Mistä löytää nainen?

Anonyymi

Mistä nykyisin voi löytää puolison? Tuntuu että ne keiden kanssa on tavannut on joko vasta eronneita jotka hakee laastaria tai sitten muuten ei niin puhtailla ajatuksilla liikkeellä. Haluaisin löytää tasapainoisen aikuisen naisen rinnalleni jonka kanssa olisi hyvä ja turvallinen olla. Onko tämä vain haavetta?

46

1921

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysymykseen en osaa vastata, mutta olen samaa mieltä, että turvallisuus on tärkeintä.

• Anonyymi

Turvallisia naisia löytyy muttei helposti sellasta jota muuten haluaisi. Ydinongelma itsellä tämä.

• Anonyymi

Erilaisia kokemuksia, itselleni tulee harvoin turvallisia vastaan. Kaikenlaista muuta olisi kyllä tarjolla useinkin.

• Anonyymi

Tarjontaa on kuitenkin vähemmän kuin heteroilla..ja osa jo pariutuneet joten vähäistä on ja mitä vanhemmaksi tulee tuntuu vieläkin vaikeammalta löytää ketään.

• Anonyymi

Mä en oikein tunnista tuota ongelmaa, koska aina on korkeintaan muutamassa viikossa löytynyt nainen, kun oon lähtenyt nettiin etsimään. Edellisen kanssa suhde kesti 4,5 vuotta, nykyisen kanssa ollaan oltu kohta 3, eli ihan oikeista parisuhteista kysymys. Viimeisin (ja myös viimeinen) löytyi reilusti yli nelikymppisenä Tinderistä. Livenä ei ole koskaan tullut vastaan kuin jotain tilapäisheiloja.

Suosittelen siis nettipalstoja ja sovelluksia seuranhakuun. Ahkerasti ja iloisesti vaan kirjoittelemaan, ja nopeasti mutta ystävällisesti eroon negatiivisista tyypeistä. Samalla kannattaa varautua siihen, ettei tuleva rakkaus asu samalla paikkakunnalla kuin itse.

• Anonyymi

Itselleni taas tulee sovelluksissa vastaan noita tilapäisseuran etsijöitä lähinnä. Livenä olen kaikki kumppanit tavannut. Tunnistan hyvin ap:n ongelman.

Etäisyys on ongelma, jos sitä on liikaa. Kokemusta etäsuhteesta, ja myös etäisyyksistä johtuvista suhteen katkeamisista.

• Anonyymi

Jos löydät uusia suhteita nopeasti niin sä varmaan ihastut ja kiinnostut helposti eri ihmisistä?

Itse olen vain pari kertaa ollut ihastunut 30 vuoden aikana. En ihastu/kiinnostu kenestäkään helposti. Tai no miten sen nyt ottaa, tää nykyinen ihastuminen oli palavaa ihastusta ensikohtaamisella häneen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos löydät uusia suhteita nopeasti niin sä varmaan ihastut ja kiinnostut helposti eri ihmisistä?

Itse olen vain pari kertaa ollut ihastunut 30 vuoden aikana. En ihastu/kiinnostu kenestäkään helposti. Tai no miten sen nyt ottaa, tää nykyinen ihastuminen oli palavaa ihastusta ensikohtaamisella häneen.

Ei mullakaan ole ollut kuin neljä syvempää kiinnostusta. Joitakin ihastumisia lisäksi. Ikää jo lähemmäs 50. Toiset tuntuu ihastuvan mennen tullen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mielestäni ihastu kovin helposti, mutta olen kiinnostunut erilaisista ihmisistä ylipäänsä ja heidän tarinoistaan. Tutustumalla moniin ihmisiin löytyy helpommin sellainen joka kiinnostaa myös romanttisesti. En ole valikoinut naisia huonojen tai hyvien valokuvien enkä ruokavalioiden vuoksi 😄 ainoastaan huono käytös ja täysin omistani poikkeavat elämäntavat ja arvot ovat kynnyskysymys. Loppu on sitten täysin arpapeliä, joko kipinää syttyy tai sitten ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mullakaan ole ollut kuin neljä syvempää kiinnostusta. Joitakin ihastumisia lisäksi. Ikää jo lähemmäs 50. Toiset tuntuu ihastuvan mennen tullen.

