Te ootte staroja. Te ootte perhe. Olis kiva olla osa teidän tarinaa...
Tsemppiä Reaktorilaisille!
13
682
Vastaukset
- Anonyymi
huh huijaa et viitsis
- Anonyymi
Ei kyl pysty tajuu et miks jengi dissaa reaktorii tääl. Täs firmas on kuitenki suomen kovimmat koodarit...et mitä vittuu oikeesti
- Anonyymi
Menee näköjään sinun käsityskyvyn ulkopuolelle :DD Ei se mitäää mee sinne töihin. Oot ihan samaa kamaa.
- Anonyymi
Jospa siellä onkin vaan suomen paskimmat koodarit? ootko miettiny?
- Anonyymi
:D:D vai muka suomen paskimmat koodarit....reaktor on tehny koronapassin. Vittu koronapassin. Kelatkaa miten paljon siinä on ollu duunii ja miten vastuullinen proggis. Eikä valtio palkkais niitä siihen duuniin jos ne ois ihan paskoja...
- Anonyymi
Joo valtio tuttu laadusta
- Anonyymi
En halua pilata hyvää mutuilua, mutta Koronavilkku oli Solitan sovellus.
- Anonyymi
Koronapassi on huonosti tehty ja se aivan kuraa.
- Anonyymi
toimittajat on kilpailutettu. sieltä tulee mitä vaan julkkarikusettajaa mm. just tää. olipa huono referessi
- Anonyymi
Oletko hullu?
- Anonyymi
https://www.reaktor.com/work/
Siin on niitte duunei ja saavutuksii joista harvat uskaltaa ees haaveilla.
Tuskin on ihan sattumaa et yks tän maan innovatiivisimmist ja ketterimmist softataloist valitaan tekemään koronapassi. - Anonyymi
Ois kyllä hianoa olla reaktorissa töissä, mutta mun kovalle perl- ja vb-osaamiselle ei taida olla siellä kysyntää
- Anonyymi
Reaktori on perustanut niitä tytäryhtiöitä ja vastaavia.
Kerran olin yhden sellasen haastattelussa. Ei kunnon toimistoa, mainostettiin etää ja sen ihanuutta. Speksausta ei tarvita kuin kaikki on niin Scrumin mukaista iteraatota.
Samoin tämän tytäryhtiön vetäjä oli selkeesti rasisti.
Ikinä en menis tähän "lahkoon" duuniin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262866Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252058Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121568- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71258Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381196- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70901- 102877