Isäni kuoli jo yli kaksikymmentä vuotta sitten. Ex-mieheni kuoli tämän vuoden helmikuussa. Ex-mieheni kuolema, vaikkakin rauhallinen, lääketiede ei pystynyt pelastamaan, järkytti minua. - Tänään aloin äkkiä itkeä, kaivaten isääni, johon suhteeni oli ristiriitainen, mutta rakastin/rakastan häntä. Sitten yhtäkkiä näin keskellä päivää näyn, että isäni ja kuollut ex-mieheni olivat yhdessä saunassa, löylyistä nauttien, onnellisina, keskenään kepeästi, hymyillen, jopa naurahtaen, jutellen. - Jotenkin tuntui, että he siellä keskustelivat nimenomaan minusta, enimmäkseen myönteiseen sävyyn. - Näky teki minut onnelliseksi. Olenkin ihmetellyt, miksei hän, ex-mieheni, ole tullut uniini, kuten rakastamani läheiset ovat yleensä tulleet täältä lähdettyään. Olimme viime vuodet ystävällisissä väleissä. - Taivaassa on varmaan hyvä puulla lämpiävä sauna suomalaisille, ja muille "kunnon saunan päälle ymmärtäville". - Jälkeenpäin tuntui vielä, että he tavallaan siellä jossain ( Siis Taivaassa, he pääsivät sinne, ja se on oikein! Ihmisen ei tarvitse olla virheetön.) ymmärsivät minua, ja pitivät oikeutettuna ja hyvänä arvostelua, jota olen kohdistunut tiettyjä tahoja kohtaan, heidän mielestään siihen on ollut syytä! - Olen ennenkin nähnyt joitakin valveunia, niissäkin ajatukset siirtyvät automaattisena vaihtona, ilman sanoja. Olen niin onnellinen tästä valveunesta! Se sanoo: Keep on going, old girl,! You're alright! (Vaikkeivät he kumpikaan olleet hyviä englannissa, mutta jos on päässyt taivaaseen, voi olla!)
Ihana valveuni
Anonyymi
0
75
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252500Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.551816Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111274Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2991087- 259992
- 146903
- 56894
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua12838- 49815
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.113807