikaa. Meen ihan jumiin, pelkään että pilaan kaiken. Ihastun harvoin ja niihin joihin en ihastu, on helppo olla kontaktissa ja aloitteellinen, mutta sitten en haaveile heistä sen enempää. Se nainen joka mut sytyttää saa mut myös ihan toimintakyvyttömäksi. Tavallaan suljen itseni siltä toiselta, mikä on ihan järjetöntä, mutta niin siinä käy.

        Tämä! Pää menee ihan jumiin, keskittymiskyky katoaa. Miettii liikaa mitä laittaa päälle, miten puhuu tai vaikka kävelee ja yleensä sitten kompuroi. Ja juuri silloin kun pitäisi saada jotain tärkeää aikaseksi. Vai onko tämä vaan autismikirjon ja yliherkkien juttu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on yleensä ihastuessa vaihtoehtoina olla varovainen tylsimys tai sitten ujosteleva yli-innokas lapsellinen höpöttäjä, jota pitää tarkkailla, ettei mene kovin pahasti yli. Haastavaa kirjoittaa fiksusti toiselle, kun koko ajan on kova tarve lähinnä hassutella ja heittää kohteliaisuuksia. Tulee nopealla syötöllä vaikka mitä mieleen mitä kirjoitan toiselle, mutta pyyhin sen pois saman tien, että en mä voi noin sille kirjoittaa! Olen epävarma vähän kaikesta mitä kirjoitan ja kun yritän olla ”tylsän tavallinen”, niin sekin vaikeaa ja karkaa helposti käsistä, enkä halua olla liian tylsä. Ihastumisen myötä en vain osaa jutella enää normaalisti. Sellaista teinimeininkiä vielä vanhemmallakin iällä.. ulkoisesti yritän sitä karsia, mikä raskasta, kun tunteet on niin vahvat. Ja etenkin kasvotusten tavatessa raskasta pidätellä itseään.. ihastus paistaa liiankin selvästi läpi ja haluaisi heti alkaa lähentelemään ja edetä nopeasti. Ihastuessa ensisijaiselta ja helpoimmalta ratkaisulta tuntuisi paeta vain tilanteesta. Alan pelkäämään epäonnistumista ja suojelen itseäni. En kestä sitä ihastumisen huumaa. Se pistää ihan sekaisin. Olen varmaan ikisinkku, mutta mistä sitä tietää..

        Oma itsensä kannattaa aina olla. Mutta ehkä mielummin yli-innokas höpöttäjä kuin tylsimys (mitä ikinä se tarkoittaakin). Itsellä on pyörinyt ajatuksissa sellanen höpöttäjä, vähän kömpelö, sanoissaan sekoileva mutta rohkea, silmiin katsova henkilö. Ujoksi häntä ei voi kutsua. Ehkä jotain ihastumista itsessä havaittavissa. Valitettavasti minulle on kerrottu että mun ihastuminen näkyy naamalta heti. Ehkä se ihastuksen kohde ei huomaa, mutta muut ympärillä huomaa kyllä. Näin on tainnut käydä nytkin ja oottelen vain että tunteet menee ohi ja tämä kohde ei ole sitä huomannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma itsensä kannattaa aina olla. Mutta ehkä mielummin yli-innokas höpöttäjä kuin tylsimys (mitä ikinä se tarkoittaakin). Itsellä on pyörinyt ajatuksissa sellanen höpöttäjä, vähän kömpelö, sanoissaan sekoileva mutta rohkea, silmiin katsova henkilö. Ujoksi häntä ei voi kutsua. Ehkä jotain ihastumista itsessä havaittavissa. Valitettavasti minulle on kerrottu että mun ihastuminen näkyy naamalta heti. Ehkä se ihastuksen kohde ei huomaa, mutta muut ympärillä huomaa kyllä. Näin on tainnut käydä nytkin ja oottelen vain että tunteet menee ohi ja tämä kohde ei ole sitä huomannut.

        Mun mielestä ei ole ongelma, jos ihastuminen näkyy naamasta. Eikö sen pidäkin näkyä?


    • Anonyymi

      Nyt keski-ikäisenä ymmärtää kuinka paljon on kelvottomia ihmisiä, latvaviallisia, luonnevikaisia yms.

