Liittyi olennaisesti ylijäämä ruoan jakeluun. Mistä siellä oli kysymys. Voisiko siellä kävija tai joku henkilökunnasta valaista hieman asiaa.
Mikä numeroäänestys ViaDialla?
5
728
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä Suoli 24 palsta on ehdottomasti paras paikka kysyä ihan mitä tahansa.
Vastaukseksi saat myös ihan mitä tahansa.
Laita viesti ViaDiaan. Se saattaa olla parempi keino.- Anonyymi
Minne se sinne laitetaan? Hauissa ei tule kuin niitä fesepookin sivuja, jonne ei minulla ole mitään asiaa.
- Anonyymi
Eikö osaa vastata? Tuet kelpaa ilmoitus eteenpäin
- Anonyymi
Anteeksi vain kaikille vastaajille. En tiennyt, että olette noin kiireellisiä. Koetan selvitä puskaradion kautta.
- Anonyymi
Se menee jotenkin niin, jotta numerot otetaan/jaetaan ovella pienestä pussista sattuman varaisesti, jotka on numeroitu jonnekin 50:een tai enemmän. Sitten tiskiltä huudetaan numero, jonka numeron omaava hakee sen kassin.
Tiskiltä huudot tapahtuvat numerojärjestyksestä, ovelta otettuna ne voivat olla sekaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848