Siskoni suositteli näkijää toimii [email protected]. Oon täällä nähnyt hänestä aiemmin juttua vai olikohan toinen palsta... jokatapauksessa siskoni kehui mutta mulla vähä vähän rahaa .. niin emmin hieman vielä ?
Siskoni suositteli, onko kokemuksia näkijästä Elämän virta?
19
1392
Vastaukset
- Anonyymi
Voit uskaltaa kirjottaa hälle ! Mulla on hyviä kokemuksia hänestä ja tuli kans suosittelujen kautta
- Anonyymi
Et suosittele huijauksia rahanmenetyksiä kenellekään.
- Anonyymi
Osaako kukaan kertoa enempää?? Ei tartte yksityiskohtia mut esim mitä asioita ootte kysyny ja onko tapahtunu
- Anonyymi
Mä oon kirjoittanu hänelle parin vuoden aikana useasti ja aina on osannu sanoa mitä tapahtuu :) ja ilmasee asiat kivasti, ei niin et tulis ahdistus
- Anonyymi
Niinku astral ennustaja ennusti hyviä välejä isän ja pojan välille vaikka isä oli kuollut. Ette Anna rahaa huijauksiin menköön siivoomaan.
- Anonyymi
Joko ap kirjoitti hänelle?
- Anonyymi
Ennustajat ja näkijät ovat humpuukia, joskus kun tulevaisuus tuntuu ahdistavan tuntemattomalta, sitä toivoisi näkevänsä sieltä jotain ennakkoon, mutta totuus on , ettei kukaan tiedä kohtaloaan.
- Anonyymi
Eila (Kauppinen) joka katosi kaikista puhelinennustuksista oli Astralilla ja jossain muuallakin oli hyvä. Kukaan ei tiennyt mihin hävisi. Nyttemmin kuulin instassa on tavoitettavissa healing-nimellä. Ainakin minä sain tulkinnan oikein eikä maksanutkaan kuin 20e mistä lie tietää, mutta tietää. Isot yritykset maksavat hirveitä summia-
- Anonyymi
Healing jutut on budhaa. Ette voi olla niin tyhmiä että annatte rahaa huijauksiin.
- Anonyymi
En jaksa lukea koko ketjua mutta suosittelen tätä Elämänvirtaa!! <3
- Anonyymi
Et suosittele. Ette Anna rahaa niille.
- Anonyymi
<3<3<3<3<3
- Anonyymi
Siis jos sähköposti tulkinta passaa niin tää on ihan huippu !!!
- Anonyymi
Sun ei tarvi tietää mitään budhan henkien manalasta kun elät tätä päivää ja tässä hetkessä. Huominen pitää huolen itsestään. Voit miettiä tänään miten jumppaat mitä syöt ketä haluat muistaa auttaa mikä ammatti on kivoin ja miten maksat laskut teet oikein vihkon paperille mihin lasket kk tulot ja menot sekä mitä jää ruokaan.Et anna rahaa huijareille.
- Anonyymi
EI ole huijari tämä näkijä!!!
- Anonyymi
On kokemusta, ihana näkijä. <3 Minulle nappiin tiesi ja otin myös entiset elämät tulkinnan josta moni kipu selvisi
- Anonyymi
Ei saa mainostaa
- Anonyymi
En siis mitenkään usko et tää itse itseään mainostaa täällä ! On oikeesti hyvä kukaan ei oo mulle nähny niin hyvin ja tarkasti kun tämä näkijä, kiitos elämänivrta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000560919724h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132295Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1801450Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja191189- 71930
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41867Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57782En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.40711Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75632