      • Anonyymi

        Tämän tyylinen kirjoittelu, epäystävällinen suhtautuminen muihin ihmisiin ja kaikenlainen negatiivisuus on juuri niitä asioita, jotka saa mut nopeasti toivottamaan hyvää jatkoa.
        Olen siis tämä helposti seuraa löytävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän tyylinen kirjoittelu, epäystävällinen suhtautuminen muihin ihmisiin ja kaikenlainen negatiivisuus on juuri niitä asioita, jotka saa mut nopeasti toivottamaan hyvää jatkoa.
        Olen siis tämä helposti seuraa löytävä.

        Mun ongelma on äärimmäinen ujous


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun ongelma on äärimmäinen ujous

        Se kannattaa tuoda ilmi heti alussa. Epävarma ihminen voi helposti tulkita ujouden kiinnostuksen puutteeksi, jos ei tiedä, mistä on kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän tyylinen kirjoittelu, epäystävällinen suhtautuminen muihin ihmisiin ja kaikenlainen negatiivisuus on juuri niitä asioita, jotka saa mut nopeasti toivottamaan hyvää jatkoa.
        Olen siis tämä helposti seuraa löytävä.

        No etkä ole 🤣


      • Anonyymi

        Tämä on valitettava tosiasia. Onneksi pahimmat paljastavat itsensä melko nopeasti.


    • Anonyymi

      Tinderistä tämä viimeisin ja vielä ekana päivänä. Nyt on puolisentoista vuotta takana ja molemmat olemme yli nelikymppisiä. Hienointa on keskusteluyhteys, mutta kyllä sitä kipinääkin löytyi miltei heti. Olemme molemmat aloitteellisia ja rohkeita ihmissuhteissa, joten kumppani löytyy helpohkosti. Helpommin kuin ujona nuorempana. Joko netistä/sovelluksista tai livenä. Yleensä haluan kyllä tavata nopeasti, jotta näen miten kolahtaa. Meillä taisi olla yhteensä kahdeksan viestiä alla kun olimme jo sopineet ajan ja paikan. Toisilla treffeillä suudelmiin ja kolmen viikon päästä oli selvää, että molemmat haluavat jatkaa. Viime viikonloppuna menimme istumaan sille penkille, jossa ne ensimmäiset suudelmat vaihdoimme ja totesimme taas olevamme hyvin onnekkaita. Sori siirappi, mutta älä luovuta!

      • Anonyymi

        Siis tota mäkin odotan. Aloitekykyä ja aktiivisuutta molemminpuolin. En sovi yhteen ujon tai passiivisen luonteen kanssa. Mökötys, ilkeä huumori ja keskustelutaidon puute on tietysti myös nounou kun parisuhdetta haeskellaan.


    • Anonyymi

      Minusta löytyisi NAINEN, mut en välttämättä oo sulle sopivan ikäinen, enkä näköinen ja aika varmaan tätä kautta mut löytää ☺

      • Anonyymi

        Ei voi tietää ennen kuin juttelee enemmän😊 Kunhan et ole liian nuori. Ulkonäössä toki pitää olla jotain joka kiinnostaa mutta kyllä se luonne ja ajatusmaailma tärkeämpiä on


    • Anonyymi

      Kaikki naiset on vaan etelässä. Oon yrittänyt löytää täältä mut hiljasta on. Ehkä siihen liittyy myös se et oon poikamainen ja lyhyt nainen🤣 mut ylpee itsestäni. Ehkä löytyy se joku joka ei juokse karkuun ja uskaltaa oikeesti tutustua.. puhun paljon ehkä välillä liikaa, mut osaan myös kuunnella. Koti illat, ruuan laitto, romantiikka ja hieronta kuuluu kuviooni🙃 no joo ehkä joskus se jokin löytyy elämääni 😇

      • Anonyymi

        Oijoi kuulostaa hyvältä, mulle kelpais😍😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oijoi kuulostaa hyvältä, mulle kelpais😍😅

        😍 jotenkin jos toisella on ollut rankka päivä takana niin sit voi toiselle vähän helpommaksi tehdä illan. Laittaa iltapalaa, sauna, hieronta ja no mitä sitä nyt keksii.. tai vaan olla toisen kainalossa. Enkä kyllä yhtään pahitteeksi laittais jos joskus tanssimaan pääsee jonnekin baariin😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😍 jotenkin jos toisella on ollut rankka päivä takana niin sit voi toiselle vähän helpommaksi tehdä illan. Laittaa iltapalaa, sauna, hieronta ja no mitä sitä nyt keksii.. tai vaan olla toisen kainalossa. Enkä kyllä yhtään pahitteeksi laittais jos joskus tanssimaan pääsee jonnekin baariin😇