Tuokin ongelma on tosiaan, ihastuminen on niin vaikeaa. Sitten se yhtäkkiä putkahtaa jostain takavasemmalta juuri kun ei osaa yhtään odottaa. Ei koskaan silloin kun olettaisi, ja niin piinallisen harvoin.

• Anonyymi

Samaa olen minäkin miettinyt,ei löydy ei..

• Anonyymi

Mun mielestä yksi ongelma on, ettei naiset lähesty toisiaan ja ehdota treffejä. Varotaan ja odotellaan liikaa. Koskee yhtä hyvin livetilanteita kuin sovelluksia. Toivotaan mielellään toiselta aloitetta aivan jutteluunkin. Samaa ongelmaa on ollut aina, mutta jotenkin musta lisääntynyt viimeisen kymmenen vuoden aikana. Eikä voi johtua mun iästä kun nuoremmilla on samaa ongelmaa. Lähestymiskulttuuri on muuttunut huonompaan suuntaan. Voi mennä hyviä potentiaalisia suhteita ohi, jos ei tartu hetkeen siinä arkipäivän tilanteessa tai netissä. Tämä huomiosi itselle ja muille.

• Anonyymi

Huomattu joo. Itse teen lähes aina aloitteen keskusteluun sovelluksissa. Arjessa vähemmän. Sovelluksissa ja netissä on hyvät puolensa. Ei tarvitse arvailla ja kalastella toisen identiteettiä, suuntautumista tai suhdemuotoa mitä hakee. En halua käyttää aikaani ns vääriin/ epäsopiviin kohteisiin.

• Anonyymi

”Varotaan ja odotellaan liikaa. ” Tämä on mun ongelma! Saan helposti seuraa livessä tai somessa. Otan mutkattomasti kontaktia ja saan helposti vastakaikua.

Mun ongelma on se, jos ihastun niin rupean toivomaan liikaa ja sen myötä varomaan liikaa. Meen ihan jumiin, pelkään että pilaan kaiken. Ihastun harvoin ja niihin joihin en ihastu, on helppo olla kontaktissa ja aloitteellinen, mutta sitten en haaveile heistä sen enempää. Se nainen joka mut sytyttää saa mut myös ihan toimintakyvyttömäksi. Tavallaan suljen itseni siltä toiselta, mikä on ihan järjetöntä, mutta niin siinä käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Varotaan ja odotellaan liikaa. ” Tämä on mun ongelma! Saan helposti seuraa livessä tai somessa. Otan mutkattomasti kontaktia ja saan helposti vastakaikua.

Mun ongelma on se, jos ihastun niin rupean toivomaan liikaa ja sen myötä varomaan liikaa. Meen ihan jumiin, pelkään että pilaan kaiken. Ihastun harvoin ja niihin joihin en ihastu, on helppo olla kontaktissa ja aloitteellinen, mutta sitten en haaveile heistä sen enempää. Se nainen joka mut sytyttää saa mut myös ihan toimintakyvyttömäksi. Tavallaan suljen itseni siltä toiselta, mikä on ihan järjetöntä, mutta niin siinä käy.

Minkälainen nainen sut sitten sytyttää noin yleensä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälainen nainen sut sitten sytyttää noin yleensä?

Älykkyys ja herkkyys ovat piirteitä jotka viehättää kovasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älykkyys ja herkkyys ovat piirteitä jotka viehättää kovasti.

Minuakin, ja saisko nämä piirteet vielä feminiinisellä kauniilla habituksella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minuakin, ja saisko nämä piirteet vielä feminiinisellä kauniilla habituksella.

niin eli ns "tavallinen " nainen ei sytytä? pitää olla pitkähiuksinen blondi, siro, tiimalasivartalo, hillitty täydellinen meikki, luonnonkaunis vielä, mitä näitä oletuksia nyt on mitä naisen kuuluisi olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin eli ns "tavallinen " nainen ei sytytä? pitää olla pitkähiuksinen blondi, siro, tiimalasivartalo, hillitty täydellinen meikki, luonnonkaunis vielä, mitä näitä oletuksia nyt on mitä naisen kuuluisi olla.

