Siskoni suositteli, onko kokemuksia näkijästä Elämän virta?

Anonyymi

Siskoni suositteli näkijää toimii [email protected]. Oon täällä nähnyt hänestä aiemmin juttua vai olikohan toinen palsta... jokatapauksessa siskoni kehui mutta mulla vähä vähän rahaa .. niin emmin hieman vielä ?

19

1392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voit uskaltaa kirjottaa hälle ! Mulla on hyviä kokemuksia hänestä ja tuli kans suosittelujen kautta

• Anonyymi

Et suosittele huijauksia rahanmenetyksiä kenellekään.

• Anonyymi

Osaako kukaan kertoa enempää?? Ei tartte yksityiskohtia mut esim mitä asioita ootte kysyny ja onko tapahtunu

• Anonyymi

Mä oon kirjoittanu hänelle parin vuoden aikana useasti ja aina on osannu sanoa mitä tapahtuu :) ja ilmasee asiat kivasti, ei niin et tulis ahdistus

• Anonyymi

Niinku astral ennustaja ennusti hyviä välejä isän ja pojan välille vaikka isä oli kuollut. Ette Anna rahaa huijauksiin menköön siivoomaan.

• Anonyymi

Joko ap kirjoitti hänelle?

• Anonyymi

Ennustajat ja näkijät ovat humpuukia, joskus kun tulevaisuus tuntuu ahdistavan tuntemattomalta, sitä toivoisi näkevänsä sieltä jotain ennakkoon, mutta totuus on , ettei kukaan tiedä kohtaloaan.

• Anonyymi

Eila (Kauppinen) joka katosi kaikista puhelinennustuksista oli Astralilla ja jossain muuallakin oli hyvä. Kukaan ei tiennyt mihin hävisi. Nyttemmin kuulin instassa on tavoitettavissa healing-nimellä. Ainakin minä sain tulkinnan oikein eikä maksanutkaan kuin 20e mistä lie tietää, mutta tietää. Isot yritykset maksavat hirveitä summia-

• Anonyymi

Healing jutut on budhaa. Ette voi olla niin tyhmiä että annatte rahaa huijauksiin.

• Anonyymi

En jaksa lukea koko ketjua mutta suosittelen tätä Elämänvirtaa!! <3

• Anonyymi

Et suosittele. Ette Anna rahaa niille.

• Anonyymi

<3<3<3<3<3

• Anonyymi

Siis jos sähköposti tulkinta passaa niin tää on ihan huippu !!!

• Anonyymi

Sun ei tarvi tietää mitään budhan henkien manalasta kun elät tätä päivää ja tässä hetkessä. Huominen pitää huolen itsestään. Voit miettiä tänään miten jumppaat mitä syöt ketä haluat muistaa auttaa mikä ammatti on kivoin ja miten maksat laskut teet oikein vihkon paperille mihin lasket kk tulot ja menot sekä mitä jää ruokaan.Et anna rahaa huijareille.

• Anonyymi

EI ole huijari tämä näkijä!!!

• Anonyymi

On kokemusta, ihana näkijä. <3 Minulle nappiin tiesi ja otin myös entiset elämät tulkinnan josta moni kipu selvisi

• Anonyymi

Ei saa mainostaa

• Anonyymi

En siis mitenkään usko et tää itse itseään mainostaa täällä ! On oikeesti hyvä kukaan ei oo mulle nähny niin hyvin ja tarkasti kun tämä näkijä, kiitos elämänivrta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 560
      9197
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      2295
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      180
      1450
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      19
      1189
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      71
      930
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      867
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      784
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      782
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      40
      711
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      75
      632
    Aihe