        Sähän kuulostat ihan unelmalta. Miten ihmeessä voit olla sinkku😅 Voiku saiski tuommosen naisen😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        😍 jotenkin jos toisella on ollut rankka päivä takana niin sit voi toiselle vähän helpommaksi tehdä illan. Laittaa iltapalaa, sauna, hieronta ja no mitä sitä nyt keksii.. tai vaan olla toisen kainalossa. Enkä kyllä yhtään pahitteeksi laittais jos joskus tanssimaan pääsee jonnekin baariin😇

        Tuo vielä molemminpuolisena, että toinenkin osaa huomioida suakin, silloin on hyvin asiat. Toivottavasti löydät kullan itselles. :)

        Ja siis saat itsekin osaksesi hyvää mitä annat toisellekin. ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähän kuulostat ihan unelmalta. Miten ihmeessä voit olla sinkku😅 Voiku saiski tuommosen naisen😇

        No arki tulee, joskus vastaan eikä joka päivä eletä unelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No arki tulee, joskus vastaan eikä joka päivä eletä unelmaa.

        Miksi ei vois? Toki ei ehkä joka päivä mut silloin tällöin. Toisen huomioiminen on tärkeetä suhteessa. Pidän siitä että saan hieroo toista ja tehdä vaikka manikyyrin. Mut toki kaikki ei tykkää.


    • Anonyymi

      Minkä ikäinen ap olet? Voisiko 30 sopia jos muuten varsin kuvauksesi mukainen😌

      • Anonyymi

        Olen lähempänä 40 vuotta


    • Anonyymi

      Alkaa tuntua vähän toivottomalta.

    • Anonyymi

      Suomi24.fi 😊 Mut en voi avata enempää… Kannustan vain kääntämään kakki kivet ja kannot, hän voi löytyä yllättävästäkin paikasta ❣️

      • Anonyymi

        Löytyy poly-biitä, ukkoja ja vedättäjiä. Kukas on teidän suosikki.


    • Anonyymi

      Juuh.. hankalaa on löytää ketään näin keski-ikäisenä. Olen kuitenkin sporttinen ja pidän itsestäni huolta vaikka toinen olis kuinka mukava, niin en viehäty reilusti ylipainoisesta ihmisestä, myöskin työtön on turn off. Tasapainoinen ja sinut itsensä kanssa, koska kuka sitä ongelma kimppua itselleen haluaa.
      Tinderissä paljon pareja ja bi-naisia, jotka haluavat vaan seksiseuraa, ehkä joku miitti vois olla hyvä juttu🙂

      • Anonyymi

        Miksi työtön on turn off? Koskaan ei tiedä mitä tapahtuu, kenestä tahansa voi tulla työtön. Tai vaikka ihan omasta päätöksestä hakeutuu pois burn out-oravanpyörästä ja rahoittaa elämänsä muilla tavoin. Tänä päivänä on muitakin keinoja elättää itsensä kuin ns. 7-16 duuni.

        Jätätkö toisen jos seurustelunne aikan toinen joutuu työttömäksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi työtön on turn off? Koskaan ei tiedä mitä tapahtuu, kenestä tahansa voi tulla työtön. Tai vaikka ihan omasta päätöksestä hakeutuu pois burn out-oravanpyörästä ja rahoittaa elämänsä muilla tavoin. Tänä päivänä on muitakin keinoja elättää itsensä kuin ns. 7-16 duuni.

        Jätätkö toisen jos seurustelunne aikan toinen joutuu työttömäksi?

        No ei työttömyys ole automaattisesti turn off, jos yrittää hakea töitä tai kouluttautuu johonkin ammattiin,mutta joo toisella ei olis työttömänä oikein varaa mihinkään ja kyllä, se mua pidemmän päälle stressais.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi työtön on turn off? Koskaan ei tiedä mitä tapahtuu, kenestä tahansa voi tulla työtön. Tai vaikka ihan omasta päätöksestä hakeutuu pois burn out-oravanpyörästä ja rahoittaa elämänsä muilla tavoin. Tänä päivänä on muitakin keinoja elättää itsensä kuin ns. 7-16 duuni.