Ei mitään kuulu olla. Raivoisa asenne ei ainakaan lisää kenenkään viehätysvoimaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään kuulu olla. Raivoisa asenne ei ainakaan lisää kenenkään viehätysvoimaa.

jos tuon otit raivoamisena niin 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos tuon otit raivoamisena niin 😅

No olihan se ihan selvää provosoivaa raivoa😏.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melko kapea on sun määritelmä feminiiniselle kauneudelle 🥂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melko kapea on sun määritelmä feminiiniselle kauneudelle 🥂

lähinnä hain tarkentavaa koska feminiininen käsite on hyvin laaja ja jokainen ajattelee sen eri tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on yleensä ihastuessa vaihtoehtoina olla varovainen tylsimys tai sitten ujosteleva yli-innokas lapsellinen höpöttäjä, jota pitää tarkkailla, ettei mene kovin pahasti yli. Haastavaa kirjoittaa fiksusti toiselle, kun koko ajan on kova tarve lähinnä hassutella ja heittää kohteliaisuuksia. Tulee nopealla syötöllä vaikka mitä mieleen mitä kirjoitan toiselle, mutta pyyhin sen pois saman tien, että en mä voi noin sille kirjoittaa! Olen epävarma vähän kaikesta mitä kirjoitan ja kun yritän olla ”tylsän tavallinen”, niin sekin vaikeaa ja karkaa helposti käsistä, enkä halua olla liian tylsä. Ihastumisen myötä en vain osaa jutella enää normaalisti. Sellaista teinimeininkiä vielä vanhemmallakin iällä.. ulkoisesti yritän sitä karsia, mikä raskasta, kun tunteet on niin vahvat. Ja etenkin kasvotusten tavatessa raskasta pidätellä itseään.. ihastus paistaa liiankin selvästi läpi ja haluaisi heti alkaa lähentelemään ja edetä nopeasti. Ihastuessa ensisijaiselta ja helpoimmalta ratkaisulta tuntuisi paeta vain tilanteesta. Alan pelkäämään epäonnistumista ja suojelen itseäni. En kestä sitä ihastumisen huumaa. Se pistää ihan sekaisin. Olen varmaan ikisinkku, mutta mistä sitä tietää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on yleensä ihastuessa vaihtoehtoina olla varovainen tylsimys tai sitten ujosteleva yli-innokas lapsellinen höpöttäjä, jota pitää tarkkailla, ettei mene kovin pahasti yli. Haastavaa kirjoittaa fiksusti toiselle, kun koko ajan on kova tarve lähinnä hassutella ja heittää kohteliaisuuksia. Tulee nopealla syötöllä vaikka mitä mieleen mitä kirjoitan toiselle, mutta pyyhin sen pois saman tien, että en mä voi noin sille kirjoittaa! Olen epävarma vähän kaikesta mitä kirjoitan ja kun yritän olla ”tylsän tavallinen”, niin sekin vaikeaa ja karkaa helposti käsistä, enkä halua olla liian tylsä. Ihastumisen myötä en vain osaa jutella enää normaalisti. Sellaista teinimeininkiä vielä vanhemmallakin iällä.. ulkoisesti yritän sitä karsia, mikä raskasta, kun tunteet on niin vahvat. Ja etenkin kasvotusten tavatessa raskasta pidätellä itseään.. ihastus paistaa liiankin selvästi läpi ja haluaisi heti alkaa lähentelemään ja edetä nopeasti. Ihastuessa ensisijaiselta ja helpoimmalta ratkaisulta tuntuisi paeta vain tilanteesta. Alan pelkäämään epäonnistumista ja suojelen itseäni. En kestä sitä ihastumisen huumaa. Se pistää ihan sekaisin. Olen varmaan ikisinkku, mutta mistä sitä tietää..

oo vaan itsesi. ei kukaan oo tylsä.

• Anonyymi

Nyt keski-ikäisenä ymmärtää kuinka paljon on kelvottomia ihmisiä, latvaviallisia, luonnevikaisia yms.

• Anonyymi

Tämän tyylinen kirjoittelu, epäystävällinen suhtautuminen muihin ihmisiin ja kaikenlainen negatiivisuus on juuri niitä asioita, jotka saa mut nopeasti toivottamaan hyvää jatkoa.
        Olen siis tämä helposti seuraa löytävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän tyylinen kirjoittelu, epäystävällinen suhtautuminen muihin ihmisiin ja kaikenlainen negatiivisuus on juuri niitä asioita, jotka saa mut nopeasti toivottamaan hyvää jatkoa.

Mun ongelma on äärimmäinen ujous

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun ongelma on äärimmäinen ujous

Se kannattaa tuoda ilmi heti alussa. Epävarma ihminen voi helposti tulkita ujouden kiinnostuksen puutteeksi, jos ei tiedä, mistä on kysymys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No etkä ole 🤣

• Anonyymi

Tämä on valitettava tosiasia. Onneksi pahimmat paljastavat itsensä melko nopeasti.

• Anonyymi

Tinderistä tämä viimeisin ja vielä ekana päivänä. Nyt on puolisentoista vuotta takana ja molemmat olemme yli nelikymppisiä. Hienointa on keskusteluyhteys, mutta kyllä sitä kipinääkin löytyi miltei heti. Olemme molemmat aloitteellisia ja rohkeita ihmissuhteissa, joten kumppani löytyy helpohkosti. Helpommin kuin ujona nuorempana. Joko netistä/sovelluksista tai livenä. Yleensä haluan kyllä tavata nopeasti, jotta näen miten kolahtaa. Meillä taisi olla yhteensä kahdeksan viestiä alla kun olimme jo sopineet ajan ja paikan. Toisilla treffeillä suudelmiin ja kolmen viikon päästä oli selvää, että molemmat haluavat jatkaa. Viime viikonloppuna menimme istumaan sille penkille, jossa ne ensimmäiset suudelmat vaihdoimme ja totesimme taas olevamme hyvin onnekkaita. Sori siirappi, mutta älä luovuta!

• Anonyymi

Siis tota mäkin odotan. Aloitekykyä ja aktiivisuutta molemminpuolin. En sovi yhteen ujon tai passiivisen luonteen kanssa. Mökötys, ilkeä huumori ja keskustelutaidon puute on tietysti myös nounou kun parisuhdetta haeskellaan.

• Anonyymi

Minusta löytyisi NAINEN, mut en välttämättä oo sulle sopivan ikäinen, enkä näköinen ja aika varmaan tätä kautta mut löytää ☺

• Anonyymi

Ei voi tietää ennen kuin juttelee enemmän😊 Kunhan et ole liian nuori. Ulkonäössä toki pitää olla jotain joka kiinnostaa mutta kyllä se luonne ja ajatusmaailma tärkeämpiä on

• Anonyymi

Kaikki naiset on vaan etelässä. Oon yrittänyt löytää täältä mut hiljasta on. Ehkä siihen liittyy myös se et oon poikamainen ja lyhyt nainen🤣 mut ylpee itsestäni. Ehkä löytyy se joku joka ei juokse karkuun ja uskaltaa oikeesti tutustua.. puhun paljon ehkä välillä liikaa, mut osaan myös kuunnella. Koti illat, ruuan laitto, romantiikka ja hieronta kuuluu kuviooni🙃 no joo ehkä joskus se jokin löytyy elämääni 😇

• Anonyymi

Oijoi kuulostaa hyvältä, mulle kelpais😍😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oijoi kuulostaa hyvältä, mulle kelpais😍😅

