Äiti vihaa mua

Anonyymi

Se on aina vertaamassa mua muiden tyttäriin ja se aina haukkuu ja on ilkeä mulle. Tänään se oli niin julman näköinen että pelkäsin et se lyö mua. Se ei hyväksy mun lesboutta. Mun isä kuoli, se oli ainoa joka musta välitti ja se myös hyväksyi mun oman itsen. Myös mun isä silloin kun eli haaveili itsemurhasta koska se ei kestänyt tota pahaa ämmää. Mun isä on nyt poissa eikä kukaan auta tai suojele mua mun äidiltä. Oon varma et jos en oo sen silmissä täydellinen niin se tappaa viel joskus mut.

12

1099

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puhu jollekin turvalliselle ulkopuoliselle aikuiselle, vaikka koulun terveydenhoitajalle.

• Anonyymi

En ole enää lapsi. Ja saatiin nyt sovittua äidin kanssa jotenkin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet iältäsi aikuinen, niin ole muutenkin. Elä itsenäistä aikuisen elämää ja irrottaudu toksisesta äidistäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silti olisi hyvä, jos voisit puhua jollekin luotettavalle ihmiselle. Yksinään on vaikea ottaa etäisyyttä.

• Anonyymi

Minkä ikäinen olet yli 12 vuotias tulee kuluksi jo sosaiaali virasto .Eli olit yli 12 vuotias .siitä ylöspäin vanhuuten asti. Voi tilata ajan sinne ja mennä keskustelemaan mieltä painavista asioista.Saat olla RIKAS TAI KÖYHÄ.SIELLÄ SINUA KUNELLAN JA TULET KUULLUKSI.SAAT MYÖS AVUN!( ps.voit myös mennä käymään paikan pällä varata ajan tai pyytää paikalle päivystävää sosiaali työntekijää)

• Anonyymi

Naiset saattavat olla yhtä väkivaltaisia piruja kuin miehet.
      Henkisesti erityisesti.

• Anonyymi

Jos sun äiti vihaa omaa lastaan joka on viaton
      se tarkoittaa sitä se vihaa enempi omaa itseään ja
      purkaa sen sinuun?

• Anonyymi

Kun näytin muille sen mikä olen vaikutti läheisiini. Äidin kanssa puhutaan, mut yleensä vain yleisistä asioista kuten töistä tai säästä. Ei koskaan suhteista vaikka hän kovasti yrittääkin vihjailla et onko "vaihe" mennyt ohi. Isän kans välit lähentyi. Hän hyväksyy suuntautumiseni ja puhumme jopa siitä. Muu suku(joka on iso) ei oo enää missään tekemisissä kanssani mut se on heiltä pois. En oo muuttunut yhtään siitä mitä olin nuorena kaapissa. Olen nyt parempi ja varmempi minä.

• Anonyymi

Voithan sä äitis mieliks hommata mieskaverinkin. Äidit luonnollisesti tykkäis tyttären mieskamusta. Mäkin olin joskus mukavan lesbotytön mieskamu. Äitiä sitten auttelin harva se yö. Korjas äidin ja tytön välit heti.

• Anonyymi

Sä oot ällöttävä. Mä olen lesbo enkä todellakaan hanki mitään miestä! Äiti saa ihan rauhassa vihata niin paljon kun suoltaa. Mä olen lesbo ja ylpeä siitä!

• En tiedä iästäsi, enkä tiedä onko tääkin vaan jonku tsoukki. Mut, jos asiat on oikeesti noin , dit haet itelles apuu ja lähet pois. Kenenkää ei tarvi kärsii henkistä tai fyysistä väkivaltaa ! Rakasta itseäsi, se on tärkeintä ❤. Kukaan, ei kukaan saa sua loukata, vaiks ois oma äiti, ni ei mitään oikeutta !!!!!

• Anonyymi

Äitini oli myös joskus tuommoinen vaikka en oo lesbo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      650
      8783
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3396
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      465
      2387
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      130
      1405
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      34
      1395
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      15
      1315
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1251
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1167
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      65
      1105
    10. Hyvät valeet myllyistä

Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää
      Puolanka
      68
      985
    Aihe