        Jätätkö toisen jos seurustelunne aikan toinen joutuu työttömäksi?

        Olishan se kiva irrottautua oravanpyörästä, mutta siihen ei ole mahdollisuutta ja töissä vaan käytävä. En kyllä keksi, että miten muutoin rahottaisin elämäni🤔 ja toisaalta työ antaa elämään tietyn rytmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi työtön on turn off? Koskaan ei tiedä mitä tapahtuu, kenestä tahansa voi tulla työtön. Tai vaikka ihan omasta päätöksestä hakeutuu pois burn out-oravanpyörästä ja rahoittaa elämänsä muilla tavoin. Tänä päivänä on muitakin keinoja elättää itsensä kuin ns. 7-16 duuni.

        Jätätkö toisen jos seurustelunne aikan toinen joutuu työttömäksi?

        Toki on muitakin keinoja elättää itsensä, kuin normi duuni, mutta kuitenkin aika vähän. Sometyö tai Onlyfanssi, ehkä sossun luukulle vaan.


    • Anonyymi

      Mistä tahansa, kun pitää silmät ja muut aistit avoinna. Kaikki on etsimässä jotain tai sitten ei mitään. Mutta jollekin saattaa käydä niin ettei ole etsimässä kuin yhden illan seuraa, mutta päätyykin pitkään suhteeseen. Ehkä olen naivi mutta mielestäni fiilis on tärkein. Toki arvot pitää kohdata jollain tapaa. Mutta muut asiat loksahtelee pikkuhiljaa kohdalleen, kun muistaa kommunikoida ja sen ettei kukaan ole täydellinen eikä odota täydellisyyttä itseltään tai toiselta.
      Itse uskon ihmisten välisiin energioihin. Joistain ihmisistä jää vain hyvä ja lämmin fiilis, ihan sama tuleeko siitä romanttista, ystävyyttä tai vaikka vain nopea kohtaaminen ratikassa. Ikään ja sukupuoleen katsomatta.

      • Se on juuri näin👍


    • Anonyymi

      Mikä on hyvä ja turvallinen? Jos toinen ei uskalla avautua heti tai sitoutua ja laittaa 100% peliin, tekeekö se ihmisestä ei-turvallisen? Teetkö itse niin? Olisi kiva tietää nämä kriteerit turvalliselle ja hyvälle ihmiselle. Vai oliko nyt puhe aggressiivisistä, arvaamattomista narkkareista tms?

    • Anonyymi

      Kun tuntuu olevan niin vaikeaa löytää ihmisiä ja koska maailmassa on kaiken maailman messuja joka lähtöön, niin miksi ei vois olla lesbo messut niin saattais törmätä siihen oikeaan😅. Vois vaikka asettaa itsensä sinne näytille ja esitteet esille🤣.
      Anteeksi, mutta piti vähän keventää tunnelmaa tähän väliin😄

      • Anonyymi

        Ei olis yhtään huono idea 😂


      • Anonyymi

        Hyvä idea olis et joku tarjois lesbonaisille deittiopastusta. Esim tinderin ja her:n käytös. Useampi antaa ittestänsä kuvan että deittikumppani=terapeutti haussa. Itsesäälissä rypeminen ja synkistely saa järkevät naiset kaikkoamaan. Tarkkana siellä. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä idea olis et joku tarjois lesbonaisille deittiopastusta. Esim tinderin ja her:n käytös. Useampi antaa ittestänsä kuvan että deittikumppani=terapeutti haussa. Itsesäälissä rypeminen ja synkistely saa järkevät naiset kaikkoamaan. Tarkkana siellä. ;)

        Tämä. Kaikista typerintä, mitä voi tehdä, niin haukkua ja puhua ex-kumppanista. Negatiivisuus karkoittaa ja itsesäälissä rypeminen😒


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä. Kaikista typerintä, mitä voi tehdä, niin haukkua ja puhua ex-kumppanista. Negatiivisuus karkoittaa ja itsesäälissä rypeminen😒

        Ylipäänsä existä puhuminen tappaa kaiken romantiikan alkuunsa, vaikka kertoisi positiivisiakin asioita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ylipäänsä existä puhuminen tappaa kaiken romantiikan alkuunsa, vaikka kertoisi positiivisiakin asioita.

        Näimpä. Existä pitää päästä yli, ennenkuin aloittaa uuden suhteen. Kaikki exän haukkuminen ja arvostelu aiheuttaa negatiivisiä fiiliksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylipäänsä existä puhuminen tappaa kaiken romantiikan alkuunsa, vaikka kertoisi positiivisiakin asioita.

        Parisuhde on kahden kauppa ja eron tullessa molemissa on vikaa.Ex-kumppanin mollaaminen on lapsellista ja tuo henkilöstä itsestään negaa.


    • Anonyymi

      Btw mistä löytää nainen joka osaa puhua ja uskaltaa edes yrittää tutustua paremmin... ei tindessä ilmeisesti.

      • Tämä. Ollaan liian varovaisia ja aloitekyvyttömiä, eikä toisesta saa mitään irti. Harmi sinänsä, kun se oikea voi mennä ohi huomaamatta ja lopuksi jää vain luu käteen. On mulla ollut kivojakin treffejä eli kaikkia ei voi yleistää, elämä on hyvää näinkin, mutta kyllä sitä kaipais ihanaa kumppania vierelleen.


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        Tämä. Ollaan liian varovaisia ja aloitekyvyttömiä, eikä toisesta saa mitään irti. Harmi sinänsä, kun se oikea voi mennä ohi huomaamatta ja lopuksi jää vain luu käteen. On mulla ollut kivojakin treffejä eli kaikkia ei voi yleistää, elämä on hyvää näinkin, mutta kyllä sitä kaipais ihanaa kumppania vierelleen.

        Näinhän se on. Ei tiedä hyvää kun huomaa jo heti alusta että itse joutuu tekemään kaiken työn viestittelystä alkaen. Että mikähän tyynyprinsessa siellä toisessa päässä onkaan.Vastavuoroisuutta ja aktiivisuutta, leidit hyvät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on. Ei tiedä hyvää kun huomaa jo heti alusta että itse joutuu tekemään kaiken työn viestittelystä alkaen. Että mikähän tyynyprinsessa siellä toisessa päässä onkaan.Vastavuoroisuutta ja aktiivisuutta, leidit hyvät.

        Yleensä vastaamattomuus tarkoittaa, ettei kohdetta kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä vastaamattomuus tarkoittaa, ettei kohdetta kiinnosta.

        On kohteliasta antaa jonkinlainen vastaus, lyhyestikin, ellei viestittely kuivu kokoon vähitellen.


    • Anonyymi

      Vasta eronneen kanssa tai laastariksi ei kannata alkaa suhdetta rakentamaan vaan toisen on käytävä ero läpi.
      Kyllä mulle täällä pikku pitäjässä on paras vaihtoehto deittisovellukset, tuskin täällä metsässä oikea nainen tulee vastaan.
      Mitkään miitit tai yhteistapaamisetkaan ole minun juttu ja mielummin jonkin tapaan kahden kesken, mutta toivoa en ole heittänyt ja kyllä tindessäkin on fiksuja tyyppejä.

    • Anonyymi

      Täälläkin kirjoittaa monia sinkkuja. Ei kohdata ilmeisesti missään tai on kohdattu, muttei sovelluta pariksi. Naisia kohtaa siellä täällä, mutta harvan kanssa syntyy yhteys joka voisi ajan kuluessa johtaa suhteeseen.

    • Anonyymi

      Periaatteessa mistä melkeinpä vaan, missä uskaltaa olla avoin suuntautumisestaan. Ja käydä juttusille.

      Ilmeisesti deittisovellukset on suosittuja? Niitä luultavasti itse kokeilisin, jos seuraa etsisin.

      Toisilla voi olla aloitteen tekemisessä arkuutta, kuten ketjussakin on asiaa pohjustettu. Mä ihastun hyvin harvoihin ja harvoin, mutta olen kyllä aloitteentekijänä rohkea. Joten sen suhteen neuvon vaan kokeilemaan rohkeesti onneaan. Ei haittaa, jos saa pakit, se on elämää. Kaikki ei viehäty kaikista.

      Mielenkiintoisen oloisia naisia on pitkin maailmaa, itellä olis lähinnä ongelma, että ketä lähestyn siitä runsaudesta, että osuis se jonka kanssa synkkaa kohdalle.