😍 jotenkin jos toisella on ollut rankka päivä takana niin sit voi toiselle vähän helpommaksi tehdä illan. Laittaa iltapalaa, sauna, hieronta ja no mitä sitä nyt keksii.. tai vaan olla toisen kainalossa. Enkä kyllä yhtään pahitteeksi laittais jos joskus tanssimaan pääsee jonnekin baariin😇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😍 jotenkin jos toisella on ollut rankka päivä takana niin sit voi toiselle vähän helpommaksi tehdä illan. Laittaa iltapalaa, sauna, hieronta ja no mitä sitä nyt keksii.. tai vaan olla toisen kainalossa. Enkä kyllä yhtään pahitteeksi laittais jos joskus tanssimaan pääsee jonnekin baariin😇

Sähän kuulostat ihan unelmalta. Miten ihmeessä voit olla sinkku😅 Voiku saiski tuommosen naisen😇

• HALiMONSTERi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo vielä molemminpuolisena, että toinenkin osaa huomioida suakin, silloin on hyvin asiat. Toivottavasti löydät kullan itselles. :)

Ja siis saat itsekin osaksesi hyvää mitä annat toisellekin. ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sähän kuulostat ihan unelmalta. Miten ihmeessä voit olla sinkku😅 Voiku saiski tuommosen naisen😇

No arki tulee, joskus vastaan eikä joka päivä eletä unelmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No arki tulee, joskus vastaan eikä joka päivä eletä unelmaa.

Miksi ei vois? Toki ei ehkä joka päivä mut silloin tällöin. Toisen huomioiminen on tärkeetä suhteessa. Pidän siitä että saan hieroo toista ja tehdä vaikka manikyyrin. Mut toki kaikki ei tykkää.

• Anonyymi

Minkä ikäinen ap olet? Voisiko 30+ sopia jos muuten varsin kuvauksesi mukainen😌

• Anonyymi

Alkaa tuntua vähän toivottomalta.

• Anonyymi

Suomi24.fi 😊 Mut en voi avata enempää… Kannustan vain kääntämään kakki kivet ja kannot, hän voi löytyä yllättävästäkin paikasta ❣️

• Anonyymi

Löytyy poly-biitä, ukkoja ja vedättäjiä. Kukas on teidän suosikki.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan kisa (asialliset kommentit)

Yksi, ikuinen umpityperien ketjujen aloittaja.. voidaanko tehdä joka kerta ilmoitus moderaattorille.. josko katoais bittiavaruuteen.. Mutta siis: uinn
      Kotimaiset julkkisjuorut
      598
      4934
    2. En haluaisi uskoa että miehet ajattelee vain munallaan,

mutta taas sain olla väärässä. Eli.. törmäsin männäviikolla puolituttuun mieheen työmatkalla. Hän kertoi, että viettäisi juhannusta minun kotikaupun
      Sinkut
      574
      4703
    3. STEFULLA OLI KOVA IKÄVÄ SOFIAA!

Lennätti naisen Hankoon koko juhannuksen ajan ! Tosi rakkautta ilmassa. Taisi tulla kihlat ja häitä vietetään !
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      2445
    4. Martina kisan kärjessä

Kisa on käynnissä. Käsipohjauinti vetää kisaajien kädet hapoille. Martinan ranne on jo kivulias.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1678
    5. 65
      1664
    6. Abortti on kiellettävä Suomessakin

Feministinen ajatus raskaudesta, ja sen keskeyttämisestä, jota Suomessa usein tarjoillaan ainoana mahdollisena, on kummallinen. Argumentti, jonka muka
      Maailman menoa
      636
      1272
    7. Yhden viestin päässä

Voisit juuri tälläkin hetkellä olla tässä vieressäni. Silittelisin ja paijaisin sinut puhki.
      Ikävä
      56
      1212
    8. KOSKA MARIN TULEE KAAPISTA ULOS

Olisi hyvä näyttää esimerkkiä, tosin osallistuminen pride-kulkueeseen on jo hyvä alku...
      Turku
      215
      1189
    9. Tuletteko/tulitteko ikävöimäsi

Kanssa hyvin juttuun? Ymmärsittekö toisianne? Sovitteko yhteen?
      Ikävä
      106
      1170
    Aihe