Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kaikki hyljeksivät koulussa

Anonyymi

Eli oon seiskaluokalla ja mulla ei oo oikein kavereita koska oon tosi ujo. Kaikki koulussa välttelee mua, ja mun parin kaverin porukkaa. Jos joku poika (varsinki mun luokkalaisten kaverit) tulee ''vahingossa'' mun viereen, se näyttää tosikauhistuneelta ja juoksee pois ja on silleen ''hyyyyiiiii''. Toi oli alussa ihan huvittavaa mutta kun sitä tapahtuu koko ajan. Ja jos mä meen johonki kaveriporukkaan, kaikki katoaa ympäriltä. En tiiä pitääkö ne mua jotenki ''lapsellisena'' kun en oo sellane stereotyyppinen teinipissis.
Mulla on pari kertaa viikossa sama tunti yhtien poikien kanssa, joiden mielestä mä en osaa mitään, ja ne keksii ainaki kymmenen tapaa tehä se asia paremmin. Kun mä epäonnistun ne naureskelee ja jos onnistun, mä oonki vaa hikke.
Oon koittanu ottaa sellasen ''mua ei kiinnosta vittuukaa mitä muut musta miettii'' asenteen, mutta silti aina mietin mikä mussa on vikana.
Mä pukeudun aika löysiin vaatteisiin, ja varmaan kukaan muu kun mun harrastuksesta ei tiedä, miltä mun kroppa näyttää. Oon myös miettiny, että jos pukeutuisin paljastavampiin ja tiukempiin vaatteisiin, lopettaisko ne. Vai pahenisko se vaan?
Mitä mun pitäìs tehä että tää loppuis? Tai ees helpottais? Ja missä vois tutustuu ihmisiin? En mielellään sanois opettajille koska: a)en osais selittää sille tilannetta b)pelkään että se on vaan silleen "rakkaudesta se hevonenki potkii" c)mut leimattais opettavan lellikiksi, kantelupukiksi, nössöksi tai yliherkäksi

Mielellään ei mitään ''oo vaan oma ittes'' tyyppisiä vastauksia, koska sitähän mä teen eikä se auta

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sä tyrmäsit just ainoan hyvän vaihtoehdon eli opettajalle/jollekin aikuiselle kertomisen. Jos muutat tyyliäsi niin kiusaajat vain tajuavat että he todellakin pystyvät vaikuttamaan sinuun ja alkavat todnäk kiusata sua huomattavasti enemmän varsinkin kun aikuiset ei ole tilanteeseen kiinnittäneet huomiota. Toki voit lukita kiusaajasi johonkin kellariin, mutta se ei varmaan ole hyvä idea :D

      Ainut järkevä vaihtoehto on kertoa aikuisille jotka pistää nää kiusaajat järjestykseen tai jos ei onnistu niin siirtää heidät toisille tunneille tai jopa toiseen kouluun.

    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      😍 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017366958cx

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2132
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1818
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      32
      1802
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1540
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1506
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1412
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1281
    Aihe