      Valitettavasti sitä ei kauniista naamasta eikä kropasta näe synkkaako vai ei, joutuu käymään vuoropuhelua. :)


      Jasu

      • Anonyymi

        Niin jos lasket heterot ja miesten suosijat mukaan, tarjonta on silloin "hyvä". Jätän välistä molemmat kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jos lasket heterot ja miesten suosijat mukaan, tarjonta on silloin "hyvä". Jätän välistä molemmat kyllä.

        Mä lasken ihan naisena vaan kunkin, en mieti seksuaalista suuntautumista siinä kohtaa kuka on minusta viehättävä. Toki ymmärrän etten voi saada kumppaniksi naista, joka ei naisesta kiinnostu eikä tee poikkeusta edes minun kohdalla. Mutta kiinnostavuus onkin muuta kuin saada itselle.

        Ihastuttava nainen on ihastuttava, heteronakin.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä lasken ihan naisena vaan kunkin, en mieti seksuaalista suuntautumista siinä kohtaa kuka on minusta viehättävä. Toki ymmärrän etten voi saada kumppaniksi naista, joka ei naisesta kiinnostu eikä tee poikkeusta edes minun kohdalla. Mutta kiinnostavuus onkin muuta kuin saada itselle.

        Ihastuttava nainen on ihastuttava, heteronakin.

        Jasu

        Suuntautumisella on väliä ja itselleni paljonkin, kun hakee kumppanimateriaalia, muuten ei.
        Heteroita en lähesty, vaikka upeita naisia toki löytyykin. Voihan joku hetero tosiaan tehdä poikkeuksen naisen kohdalla, mutta kyllä se on yleensä vain kokeilun/jännityksenhakuista pa*eskelua. Mä olen "tarjouksista" kieltäytynytkin kun tiedän miten ko. naisryhmä toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuntautumisella on väliä ja itselleni paljonkin, kun hakee kumppanimateriaalia, muuten ei.
        Heteroita en lähesty, vaikka upeita naisia toki löytyykin. Voihan joku hetero tosiaan tehdä poikkeuksen naisen kohdalla, mutta kyllä se on yleensä vain kokeilun/jännityksenhakuista pa*eskelua. Mä olen "tarjouksista" kieltäytynytkin kun tiedän miten ko. naisryhmä toimii.

        Joo en tarkoittanut mitään seksuaalista kanssakäymistä, lähinnä vain että näen kaikki naiset joista viehätyn tasa-arvoisesti, en lajittele että hetero yök, bisse hyi vittu, lesbo kääk jne.

        Tottakai sillä on sitten merkitystä, jos mielii pariutua miten on suuntautunut, siksi totesinkin että osuis se jonka kanssa synkkaa kohdalle. Tarkoitin synkkaamisella myös sitä suuntautumista. :)

        Siksi myös se vuoropuhelun tarve, kun ulkokuori ei kerro kaikkea.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo en tarkoittanut mitään seksuaalista kanssakäymistä, lähinnä vain että näen kaikki naiset joista viehätyn tasa-arvoisesti, en lajittele että hetero yök, bisse hyi vittu, lesbo kääk jne.

        Tottakai sillä on sitten merkitystä, jos mielii pariutua miten on suuntautunut, siksi totesinkin että osuis se jonka kanssa synkkaa kohdalle. Tarkoitin synkkaamisella myös sitä suuntautumista. :)

        Siksi myös se vuoropuhelun tarve, kun ulkokuori ei kerro kaikkea.

        Jasu

        Ja mä en löhtis mihkään seksiseikkailuun, pelkkää seksiä juttuihin alkuunkaan. Mun puolesta ne saa pitää sitä peliä, jotka sellasta kaipailee.

        Mä tiedän kaipaavani vakavempaa suhdetta, missä on muutakin kun seksi vaikka se seksi yksi innostava tekijä onkin.

        Jasu


    • Anonyymi

      Tämäkin riippuu pitkälti, että missä asuu, jos on jossain metsän keskellä, niin voi olla haasteellista löytää ketään livenä. Minusta deittisivustot on hyvä, eikä tartte miettiä kenenkään suuntautumista.

