Mistä säästät?

Anonyymi

Huonot ajat ovat jo ovella ja meidän kaikkien täytyy alkaa tinkiä elintasostamme. Mistäs te homppelikaverit aiotte ryhtyä säästämään, itse päätin lopettaa kokonaan baareissa hyppäämisen. Se on nyt helppo lopettaa, kun on jo koronan aikana vähentynyt muutoinkin tosi paljon. Samoin loppuu ruuan kotiin tilaaminen ja se vähäinen kotimaan matkailu mihin on viime vuosina ollut mahdollisuus loppuu nyt kokonaan. Mistä te säästätte ja tingitty, vai jatkatteko vaan kuten ennenkin.

26

1196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lopetan kortsun käytön. Aids lääkkeet on halvempia.

      • Anonyymi

        😆😆


    • Anonyymi

      Ihan kaikesta täytyy alkaa säästämään, polttoaineista, ruuasta, lämmityksestä, ihan siis perusasioista. Pelkäänpä, että meillä on edessä sellainen elintason lasku, suoranainen nälkä ja puute, ettei ole vähään aikaan nähty.

      • Anonyymi

        Ainahan täällä puutteessa ollaan


    • Anonyymi

      Toivottavasti ette lopeta voguessa käyntiä. Kyllä pitää homon päästä rentoutumaan. Ja minun täytyy saada munaa.

      • Anonyymi

        Siitä säästän, käyn enää viidesti viikossa


    • Anonyymi

      miesystäväni päätti että liukuvoiteisiin tuhlaaminen loppuu nyt kun tuubi on tyhjä hän sanoi vesi vanhin voitehista joten siirrymme siihen voi takapuoli parkaani

      • Anonyymi

        Sun ystävä on väärässä. Samaan aikaan kun enormi dildot yleistyy, tarvit toisenkin liukuvoiteen.


    • Anonyymi

      Hyvät kaverit ovat homppeleille parasta. Kun parisuhdelakia valmisteltiin, sain aikoinaan nettikeskusteluissa asian tiimoilta lain vastustajat tappelemaan keskenään.
      Parisuhdelaki oli polku avioliittolaille. Kun asutaan yhdessä ja molemmat ovat töissä, ei tarvitse edes säästää huonoina aikoina. Elämä sujuu miehen kanssa jossain pääkaupunkiseudun lähiössä. On varaa tuubeihin ja urheilumatsiin vaikka joka viikonloppu.

      • Anonyymi

        En muistanutkaan, että ennen parisuhdelakia homojen oli kiellettyä asua yhdessä.


    • Anonyymi

      Monet säästää näköjään hammastahnassa ja -harjoissa, saippuassa, parranajovälineissä ja pyykinpesuaineissa.

      • Anonyymi

        Kengissä!
        Likaiset kuluneet tennarit monella.


    • Anonyymi

      Mistä löytyy halvin homohuora?

      • Anonyymi

        Baarista


    • Anonyymi

      Käsitit väärin. Ammatti on tiskaaja. Mun täytyy vetää joka vkl kotona perse täyteen.

    • Anonyymi

      En mistään, ostin uuden diesel pakettiauton jonka muokkaan retkiautoksi Euroopan risteilylle.

      • Anonyymi

        Hyvä puoli tässä ajassa

        Jos eivät rakentaiskaa lissää keskustaan

        Kiitos


    • Anonyymi

      Kalsareita voi pitää kaksi päivää ja muitakin vaatteita pitempään niin tarvitsee pestä pyykkiä vain kerran kuussa. Petivaatteetkin menee kuukauden, jotkut vaihtaa vaan jouluksi ja juhannukseksi jos silloinkaan. Astioita ei kannata pestä kone vajaana, kerran viikossa riittää.

      Energiansäästölamput ovat uskomattoman kestäviä, vanhemmat varmaan 20 vuotta vanhoja, olen odotanut että loputkin hajoaisi, voisi vaihtaa ledeihin. Uusi näyttö vie virtaa vain 15W, entinen pienempi vei 28W.

      Uudessa hanassa joku supistin kun vettä tulee vain puolet entisestä, samoin WC-pönttö käyttää todella vähän. Suihkussa uimahallissa niin vesilaskusta tulee palautusta monta sataa joka vuosi.

      Onneksi bensa oli "halpaa" nuorena eikä tutkia harvassa eikä kameroita ollenkaan, nyt ei huviajaminen enää olisikaan huvia vaikka parempi auto.

      • Anonyymi

        Tässä oli niin hyviä neuvoja että suuri kiitos niistä! Laittakaa nyt hyvät ihmiset lisää yhtä hyviä säästövinkkejä, täällä ollaan jo talouden puolella ihan hirmu tiukilla! Jos tätä menoa jatkuu, niin vuoden päästä asun teltassa metsän peikkona. On tämä hintojen nousu ihan hirmuista!


    • Anonyymi

      Eniten säästää jos pystyy jakamaan vuokran ja muut kulut toisen kanssa, en vaan taitaisi itse enää tottua, ainakaan pienessä asunnossa. Jos ei soita paljon eikä tarvitse dataa kuin kotona niin prepaidillä säästää myös. Ja tietenkin tekemällä itse ruuan, ilmaistakin voi hakea jos viitsii ja ilkeää, joskus kävin kun oli pakko. Niin ja hiukset kannattaa opetella itse leikkaamaan.

    • Anonyymi

      Onko Tommy Hilfiger takki, tiukat Beavers farkut, Niken lenkkarit ja lippis tänä kesänä muodissa ?

      • Anonyymi

        Nyt on tytöillä muotia farkuissa 70-luvun ylhäältä tiukat mutta alhaalta leveät lahkeet, homotkin voi käyttää niitä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Nakusiivoojia on jo, miksei kotiin tilattavia nakukokkeja.

        Joku oli vienyt roskakatoksen ison laatikollisen keittokirjoja joka lähtöön, en viitsinyt ottaa kun ei tule entisiäkään katsottua, keksin itse reseptit. Netistä löytyy kyllä ohjeita mistä voi ottaa mallia vaikkei tarkasti noudattaisi.
        https://www.kotikokki.net/
        https://www.iltalehti.fi/reseptit

        Jossain on kaloreiden tai ruoka-aineiden mukaankin, mutta terve järki riittää. Nuo mässäilyohjelmat kuten Herlevillä pitäisi kieltää.


    • Anonyymi

      ei olisi pitänyt säästää liukuvoiteessa, pelkkä vesi voiteeksi ei riitä, takapuoleni on rakastelun jälkeen todella kipeä ja vuotaa verta, kakkaaminen on yhtä tuskaa

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe