Hiihtomonojen jääpito

Anonyymi

Lötyykö hiihtomonoja, joilla pystyy turvallisesti kävelemään ladulle? Minulla on Rossignol X-ium monot, joiden ulkopohjat ovat muovia ja ne ovat suorastaan hengenvaarallisia liukkaalla kelillä. Eilen kaaduin niillä selälleni, mutta onneksi ei tullut mitään pahempaa vahinkoa.

7

1125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä taida olla. Itse olen käyttänyt irrotettavia kumisia nastapohjia, jotka viritetään kenkään. Toimii myös monoissa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ehkä hyvä idea jos hiihtää jossain omalla pellolla, mutta en halua jättää mitään ladun varteen mitä joku voi viedä mennessään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä hyvä idea jos hiihtää jossain omalla pellolla, mutta en halua jättää mitään ladun varteen mitä joku voi viedä mennessään.

vanhat villasukat monojen päälle ?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nojoo, ehkä tämmöset euron kalossit voisi myös toimia:

https://www.xxl.fi/nordic-grip-kalossit-musta/p/1089061_1_style

1970-luvulla tunnettiin parhaiten tämmöinen kalossi:

ABM-1 Galosh

tuollaisella kun vetelet, ei haittaa kivet eikä kannotkaan

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/59/Galosh_anti-ballistic_missile_launcher.JPEG/1920px-Galosh_anti-ballistic_missile_launcher.JPEG

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1970-luvulla tunnettiin parhaiten tämmöinen kalossi:

ABM-1 Galosh

tuollaisella kun vetelet, ei haittaa kivet eikä kannotkaan

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/59/Galosh_anti-ballistic_missile_launcher.JPEG/1920px-Galosh_anti-ballistic_missile_launcher.JPEG

Taisivat ampua Barentsilla tuollaisen, tähtäin oli laitettu itään tundralle 2000 km päähän. Ohjus päättikin nousun jälkeen loikata eli kääntyi länteen ja pudotti itsensä Inarin järven jäälle.

Poromiehet veivät romun rajasta takaisin Iivanoille, jotka palkitsivat pahvilaatikoilla (päällä luki vodka).

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      144
      1820
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1738
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1450
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1325
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      219
      1218
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      72
      1138
    7. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      279
      1133
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1010
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      908
    Aihe