    • Anonyymi

      Haateellista näyttää olevan

    • Anonyymi

      Näyttää olevan haasteellista. Itse en oo ollu vielä yhdessäkään tasavertaisessa ja molemminpuolista rakkautta sisältävässä parisuhteessa, jossa olisi aineksia mihinkään tulevaisuuteen yhdessä. Kertoo jotain vähäisestä tarjonnasta ja sen tasosta.
      T. Kolmekymppinen

      • Anonyymi

        Kyllä se tulee vielä, ihminen jonka kanssa loksahtaa kaikki kohdalleen ja ymmärrät miksi muiden kanssa ei loksahtanut. Mutta itse pitää olla aktiivinen. Hakeutua paikkoihin missä mahdollisesti olisi samanhenkisiä ihmisiä ja pitää silmät auki.


      • Olet kuitenkin vielä nuori ja sulla on valinnanvaraa enemmän, kuin keski-ikäisillä. Tapahtumat, deittipalstat ymm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se tulee vielä, ihminen jonka kanssa loksahtaa kaikki kohdalleen ja ymmärrät miksi muiden kanssa ei loksahtanut. Mutta itse pitää olla aktiivinen. Hakeutua paikkoihin missä mahdollisesti olisi samanhenkisiä ihmisiä ja pitää silmät auki.

        Ei ole helppoa luoda sellaista yhteyttä että loksahtaisi. Muuten täälläkään ei olisi sitäkään vähää porukkaa mitä on. Voi mennä paikkoihin ja tavata naisia. Voi jutella ja tutustua. Ei se vielä sano mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se tulee vielä, ihminen jonka kanssa loksahtaa kaikki kohdalleen ja ymmärrät miksi muiden kanssa ei loksahtanut. Mutta itse pitää olla aktiivinen. Hakeutua paikkoihin missä mahdollisesti olisi samanhenkisiä ihmisiä ja pitää silmät auki.

        Tällä hetkellä väsynyt deittailuun kun vastaan tulee lähinnä flegmaattisia naisia jotka ei eväänsä liikauta tutustumisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole helppoa luoda sellaista yhteyttä että loksahtaisi. Muuten täälläkään ei olisi sitäkään vähää porukkaa mitä on. Voi mennä paikkoihin ja tavata naisia. Voi jutella ja tutustua. Ei se vielä sano mitään.

        Mun kohdalla parhaiten on toiminut hitaampi tutustuminen aluksi kaverina. Täytyyhän siinäkin synkata jutut, tietysti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kohdalla parhaiten on toiminut hitaampi tutustuminen aluksi kaverina. Täytyyhän siinäkin synkata jutut, tietysti.

        Sama täällä. Muista ei kehity mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä hetkellä väsynyt deittailuun kun vastaan tulee lähinnä flegmaattisia naisia jotka ei eväänsä liikauta tutustumisessa.

        En ihmettele että porukka ihastuu heteroihin kun omaan vähemmistöön kuuluvat ovat vaikeasti lähestyttäviä ja huonoja kommunikoimaankin. Plus ulkonäköasiatkin vielä päälle.


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        Olet kuitenkin vielä nuori ja sulla on valinnanvaraa enemmän, kuin keski-ikäisillä. Tapahtumat, deittipalstat ymm

        Miksi keski-ikäisillä ei olisi samoja valinnanvaroja? Samat haasteet ja mahdollisuudet löytää samanhenkistä seuraa ja mahdollinen romanttinen tuttavuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole helppoa luoda sellaista yhteyttä että loksahtaisi. Muuten täälläkään ei olisi sitäkään vähää porukkaa mitä on. Voi mennä paikkoihin ja tavata naisia. Voi jutella ja tutustua. Ei se vielä sano mitään.

        Ei ole helppoa, ei. Varsinkaan ihmiselle jolle uudet ystävät on haaste. Ja vaikka tapaisikin ja juttelee ja tutustuu, ei kolahda mutta sieltä sen todennäköisemmin löytää kuin kotona. Tinderit ja muut asia erikseen, joille toimii, itselle ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi keski-ikäisillä ei olisi samoja valinnanvaroja? Samat haasteet ja mahdollisuudet löytää samanhenkistä seuraa ja mahdollinen romanttinen tuttavuus.

        Keski-ikäisissä on vähemmän lesboja ja ovat jotenkin parkkiintuneita vaan siihen omaan ryhmään, kun taas nuoremmat on enemmän avarakatseisia ja katselevat seuraa muistakin ryhmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ihmettele että porukka ihastuu heteroihin kun omaan vähemmistöön kuuluvat ovat vaikeasti lähestyttäviä ja huonoja kommunikoimaankin. Plus ulkonäköasiatkin vielä päälle.

        Tiedän yhden parin, missä toinen oli hetero ja toinen lesbo ja nyt seurustelevat. Jotenkin heteroihin on helpompi saada yhteys ja ovat mutkattomia ja tietty paremman näköisiäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän yhden parin, missä toinen oli hetero ja toinen lesbo ja nyt seurustelevat. Jotenkin heteroihin on helpompi saada yhteys ja ovat mutkattomia ja tietty paremman näköisiäkin.

        Mutkattomuus tulee varmaan siitä, että monet heterot ja biit on koko ikänsä löytäneet helposti seuraa, parisuhderakkautta, tasavertaista älyllistä että ulkoisesti viehättävää seuraa. Ihmisuhteista/parisuhteista tuleva turvallisuus on aina saatavilla kivannäköisille. Itsestäänselvyys jopa. Ei tarvitse välttämättä tehdä juuri mitään niin miehet tekee aloitteita jne. Olen kokenut samaa mutta miehet kun ei nappaa niin en asiasta hyödy. Samantasoisella lesbonaisella vaihtoehdot ovat usein tyytyminen vähään, epäsopivaan, epätyydyttävään, jopa turvattomaan seuraan tai olla sitoutumatta kunnes jotain hyvää tulee vastaan, mihin menee ihan liikaa aikaa --> jolloin masennus tai ahdistus ehtivät iskeä päälle, mikä taas haittaa deittailua ja kiinnostumista ihmisistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ihmettele että porukka ihastuu heteroihin kun omaan vähemmistöön kuuluvat ovat vaikeasti lähestyttäviä ja huonoja kommunikoimaankin. Plus ulkonäköasiatkin vielä päälle.

        Samoin. Ja sitten vielä ilkeys, äkäisyys ja kateuskin päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutkattomuus tulee varmaan siitä, että monet heterot ja biit on koko ikänsä löytäneet helposti seuraa, parisuhderakkautta, tasavertaista älyllistä että ulkoisesti viehättävää seuraa. Ihmisuhteista/parisuhteista tuleva turvallisuus on aina saatavilla kivannäköisille. Itsestäänselvyys jopa. Ei tarvitse välttämättä tehdä juuri mitään niin miehet tekee aloitteita jne. Olen kokenut samaa mutta miehet kun ei nappaa niin en asiasta hyödy. Samantasoisella lesbonaisella vaihtoehdot ovat usein tyytyminen vähään, epäsopivaan, epätyydyttävään, jopa turvattomaan seuraan tai olla sitoutumatta kunnes jotain hyvää tulee vastaan, mihin menee ihan liikaa aikaa --> jolloin masennus tai ahdistus ehtivät iskeä päälle, mikä taas haittaa deittailua ja kiinnostumista ihmisistä.

        Deittimaailman kermaperseitä, mitäs muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. Ja sitten vielä ilkeys, äkäisyys ja kateuskin päälle.

        En ole missään törmännyt livenä tällaiseen riitaporukkaan kuin täällä palstalla nykyisin vakkarina pyörii, joten jos tästä tekee päätelmiä voi tulla väärä käsitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän yhden parin, missä toinen oli hetero ja toinen lesbo ja nyt seurustelevat. Jotenkin heteroihin on helpompi saada yhteys ja ovat mutkattomia ja tietty paremman näköisiäkin.

        Tarkoitat ilmeisesti heterolla myöhäisherännyttä. Onhan noita pareja vaikka kuinka paljon. Heti tulee lähipiirissä mieleen neljä ja bileissähän niitä istuu pitkät rivit. Ei ole mitenkään epätavallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi keski-ikäisillä ei olisi samoja valinnanvaroja? Samat haasteet ja mahdollisuudet löytää samanhenkistä seuraa ja mahdollinen romanttinen tuttavuus.

        Keski-ikäisissä luonnollisti on vähemmän vapaita.


    • Anonyymi

      Parisuhderakkaus näyttää olevan edelleen yksi kiero pila omalla kohdalla. Vähääkään viehättäviä vapaita naisia kiinnostaa nähtävästi vain pan*eskelu ympäriinsä. Mä taas en halua niitä jotka mua lähestyy aktiivisemmin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1735
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1352
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1250
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      66
      1179
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      113
      1092
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      979
    7. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      24
      953
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      947
    9. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    10. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      819
    Aihe